”Stau şi mă întreb cum poţi să fii prieten pe FB cu o bancă!?”

Asta e întrebarea zilei. Și-a nopții, dacă nu survine, între timp, vreo altă întrebare hamletiană. Cum poți să fii prieten pe FB cu o bancă?
Nici măcar nu era o bancă de spermă. Era o bancă de bancă. Una din alea unde-ți păstrezi surplusul de avere, ca nu cumva să rămână constant, ci să scadă, farmaceutic, prin perceperea de comision de administrare a unui cont care lâncezește.
Cealaltă întrebare, derivată, e cum să fii prieten cu prietenii de pe FB? La ce să le fii prieten? La bine, la rău, la poze cu pisici?

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, prieteni, părerea mea, strict autentic, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la ”Stau şi mă întreb cum poţi să fii prieten pe FB cu o bancă!?”

  1. Jorjette C zice:

    Raspunsul este relativ simplu. Daca e sa ne gandim logic, banca nu si-a facut singura cont pe facebook, deci in concluzie esti prieten pe facebook cu omul din spatele profilului.

    Singura problema este ca acea persoana se ascunde in spatele unui brand.

    Apreciază

  2. zazania zice:

    Eu ma intreb si te intreb cum oi fi ajuns eu prietena cu o comunitate autodenumita „gravidute si bebei”? Eeee? Este ca ti s-au strepezit dintii in gura ??

    Apreciază

  3. La multi ani! Sa-ti fie de bine! Si sa-ti mai fie!

    Apreciază

  4. zazania zice:

    Nu te-ar sti nimeni daca ai mai calca pe acolo. Ai niste poze exceptiolale cu oameni de litere ,scriitori si ti-am pus si eu trei mesaje de felicitare fiindca blogul e restrictiv. Daca nu vrei, nu te uita iar eu o sa sterg pagina dar sa stii ca e frumoasa.

    Apreciază

  5. sorin zice:

    fara fb n-as fi stiut de sarbatoare! nici nu ti-as fi putut trimite o poza…! la multi ani fericiti! 🙂

    Apreciază

  6. papagigli zice:

    Observind ca lumea-ti ureaza de „la multi ani!”, ma gindesc ca or fi stiind ei ceva ce-mi scapa mie, asa ca hop si eu cu „la multi ani!”-ul meu, ca sa nu se creada ca fac opinie separata sau ca sunt vreun neam prost. 😆
    Referitor la relatia cu FB-ul, as spune ca e una cordiala. Nu ne deranjam. Nici eu pe el, nici el pe mine. 😉

    Apreciază

    • Gigli, da. A fost ziua mea. Singura pe care n-o uit, fiindcă mai am doi prieteni născuți de ziua mea, și mă sună ei cu noaptea-n cap, să-mi amintească că e ziua noastră, și să ne felicităm reciproc.
      Mulțumesc de urare.
      Parcă Voltaire era în relații cordiale cu Dumnezeu – se salutau dar nu stăteau de vorbă?!

      Apreciază

  7. Diana Coman zice:

    Pe facebook ca oriunde, sunt destui care-si dau „prietenia” unde pica, unde curge, unde mai e o promotie ori o reducere (fie ea si aparenta numai).
    Altminteri am crezut initial ca intrebarea-i cum poti anume sa fii prieten cu o banca..din cea din parc. Si mi-am imaginat instant vreo 10 scenarii, eram tare curioasa sa-l fi citit aici pe-al 11lea 🙂

    Apreciază

    • Să știi că m-am gândit și eu că cineva se va gândi la o bancă din parc. 🙂
      Al 11-lea scenariu… Am rămas prietenă cu o anume bancă din parc, ședeam acolo și citeam, cât timp câinele meu își făcea de cap sau rămânea pierdut în contemplarea unui punct din funziș, numai de el știut. Îi zic, în gând, ”banca noastră”. Dar nu m-aș mai așeza niciodată pe ea, nici dacă ar fi unica bancă din lume și eu aș fi ruptă de oboseală. Fiindcă m-ar apuca plânsul.

      Apreciază

  8. Nu stii cum face omul? Il urmareste pe ala pe care nu-l suporta sa aiba ce sa barfeasca :))

    Apreciază

  9. Abisurile zice:

    La oferte de credite 😉

    Apreciază

Lasă un comentariu