Joc

Lotus ne propune un joc.
Eu am zis pas, că n-am decât o întrebare, banală: cum vindecăm bolile incurabile?
În rest, prefer enigmele încă nerezolvate, prefer urcușul vs. înfipt steag pe vârf de munte. Prefer ipotezele certitudinilor.
Îmi place să mă sperii, să mă mir, nu vreau să știu azi cum va fi mâine – e un motiv rezonabil să vreau să trăiesc.

Dar poate voi, Garagiilor,  aveți cinci întrebări pentru Oracolul lui Lotus, deținătorul Adevărului Absolut. Poftiți de i le puneți!

Acest articol a fost publicat în blog, bloguri care merită citite, citesc şi-mi place, experimente, prieteni, părerea mea, strict autentic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Joc

  1. Lotus zice:

    Mersi de promovare! Cât privește oracolul, deocamdată e la fel de mult al meu ca al vostru.

  2. Iosif zice:

    @Lotus
    TATALUI meu nu-I arde de glume,iar cine crede ca se joaca cu EL îsi asuma personal responsabilitatea,va da socoteala de comportamentul sau siva suporta consecintele ironiilor si cinismului când va veni momentul judecatii,iar atunci fiecare va fi judecat de propriile sale cuvinte si actiuni,în functie de cunoasterea LEGII si în raport cu aceasta LEGE (CUVÂNTUL ADEVARULUI ABSOLUT).
    Pâna atunci EL da ploaie peste cei buni si peste cei rai,iar cei care ignora LEGEA HARULUI LUI DUMNEZEU manifestata în HRISTOS sunt si care (înca) este accesibila întregii omeniri,scrisa si vorbita în toate limbile si dialectele pamântului. Cuvintele LEGII TATALUI meu sunt hrana pentru sufletele înfometate,si se „cumpara fara bani si fara plata” accesibila chiar si homlessi-lor.
    TATAL meu este *IUBIRE ABSOLUTA*. iar eu când mi-am permis sa ma joc cu EL,(sa glumesc),m-am ars grozav,asa ca,nu-mi mai arde sa ma joc cu IUBIREA LUI !
    Stii cum se zice,daca te-ai ars cu ciorba sufli si-n iaurt !(:

  3. Iosif zice:

    „Lol”, te cred ! Îmi asum întotdeauna responsabilitatea greselilor,însa de aceasta data nu vad une e gresala,din moment ce nu am a pune întrebari de nici o culoare,pentru mine TOTUL fiind limpede precum cristalul sau…diamantul …”Lol”!(((:

  4. psi zice:

    ce vrăji mai face mili? 😀

    • Stau tolănită la tv, pe un film răs-văzut sau pe un canal de analize politice, enervant. Între corpul meu și brațul drept e un unghi ascuțit în care Mili doarme pe spate, cu toate lăbuțele îndoite, cu bărbița în piept.
      Filmul ăla îmi pare, brusc, cel mai mișto film pe care l-am văzut vreodată sau bălmăjeala continuă din talk show-ul obosit e de maximă importanță.
      Doar fiindcă într-un ungher al meu s-a cuibărit Mili, să doarmă.

      • psi zice:

        aștept cu interes să ți se așeze pe piept cum face maiă-mea și să tractorească intens cu o privire de mâț superior. (de obicei eu adorm buștean la faza asta și mă trezesc după un sfert de ceas de parcă am dormit trei nopți legate).

Lasă un răspuns

