600 de kilometri…

… am străbătut azi, dus-întors, pe uscat, pentru ciorba asta. De fasole cu ciolan, în ulcică de pâine. 
19 kilometri înainte de Sibiu, cum vii de la Brașov.
Eu am ronțăit și buza crocantă a străchinii, precum cangurul Ilie care a mâncat, încet-încet, jumătate de buchet. 

Mi-am cerut iertare de la chelner, când i-am restituit doar juma’ de vas comestibil, cu sentimentul că mușcasem niscai porțelan din vremea dinastiei Ming.
M-a iertat! Și că mușcasem din coajă, și că renunțasem la coaste, felul doi, și că am cerut sarmale pentru acasă.
N-am lăsat un bacșiș competitiv, fiindcă îl aburisem din vorbe:
– Am venit trei sute de kilometri, din București, ca să mâncăm ciorba voastră de fasole.
S-a bucurat sincer.
Ca una care lucrează cu clienți – s-a bucurat sincer! Deși el era doar tipul care aduce ciorba, nu ăla care o face.

***

Ne-am întors pe Transfăgărășan. Avea porțiuni de sticlă pe asfalt și se vedea clar că ninsese.

 

 

 

 

 

 

 

Acasă ne aștepta Mili, dar despre asta, data viitoare

Acest articol a fost publicat în cu ce ne mândrim, experimente, pisici și alte lucrușoare, strict autentic și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 600 de kilometri…

  1. Cudi zice:

    Arată… Mâine fac ciorbă.
    Tot spre Sibiu cum mergi, dar venind pe Valea Oltului, găsești Casa Dacilor. Mâncare bună, vatră cu jar în mijloc, ceva gustări din partea casei, ambianță rustică. Poate vă poartă drumurile și pe-acolo, încercați!

  2. Marian zice:

    Dar azi este marea agapa din Tineretului cu OPantazi si amicii !!!In plus , cand ai avut timp sa pleci si sa te mai si intorci ? N-asi fi batut atata drum nici daca ciorba alora sau sarmalele , erau fierte in oale aduse din Luna de aia de pe MIR !

Lasă un răspuns

