Mili, agent secret. Și dublu, pe deasupra!

Cât am fost de naivă!…
Nu șoarecele face declarații în Morse.  Mili se folosește de el ca să transmită mesaje cuiva. Grupului Bilderberg? Masoneriei?  Cosmosului?
Habar n-am!

Cert e că, acum vreo oră, am pus la fiert o bucată de carne, la foc mic, și m-am retras în fața tastaturii, să mă prefac că am ceva de făcut. Mili a urcat șobolanul extenuat pe canapea și a început să lucreze la el. La un moment dat, nu se mai auzea decât pii-pii, pi-pii, pi-pi, pi-pii-pii-pi, pi-pii-pii…………..

În fine! Mesajul, în morse, integral, era: MAI PUNE APĂ!
Mi-am mișcat hoitul la aragaz și, ce să vezi, carnea fierbea aproape de sec.
MAI PUNE APĂ!
Am mai pus.

Acum carnea fierbe normal și  Mili a adormit, cu laba dreaptă pe butonul în formă de șoarece.

Problema e: cui transmitea Mili mesajul?

Acest articol a fost publicat în glume bune, pisici și alte lucrușoare și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Mili, agent secret. Și dublu, pe deasupra!

  1. psi zice:

    parcă mai contează cui. important e că l-a transmis. apa, oala, tu, toate au conlucrat întru odihna motanului, ca s-o zicem pe aia dreaptă, căci îl deranjau zgomotele fierberii pă uscat. 🙂

  2. Vero zice:

    Îi iau şi eu lui Grişka un şoarece d-ăsta, dacă poa’ să trimită mesaje la distanţă. Măcar de-acasă până-n piaţă. Că azi m-am dus să cumpăr borş şi am plecat din magazin cu traista plină, dar fără borş. 😀 (Din fericire mi-am adus cumva aminte înainte de a mă îndepărta prea mult, aşa că m-am întors şi m-am dus drept la sălaşul borşului, ca să nu mai uit de el şi a doua oară. 😀 )

    • Cinșpe lei. Atât costă un șoarece-medium-buton, pe băț.

      • Vero zice:

        Mda, dar mai e o problemă 🙂 Grişka a avut un şoarece piuitor (cred că piuia chiar ceva mai discret), primit cadou (de la psi). Şi fleţul de el se speria când îl auzea piuind! Aşa că, în cele din urmă, i-am scos individului piuitoarea. 😀
        În tinereţe, Grişka prefera biluţele de poleială, cu care juca volei – cu concursul meu, evident. Acum a devenit puturos, se plictiseşte repede şi de ele şi trece la somn. (Cu capul pe tastatura mea, dacă se poate!)

      • Uneori, îmi doresc să aibă Mili o vârstă respectabilă, să fie cuminte și somnoros toată ziua.
        Alteori, aș vrea să rămână nebun, cu privirea nebună de nebun ghiduș pe care o are acum și cu toate ilegalitățile pe care le comite, cu voluptate.

      • Vero zice:

        O să mai fie nebun şi ghiduş multă vreme. 🙂 Şi o să-i treacă treptat, pe nesimţite. Dar nu de tot! 🙂

      • Asta e de bine! Dar și de rău…

  3. Cudi zice:

    S-ar putea, totuși, ca faza asta să fie parte dintr-un interogatoriu amplu.
    În caz că nici ultima tactică nu dă roade, îi propun lui Mili să încerce metoda scaunului.

    Dacă nici așa șoarecele nu cooperează, înseamnă că le are de oțel… Sau

    • Cudi zice:

      …sau sunt 100% poliester.

    • A fost una dintre scenele la care nu m-am putut uita, cînd am văzut filmul. 🙂
      Mili are alte proceduri: îi dă la ficați, ritmic, piu-piu-piu. P e urmă, îl ia la palme. Iar și iar. Ore! Cred că șoarecele e și el un agent foarte antrenat. Și clonat sau castrat, că n-are deloc. Nici de oțel, nici de silicon.

Lasă un răspuns

