Ale mele sunt mai cool

Până la urmă, am luat și ouă văxuite d-a gata. Am pus câteva, printre ale mele. Restul, la frigider, că cică nu e bine să-ți pui toate ouăle într-un singur coș.
Parcă ale mele sunt mai cool. Mai misterioase, în imperfecțiunea lor. Ca să nu mai zic că ăla verde e verde-gard, ăla albastru e albastru-halat de maistru și alea galbene sunt galben-stupid.
Nici lui Mili nu-i plac, că ale lui sunt negre. Și îmblănite. 🙂

N.B.:  Îi rog pe toți cei care-și consideră ouăle vopsite cu tâlc, cu sânge christic și alte bla-bla-uri de-astea, să ia postul ăsta ca exact ce e. Un pamflet. Să nu umblăm și cu cioara vopsită!

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, apucături proaste la români, blog, pisici și alte lucrușoare, părerea mea, strict autentic, sărbători. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Ale mele sunt mai cool

  1. Cârcotaşu zice:

    Da’ unde-ai mai găsit ouă vopsite? Am căutat de m-am săturat, prin toate superurile, da’ dijaba!

  2. Oricum, Renato, n-ai ce-i face: cea mai buna vopsea e tot rujul de buze!!

  3. Iosif zice:

    Toate nuantele sun artificii înselatoare ,
    Lumina Autentica n-are culoare.
    Ea este energia infinita a iubirii,
    Ce genereaza sentimentul fericirii !

    • Iosif, sugerezi să fi fiert niște ouă albe, și gata?!
      Dacă știam… 🙂

      • Iosif zice:

        Perceptia Luminii,este realizata pe frecvente diferite,în functie de sensibilitatea vizuala a receptorilor fotosensibili ai retinei.Personal traiesc fiecare zi o autentica sarbatoare,multumindu-I Celui Ce Este prin Sine Însusi,pentru fiecare moment al perceptiei existentei spatio-temporale în acest trup relativ,efemer,trecator,în evolutia atemporala prin iubire neconditionata ,spre ABSOLUT…

  4. Lotus zice:

    N-am înțeles finalul. Dar cred că, cumva, ai reușit să te plasezi în opoziție cu mine, deși eu ziceam că n-am nimic împotriva vopsirii oricum a ouălor, de vreme ce consider că această vopsire este, în contextul ei religios, un act simbolic.

    • Nici eu n-am înțeles, Lotus, din articolul tău, de ce crezi că unii nu pricep TÂLCUL vopsirii ouălor de Paște.
      Tâlc sau mit sau tradiție… le respectăm, că au farmecul lor și ne-am născut cu ele.
      Am vopsit ouă, anul ăsta, ca să nu resimt, în toată gravitatea ei, absența maică-mii, nu ca să fiu în trend cu tradițiile.

      • Lotus zice:

        Nici eu n-am înțeles, Lotus, din articolul tău, de ce crezi că unii nu pricep TÂLCUL vopsirii ouălor de Paște.

        Pentru că te-ai întrebat, înainte să apeși pe Publicare, dacă aș avea ceva de obiectat. Așadar, te-ai gândit că, dintr-o perspectivă religioasă, e posibil să-ți aduc o serie de critici. Iar eu ți-am răspuns (în articolul meu) că, de vreme ce din punct de vedere religios actul vopsirii ouălor este unul pur simbolic, nu contează prea mult cum și în ce culoare le vopsești, deci nu am nimic de obiectat. Iar din punct de vedere al unei tradiții pe care o respectăm de plăcere, cu atât mai puțin n-aș avea ce să-ți obiectez.

      • Lotus zice:

        Sau cu atât mai mult n-aș avea ce să-ți obiectez. Cu atât mai puține obiecții aș avea. Înțelegi tu. 🙂

  5. Eu le-am fiert în coji de ceapă roșie. La unele le-am pus frunzulițe. Pe altele le-am fiert albe și le-am pictat tot felul de flori și prostiuțe. A fost fun pentru mine și mi-am impresionat musafirii. :)))

  6. succesulpe zice:

    Nu mai inteleg nimic! Ale cui sunt totusi ouale alea? 😀

Lasă un răspuns

