Megaimaș

Cum stăteam eu azi la coadă la casă, cu coșul semi-gol – trei beri, o tăviță de-aia de zăpadă artificială cu felii de carne de porc și o pâine cu cartofi -, o aud pe tipa din spatele meu (tunsă unu, adică aproape la chelie, în rest minionă, simpatică) spunându-i fiului ei, de cel mult opt ani:
– TERMINĂ!… Pune porcăriile alea la loc! Sunt numa’ ZAHĂR!
Puștiul cercetează și iar cercetează conținutul inscripționat al pachețelului de  Skittles și zice, cu disperare:
– Nu-i adevărat! Mai conțin și ALTCEVA!

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, copilărie, strict autentic, ştiri de neştiut și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Megaimaș

  1. Avea dreptate puștiul! 😀

  2. zazania zice:

    Era, ca sa zic asa, o mama responsabila, cat de cat:) Nu ca alea de-si indoapa plozii de cateva luni cu forneti sau vin sa le cumpere un Aerius „preventiv ca, de obicei, face urticarie dupa mici”.

    • A cam dispărut franciza Fornetti, în București.
      Alea cu un Aerius prevenitiv sunt modeste. Eu am o colegă care-și hrănește copiii exclusiv cu crenvurști, sendvișuri de benzinărie și croasant cu ciocolată. În casă au un sertar cu cronțănele gen Lays, sărățele din care își iau gustările dintre mese. Eu tac chitic, că nu mă pricep la mămicologie. 🙂

  3. Ioana Maria zice:

    Stiu ca o sa mi-o iau pentru ca nu am copii si totusi imi permit sa am o opinie, insa nu cred ca atitudinea mamei este cea buna, in momentul in care ceva este interzis apare o mica dorinta de a vedea cum este acel lucru. Nu este bine sa se faca excese, dar niste bomboane mici, din cand in cand , nu cred ca fac mult rau

    • Ioana, de la cine să ți-o iei? Poate de la alți vizitatori, că de la mine, nu. Nici eu nu am copii. Asta nu mă împiedică să-mi dau cu părerea, uneori, în calitate de fost copil. De la doi ani, toate amintirile mele sunt foarte bine conservate.
      Acum a apărut o modă, probabil sănătoasă, să nu-i dai copilului dulciuri, ci doar fructe. Poate au dreptate, dar să poftești e cumplit.
      Toată copilăria mea am venit de la școală nerăbdătoare, să văd ce „dulce” îmi făcuse bunică-mea. Cred că nici nu ziceam bunăziua, întrebam ce-avem dulce? Și în fiecare zi făcea o prăjitură nouă. Preferatele mele: sarailie, clătite cu dulceață de vișine, lapte de pasăre (dacă-ți spune ceva desertul ăsta), cremă de zahăr ars…
      Orice neplăcere fizică am avut în viață, sigur n-a fost de la deserturile ei!

      • ivanilici zice:

        Sigur, numai ca, „pe vremea noastra”, desi mancam dulciuri in draci, faceam si miscare, alergand bezmetici incolo si incoace. Acum, distractia e statica: tableta, telefon, calculator, televizor. Si ne miram ca sunt atatia supraponderali sau obezi? O fi neplacut sa poftesti la tot felul de junkies, dar, pe termen lung, e mai sanatos.

      • Poate mai e ceva: pe vremea nostră dulciurile se îndulceau cu zahăr, cel mult cu glucoză. Eu mâncam numai bunătăți de bunică-mea, fusese și cofetăreasă la un moment dat, dar îmi ploua în gură după prăjiturile din comerț. Nu mi-au plăcut niciodată bomboanele și ciocolata.

      • ivanilici zice:

        Vaaaaai! Nu ciocolataaaaaa? Blasfemie! 🙂 Nu stiu unde spiteresti, ca as veni sa-ti aduc o cutie care sa te faca sa-ti schimbi parerea. 😀

      • Colței, 7. Te așteptăm cu mare drag. 🙂

      • Ioana Maria zice:

        Cumplit desert, lapte de pasare, imi placea foarte mult. Nu stiu de ce am o inertie in a-l face. Cred ca imi este teama ca nu o sa fie atat de bun ca cel din amintirile mele.

      • Niciun dulce iubit în copilărie nu mai are același gust azi. Fie și numai pentru că nu-l găsești gata făcut.

Lasă un răspuns

