Sună un prieten!

Oana ne așteaptă duminică, 24 septembrie, la Cafeneaua Actorilor, în Parcul Tineretului, pe la prânzișor.

Mi-aș dori să vină toți garagiii, până și ăia din Canada care, bineînțeles, nu vor veni.

Dar restul?!

Acest articol a fost publicat în blog, bloguri care merită citite, experimente, prieteni, publicitate, sărbători și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la Sună un prieten!

  1. Mugur zice:

    Sun un prieten și, dacă este liber și se declară garagist, îl rog să vină să-ți prezinte onorul. 🙂

  2. clujanu zice:

    Eu aș participa dar sunt cam departe și trebuie să-mi repar și acoperișul! 🙂

  3. Ileana zice:

    As veni cu mare drag, imi doresc tare mult sa va cunosc pe toti! Va promit ca anul ce vine o sa fiu prezenta! Acum din Spania e cam departisor… 😉

  4. clujanu zice:

    Am băut o țuică și mă intreb dacă vine Elena.
    Dar dacă vine Klaus, zău, fac un efort!

  5. Cudi zice:

    Renata, mi-ai stricat ziua, mi-ai făcut în ciudă.
    Întâlniți-vă și distrați-vă și beți și râdeți, na.
    Nu, nu vă amărâți gândindu-vă la sărmanii virtuali părăsiți în spatele monitoarelor, la amărâții de căței și pisoiași fără stăpâni ori la bieții copii flămânzi din Africa.
    M-ai făcut să mă simt ca tasta F6: nu-mi amintesc să o fi apăsat vreodată, habar n-am ce face și nici nu mă interesează.
    Life sucks.

    • Cudi, sunt sigură că putem face și invers: să organizăm (Oana!) o întâlnire când veniți voi acasă. Pot să zic acasă?!

      • Cudi zice:

        Renata, da, normal că acolo este „acasă”, „acolo este ţara mea/ și neamul meu cel românesc! Acolo eu să mor aş vrea,/ Acolo vreau eu să trăiesc!”.
        Ah, am scris „vreau” și propun să ținem un scurt moment de reculegere pentru conjugarea verbului „a vrea” la prezent, a III-a plural și la imperfect.

        Mulțumesc.

        Renata, șșșșșșt!

        Vorbește mai încet, nu o striga pe Oana printre paranteze, te implor, eu nu știu cine e Oana, eu n-am nici o treabă cu Oana și nici ea cu mine. Ne descurcăm și fără ea, șșșșt. Închiriem un autocar ca să ni-l aducă pe Arlech&company, un microbuz pentru noi, ăștialalți, iar Fire se va alchimiza prin puterile-i nebănuite fix în mijlocul teambuilding-ului patronat de Castanman. Pahare cu picior, se știe. Tema de studiu:

      • Cudi, nu vezi că, până la urmă, e suficient să atingi cu un deget monitorul, să știi că la celălalt capăt al lumii nevăzute, un prieten de-al tău face același gest, și aerul, parcă, începe să ardă?
        Poate că nu vom clincăni veci, un pahar, pe lumea asta. Dar de câte ori n-am adormit unii cu alții în gând, pe lumea ailaltă, virtuală?
        Știi ce cred, Cudi? Că și eu fac parte din acasă-le tău! Până și eu! Așa cu tu mă faci să simt Canada, ca pe buzunarul din spate al blugilor, unde pitesc chestii pe care nu trebuie să le pierd.
        Oh, sper că emoția nu m-a făcut ilizibilă! 🙂

      • klaus zice:

        În sfârșit, o propunere cu sens! Oana crede că viața nu continuă dincolo de periferia Bucureștiului :)).
        Și zi, bre, renule, chiar o să mă pupi? Dacă da, să mă aștept la un pupat oficial, ca atunci când foliculii de păr se ating ca niște virgine? Sau o să fie cu schimb intens de floră bacteriană bucală? 😀

      • opantazi zice:

        Oana are o aplicație pe telefon care se numește „Where am I?”, e normal să nu știe că mai există ceva în afara Bucureștiului! 😃 Cu toate astea, a reușit să adune, la celelalte două întâlniri, și niște alieni de prin Constanța, Târgoviște, a făcut un duplex cu Sibiul și, recent, a intrat în contact și cu unul din Canada. Există pe blog și niște mărturii foto în acest sens. 😊 Și, paradoxal, există și Oana, chiar dacă n-ați auzit voi de ea. 😊

      • Băi, în general nu pup cu floră și faună, dar tu ești un Bre-Academiciene, așa că voi face o excepție. Cu drag!

      • Cudi zice:

        (Prea târziu, ne-a auzit… Vrea să cunoască cât mai mulți bloggeri în offline, e dubios de sociabilă, folosește mai mult de două emoticoane în același paragraf și deoache tot ce prinde. She scared the shit out of me!)

      • opantazi zice:

        Așa și trebuie, Cudi! Renata m-a cunoscut personal și cred că vine la întâlnire fiindcă s-a temut să mă refuze.
        Cât despre emoticoane, te asigur că devin indispensabile atunci când ai un blog umoristic. Oamenii nu-și prea mai dau seama când vorbești serios…

  6. opantazi zice:

    Renata dragă, după câte se pare, am reușit performanța de a fi exclusă de la propria întâlnire… 😃 E adevărat că am fost odată la o petrecere-surpriză de la care singurul care a lipsit a fost sărbătoritul și am crezut că asta-i maximă, dar iată că acum mă văd silită să alerg fluturând batista după un autocar plin cu bloggeri pe care m-am străduit să-i scot din bârloguri. 😃 Well, se pare că deocamdată va trebui să te mulțumești cu mine și cu prietenii mei… Deși nu vreau să dezamăgesc pe nimeni, va trebui să mă prezint la întâlnire, n-am ce să fac… 😉

  7. Iosif zice:

    Oana draga,nu te lasa intimidata de cei plecati peste hotare,
    Tu du-ti menirea pân’ la capat,caci 24 se anunta zi cu soare.
    Iar daca cei de la prognoza vremii,va spun ca astrele se-aliniaza,
    Sa-i ignorati,caci totul va fi bine,iar cineva acolo „sus”…vegheaza !

    • opantazi zice:

      Iosif dear, tu în special ar trebui să știi vorba aia cu prietenii prietenilor mei… Pe scurt, nu e loc de supărare, și-apoi nu m-a intimidat nimeni, dimpotrivă! Dacă nu aș fi știut ce comunitate are Renata, nu aș fi făcut propunerea.

  8. lstefan1 zice:

    Este permis si unui nou (si nu prea activ) cititor sa participe?

  9. zazania zice:

    Sper sa te simtesti bine, Principessa! Pe mine una n-ai sa ma vezi la intalniri dintr’astea reale. Pur si simplu mintea mea nu poate transforma in prieten virtual intr’unul real care vorbeste, mananca, miroase sau se scarpina.

    • Coană Mare, pe Oana o știu. Io, ca ăla care cerea un punct de sprijin să răstoarne pământul, mă mulțumesc cu un singur om cunoscut. Sunt pe terapie. Dacă află pisicoloaga că am evitat o ieșire în lume, jar mănânc.
      Sper că garagii mei nu miros… neplăcut. 🙂 În rest, că se scarpină, că mănâncă… e dreptul lor. Și eu o să mănânc.
      Altminteri, știu ce zici. Dacă ne-am întâlni, noi două, primul șoc ar fi auditiv, pentru mine. Vorbești cu accent de moldoveancă, nu? 🙂 Dar m-aș putea obișnui.

    • klaus zice:

      Asta pentru că nu mai cunoscut pe mine! 😀

    • Luminita zice:

      Zazanie, noi te am iubit cand erai rea in virtual si tu nu accepti sa ne scarpinam in real?? Nu i corect. Dar eu oricum nu te cred. Simt ca ne am fi placut.

  10. zazania zice:

    Da,da,da, atat de mult m-ati iubit ca si acum mai am vanatai:))

Lasă un răspuns

