Arhiva zilnică: ianuarie 15, 2017

Joc

Lotus ne propune un joc. Eu am zis pas, că n-am decât o întrebare, banală: cum vindecăm bolile incurabile? În rest, prefer enigmele încă nerezolvate, prefer urcușul vs. înfipt steag pe vârf de munte. Prefer ipotezele certitudinilor. Îmi place să mă sperii, … Continuă lectura

Publicat în blog, bloguri care merită citite, citesc şi-mi place, experimente, prieteni, părerea mea, strict autentic | Etichetat | 21 comentarii

Cutioara

Sluga numărul 2 sau Birjarul, cum îi place lui să-și zică, de când îi amintește de o sută de ori pe zi: „Cine te-a adus acasă, Frumusețe? N-am fost eu Birjarul tău?”, pigulește ceva la calculator. E o liniște ca … Continuă lectura

Publicat în amintiri, pisici și alte lucrușoare, strict autentic, Uncategorized | Etichetat | 22 comentarii