Moțăilă

Nu-mi dau seama dacă am surprins o partidă clasică de moțăială sau ăsta micu’ și-a găsit de muncă în publicitate și strânge bani să-și cumpere un fotoliu, o pernuță, ceva…

Cert e că dau curs rugăminții unei producătoare care mi-a scris un mail foarte drăguț și onest, unde zice că nu-și permite reclamă plătită, dar îmi oferă un discount de 20% pentru un produs cumpărat, ceea ce mi se pare o afacere convenabilă pentru mine, care n-am scris în viața mea un advertorial și credeam că n-o voi face niciodată!…

Acest articol a fost publicat în pisici și alte lucrușoare, publicitate, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Moțăilă

  1. Marian zice:

    Fi desteapta Renata CARAGEANI si accepta dar….doar 20% este putin , foarte putin pentru vremurile astea 😎 !

  2. Griska zice:

    Credeam că numai mie mi s-a întâmplat, dar bag de seamă că asta e soarta tuturor motanilor: ajung să fie folosiţi în advertoriale! 😀

  3. Lotus zice:

    Cu fotoliile nu știu, dar tobleronurile ălea sunt delicioase!

  4. Iosif zice:

    Renatad draga,s-ar parea ca Mili ti-a schimbat în bine perceptia despre lume si viata,mai mult decât toate studiile universitare.În acest context ,consider ca omenirea ar trebui sa-si îndrepte si concentreze atentia spre natura si viata primatelor pentru a deveni mai întelepti.
    Clipul postat de Cudi,spune mai mult decât as putea eu exprima.
    O duminica superba.

  5. Iosif zice:

    scuza d-ul ala intrus 🙂

  6. em zice:

    Cât poate fi de frumos! O mângâiere din partea mea, please!

  7. psi zice:

    păi dacă nu are săracul propriul fotoliu, propriul hamac și propria căsuță… face marketing bietul de el. 🙂

  8. Cudi zice:

    Și mă tot întreb: cum o fi să zac într-un fotoliu pară, ca alea de pe site? N-am avut, n-am testat.

Lasă un răspuns

