Ce mai zic Gurii, pe net

Să limpezim un aspect: gurii e forma de plural articulat de la guru. Nu, nu e cu sex oral, deși asta ar da imbold la accesări obsesiv-compulsive, ca verificatul de cinci ori, dacă ai închis aragazul înainte de-a pleca de-acasă.
Deci Gurii blogosferei  românești – asta voiam să zic! –  au atacat deja subiectul HALEP NU PARTICIPĂ LA JOCURILE OLIMPICE. L-au atacat, l-au pus jos, s-au hrănit cu el și au regurgitat după un așa prânz copios, pe blog, text. Într-o analogie imposibil de făcut, d au rescris Moartea căprioarei, de Labiș, fără să știe exact cine e Labiș, cine e Căprioara, cine a omorât-o și de ce.
Acum ei sunt la finalul poemului, mănâncă și plâng și râd și critică ce-au mâncat și citesc mizeria asta de poem și nu reușesc – doamne! ce mesaj poate fi mai simplu, în afară de ăla cu „mănânc și plâng, mănânc” – nu reușesc să se pună bine cu TOATĂ BLOGOSFERA, adică oricine, indiferent din ce zonă vine și cu ce părere, păi, băi, când m-o citi pr mine, să-mi dea cu laic.

Mie nu-mi dă cu laic, îmi dă cu virgulă. Că nicio gură de Guru nu mă face să cred altceva decât cred: că duduia Halep  e foarte nesigură pe victoriile ei și că nu vrea bilă neagră la jocurile olimpice. Ceea ce îi dă, după părerea mea, o bilă albă.

Așa că, ce zic Gurii pe net…
Numai în chiloții transpirați ai machidoancei să nu te nimerești!…

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, apucături proaste la români, mai prost decât ai fost proiectat, părerea mea, Uncategorized, ştiri de neştiut și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ce mai zic Gurii, pe net

  1. Io crez ca te gasesti intr-o erata. Guru, cum stie toata lumea, minus TU, e de sex neutru, ca ingerii! Asadar, un guru, doua guri! Asa ca, facem si facem, si tot la oral ajungem!
    Cit depre Halep, si io ii dau dreptate, ca dacit sa se duce pina in Brazilia sa faca ca caprioara lu domnu Labis, tot mai bine sa participe la turneul da la ciorogirla, unde da o dubla sase zero si reaprinde vapaia sperantei in inimele tricolore! De-aia zic!

  2. papagigli zice:

    Io cred in sinea mea, cu voce tare, ca fata e pe bani, nu pe trofee din aur de trompeta. Adica daca la un turneu cheltuieste 50K si cistica 300K e multumita, dupa cum s-a vazut. Nu cred ca faima o motiveaza, ci mula. (ca poate fi si mula cu „p”, nu e exclus dar nu face subiectul acestei dizertatii)
    Ca acum pe bune, de ce s-ar duce la dracu cu carti, in mizeria si tintarimea alora, cind mai intelept e sa-si mai traga vreo citeva sute de mii prin Europa? Stiu, pasoptistii Romaniei vor spune ca nu-i patriotic. Bun si daca ar fi, cine-i va ridica statuie, care intimplator sau nu, rimeaza cu muie? Tot taranca o vor numi si tot vor continua s-o denigreze asa cum au mai facut-o. Eu cred ca fata-si vede interesul si c-o doare-n clitoris de parerile „avizate” ale parerologilor de profesie care-o sug la foc automat. Calculul Halepei mi se pare simplu si logic. Decit s-o sug eu, mai bine s-o suga ei, pina li s-or sterpezii dintii s-or ramine gravizi in gingii. 😉

  3. papagigli zice:

    Interesant! Pai si eu carele nu-s machidon, ce ar trebui sa fac? Sa ma tin departe de tine? Ti-o declar ca mi-e peste poate. 😉

    • Nu. Că eu sunt o semi-machidoancă atipică, în orice mică aglomerație de machidoni pur-sânge sunt etichetată, automat, ca oaia neagră. Deci: orice oaie neagră (excepția) într-o mulțime, fie ea și mică, devine oaie albă (norma) într-o altă mulțime, fie ea și mare. Dacă m-aș pricepe lka teoria mulțimilor, aș detalia.

Lasă un răspuns

