Asta mă întreabă, cu mustrare scrisă, Krantz.
Și ăsta e clipul temă pentru acasă.
Cum să nu pot să-i explic de ce plâng? Păi, asta înseamnă că sunt la fel de idioată ca cei trei consumatori de bere, din reclama asta.
Probabil că sunt. Port tricou de firmă, o barbă îngrijită la frizer, arăt ca un subinginer, măcar, dar nu pot să explic. Adică mă uit expresiv, beau expresiv, dar nu mă ridic mai sus de nivelul unui inginer=câine. Și fac reclamă la o bere pentru Dorei.
Ei, asta e hiba reclamelor: că impresionează până la lacrimi pe cei cu compasul, dar se adresează celor cu mistria.
Nu cred că ai de ce plânge. Se pare că şi „creatorii” reclamei în cauză gândesc la fel despre tagma inginerilor, „inginer=câine”. Doar că acolo-şa nu se vorbeşte despre meseria celor doi, care nu-şi dau seama de ce cred ei că-i vorba de 3 tipuri de hamei! Eu aş crede mai degrabă că e vorba de „manageri vânzări”! 🙂
ApreciazăApreciază
Io cred că toate reclamele în care e vorba de 3 tipuri de hamei și o anume moleculă specială care îndreaptă riduri la 60 de ani ar fi putut foarte bine să nu existe.
ApreciazăApreciază
Corect, da’ ce amestec au aici inginerii?
ApreciazăApreciază
Apăi dragă Renata, bag de seamă că tre să-mi aleg cuvintele de fiecare dată. Mama lui de polisemantism al limbii române. Eu am vrut să sune ca un fel de „Zoe, fii bărbată!” şi uite ce-a ieşit. 😉
ApreciazăApreciază
Păi, n-am fost? Am fost! Că doar m-am smiorcăit, nu mi-am tăiat venele și nici nu m-am dus a doua zi să-l caut pe Arătare, să-l iau acasă.
ApreciazăApreciază
Pingback: Fabrica de lacrimi - Krantz blog