hai-măi-renata-plângi-la-reclame?!

Asta mă întreabă, cu mustrare scrisă, Krantz.

Și ăsta e clipul temă pentru acasă.
Cum să nu pot să-i explic de ce plâng? Păi, asta înseamnă că sunt la fel de idioată ca cei trei consumatori de bere, din reclama asta.

Probabil că sunt. Port tricou de firmă, o barbă îngrijită la frizer, arăt ca un subinginer, măcar, dar nu pot să explic. Adică mă uit expresiv, beau expresiv, dar nu mă ridic mai sus de nivelul unui inginer=câine. Și fac reclamă la o bere pentru Dorei.

Ei, asta e hiba reclamelor: că impresionează până la lacrimi pe cei cu compasul, dar se adresează celor cu mistria.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, bloguri care merită citite, citesc şi-mi place, părerea mea, strict autentic, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la hai-măi-renata-plângi-la-reclame?!

  1. Cârcotaşu zice:

    Nu cred că ai de ce plânge. Se pare că şi „creatorii” reclamei în cauză gândesc la fel despre tagma inginerilor, „inginer=câine”. Doar că acolo-şa nu se vorbeşte despre meseria celor doi, care nu-şi dau seama de ce cred ei că-i vorba de 3 tipuri de hamei! Eu aş crede mai degrabă că e vorba de „manageri vânzări”! 🙂

    Apreciază

  2. krantz zice:

    Apăi dragă Renata, bag de seamă că tre să-mi aleg cuvintele de fiecare dată. Mama lui de polisemantism al limbii române. Eu am vrut să sune ca un fel de „Zoe, fii bărbată!” şi uite ce-a ieşit. 😉

    Apreciază

  3. Pingback: Fabrica de lacrimi - Krantz blog

Lasă un comentariu