MIAU!… Mi-au luat ăștia tot ce vreau și, mai ales, ce nu vreau!

20171011_195048

Am casă. De fapt, un amărât de iglu.

20171011_195200

Cât a costat?

20171011_195204

Așa de mult?!

Acest articol a fost publicat în experimente, pisici și alte lucrușoare, strict autentic, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la MIAU!… Mi-au luat ăștia tot ce vreau și, mai ales, ce nu vreau!

  1. Iosif zice:

    Te-ai apucat de investitii imobiliare. Asta seamana cu „proiectul prima casa(iglu)” !

  2. Cudi zice:

    Nu te grăbi să te întinzi în pat, urmează ca Mili să îți spună „Șefa, s-a făcut târziu, e timpul să te retragi în noua ta casă iglu. Patul cel mare, bucătăria, termopanele, chiuvetele și apa curgătoare de sub capacul wc-ului îmi aparțin, prin contractul subînțeles de șantaj emoțional. Stinge lumina înainte! Bine, mai stai două minute și pozează-mă artistic, astăzi mă simt generos, îngădui Universului să mă mai adore puțin. Hai, fie, trei minute!”.

    • Cudi, de unde ai știut?!
      Exact așa s-a întâmplat. A stat vreun ceas la moțăială în iglu și pe urmă mi l-a eliberat mie. El și-a reluat fostele proprietăți: paturi, gentuțe de laptop, scaunul meu de calculator, rafturi, frigider, tastatură…

      • Cudi zice:

        Ne-a trăinuit master Simon.

        Apropo, Renata, dacă nu l-ai fi prins pe Mili cu ochii deschiși, n-am fi observat că igluul e locuit.

  3. klaus zice:

    Mă iartă, mă cam fâstâcesc de când simt ochii lu’ Stelu-n ceafă.

    Altfel, i-ați luat mâței un iglu care are imprimat pe el un surogat de Nono. Nașpa!

  4. psi zice:

    așează-i casa lângă calorifer. 😉 cum pisicile adoră căldura, o să vezi ce moacă satisfăcută o să aibă când se încinge șandramaua. și maiușka are una dintre locuințe așa. e toată zen când e caloriferul cald.
    s-o stăpâniți sănătoși!

  5. zazania zice:

    Se vede de la o posta ca sta acolo doar ca sa-ti faca tie pe plac. Daca-i puneai o poza dormind, treaca mearga !

    • Zuzu, un ceas a stat acolo, cu toate bosolicile lui, ca să simtă miros cunoscut. A și ațipit, dar nu l-am pozat, că-l trezea blițul.
      Îți spun eu care-i treaba! E țăran. A dormit azi noapte în fața igluului, pe păturică. Exact ca țăranii, pe prispă. Veterinărița de la care l-am cumpărat a vrut să-l spurce nițel cu o pisică de-a cabinetului, să prindă un miros mai atrăgător, nu de stofă nouă. N-am avut curaj. Cine știe ce nebuneli îl mai apucau!
      O fi claustrofob și nu-i plac spațiile mici? O fi așteptat un iglu în mărime naturală?
      Dacă aș încăpea, aș dormi eu acolo, așa-i de confortabilă pernuța.

  6. Plătesc impozit, plătesc și din urmă, numai să-și accepte proprietatea!

  7. Grișka, ne împiedicăm noi de-o tastare greșită?!
    Vezi tu, sunt prea bătrână ca să iau în calcul toate avertismentele despre „casă”.

    • Amicul MIli se află în prag de castrare. E furtună în familie. Veterinarii folosesc verbul „a stropi”. Eu, care doar îi simpatizez pe veterinari, dar nu sunt, numesc acțiunea asta nebunesc-nepoliticoasă „a pișa tot ce miroase a stăpânul mascul”. 🙂

      • Griska zice:

        Sunt încă la ţară. Eu, Grişka, motanul necastrat, mă înjur, prin geamul închis, cu Pufăciosu, singurul motan (tot necastrat) adult băştinaş. După ce pleacă el, stropesc cu zel geamul. Îl stropesc, preventiv, şi când nu-şi face el apariţia pe-acolo.
        Acasă la mine nu piş nimic din tot ce miroase a stăpânul mascul. Am boală doar pe pungile de plastic. 😀

      • Griska, matale ai rămas cu biluțele la purtător tocmai fiindcă nu pișezi ce miroase a stăpânul mascul. La noi e invers. De aceea, în viitorul apropiat, domnul Mili o să cânte, subțirel: „Foaie verde, verde foaie, m-au lăsat orfan de…”

      • Griska zice:

        Da, fireşte că, dacă aş fi pişat ce pişează Mili, aş fi cântat de mult aşa cum spui.
        Nu condam ceea ce urmează să i se întâmple micului stropitor pufos şi negricios. Povesteam doar ce fac şi ce nu fac eu, ca motan necastrat. 🙂

Lasă un răspuns

