Experiment

Pentru a nu ştiu câta oară, un prieten îmi subliniază faptul că BLOGUL e mort. FEISBUCUL e ceea ce te ţine în viaţă!

Ei, bine, eu nu cred în FB, nu doar fiindcă nu-l pot mânui cum se cuvine, ci pentru că nu pricep de ce trebuie să-ţi bei cafeaua de dimineaţă, anunţându-i pe alţii că-ţi bei cafeaua de dimineaţă.  Pe urmă, depinde de tine dacă eşti un ins educat şi treci sub tăcere momentul defecaţiei, implementând pe FB o poză luată de pe net cu trandafiri, ceaşcă de porţelan, cafea cu caimac, TU  – la mare, apus de soare, TU – gătind, plus produsul gătirii tale, Tu, Tu, Tu…

Eu nu cred că FB e o schemă după care îţi faci prieteni apăsând o tastă, prietenii se conturează cu greu, în ani.
Pe FB,  o sută de prieteni virtuali  valorează mai puţin decât o jumătate de prieten real.

De aceea protestez în faţa acestui sistem-normă.

Reactivez  blogul „Gară pentru noi” şi mă voi simţi confortabil dacă un singur internaut, din întâmplare şi din când în când,  îl citeşte.

 

 

 

Acest articol a fost publicat în gară nouă și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Experiment

  1. Eu sint unul. Daca te intereseaza …

  2. Cârcotaşu zice:

    Ete că s-a mai găsit unu’, care să şi comenteze. Deşi faci critica FB-ului, din 3 aprilie 2013 şi până azi tot p-acolo ţi-ai făcut veacu’! Că io n-am cont nici FB, nici Tw, ni’ca!

  3. ifim zice:

    Eu sunt de părere că feisbucul e ca un supermarket aflat undeva la marginea oraşului, iar blogul este prăvălioara din colţ. Când merg la supermarket, petrec mult timp şi-mi umplu căruţul cu vrute şi nevrute. Deşi trec pe lângă sute de persoane şi zeci de paznici şi vânzătoare, nu cunosc pe nimeni, iar atunci când ajung acasă, mă întreb la ce mi-au trebuit atâtea. Când merg la prăvălioara din colţ, o salut pe vânzătoare, o întreb de sănătate, mai spun o glumă, le dau bineţe vecinilor şi-mi iau numai ce-mi trebuie, strictul necesar.

    Ne bucurăm că ai revenit, căci ne-ai lipsit! 🙂
    finii Ifim&Baghi

  4. domnuio zice:

    Se vor aduna ei,cititorii,sunt sigur și vor fi la plural 🙂
    nici măgărimea mea nu crede în FB !

  5. tu1074 zice:

    În cazul meu nici nu se poate altfel decât TU… și TU…și iar TU ,dar nu pe facebook(poate pe fesebook) 😆

  6. Cocobinozaurul Biguminizat zice:

    Like ! 😀

  7. Simion Suciu zice:

    Bine ai revenit, Renata!

  8. DoarF zice:

    Ne-ai lipsit…

  9. klaus zice:

    Aoleu! Bine ca am obsesia de a mai face cate-o plimbare prin gari parasite! 🙂

Lasă un răspuns

