Am râs cu lacriMili șiroind pe obraji

De bloggerul numărul doi al României, Cetin. Fost Arhi.
Când era Arhi și scria și despre ce voia el, nu numai după dictare cum scrie acum, exclusiv, îl consideram un zvăpăiat la cap, care încearcă să contracareze surplusul de kile, pe modelul obez, dar deștept, ce plm!
Acum, de când semnează cu numele real și întreg, Cetin Ametcea, mă tot întreb ce-a fost în capul Doamnei și Domnului Ametcea de și-au botezat  copilul Cetin? Dacă ei știau că există aliterații fericite – „vâjâind ca vijelia”, la alde Eminescu și aliterații nefericite – Cetin cu nume de familie Ametcea. De ce nu l-au botezat Codrin (că, oricum, în codrii de brazi, cetina-i inclusă)?!
S-au gândit părinții lui că, într-o bună zi, Cetinelul lor va ajunge mare blogger de mare succes și va fi invitat la o vizită de lucru în Instituția SIE? Cu scopul de-a-l face să scrie un omagiu pe blog despre spionii noștri? Dar să-l scrie așa, pe modelul clasic, al pupăturii în cur cu frecvența și viteza acului mașinii de cusut, ca în vremurile ceaușiste?

Bine, faptul că, din cele 20 de milioane de români, SIE l-a preferat pe Cetin ca invitat într-o vizită de lucru la muzeul lor, eu o iau ca pe o simplă tombolă. A tras Cetin biletul norocos. Cetin, un civil cu blog de mare succes, în vizită la SIE, temă pentru acasă, promovează-ne!
Băi, între noi fie vorba, Cetin a dat cu cu atâta miere pe la pliurile mucoasei anale ale Serviciului de Informații Externe, că toți diabeticii binevoitori la lipăit au făcut un pas înapoi.
Bă, Cetine… să fi scris și tu mai cu zaharină, mai cu aspartam!  Că eu, pe timpul lecturii, am avut senzația că Leana Ceaușescului e vie și te monitoriează intens, de dincolo de mormânt.
Unde ai greșit, băi, grăsuțule, lacom și acoperit de mâna a doua?  Ești surd!
„Mă numesc Ametcea, Cetin Ametcea” n-o să sune niciodată ca

Cu alte cuvinte, ai participat la concursul Să mâncăm rahați de șobolani pentru bani și l-ai câștigat.
Halal câștig!

 

 

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, apucături proaste la români, bloguri care merită citite, epoca de piatră, experimente, mai prost decât ai fost proiectat, părerea mea, strict autentic, Uncategorized, ştiri de neştiut și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

115 răspunsuri la Am râs cu lacriMili șiroind pe obraji

  1. castanman zice:

    Sigur a fost la candid camera. SIE are si el un standard.

  2. optimvs zice:

    Astia de la SIE trebuie sa fie disperati rau, probabil ca din presa n-a vrut nimeni sa le publice in contextul actual un material de PR, asa ca au fost nevoiti sa recurga la piscotari.

    • klaus zice:

      Io zic că ies mai ieftin! Rămân bani de înfundat în alte părți.

      • optimvs zice:

        Sa chemi presa la chestii de-astea nu costa nimic. Lumea vine. Ideea e ca in contextul actual nici o redactie care macar mimeaza seriozitatea nu ar publica materiale tamp-laudative la adresa serviciilor.
        Piscotarul asta, de bucurie ca a fost bagat in seama, s-a scapat pe el ca un catel.

    • Lotus zice:

      Eu nu știu dacă s-au gândit chiar rău. Au mers pe bloggerii cu public (http://t5.ro/trafic/112878405/), și anume exact publicul care putea percuta cel mai mult la mesajul lor. Și nu i-a costat decât organizarea unei discuții cu ei.

      • optimvs zice:

        De chestii de genul asta ai auzit? http://www.faketrafficmaker.com/

        Uita-te si tu la ce ‘scrie’ Ametcea, de ce ar intra zeci de mii de oameni zilnic sa citeasca asa ceva?

      • Lotus zice:

        optimvs, sigur că traficul poate fi generat în mod artificial, dar cetin.ro și zoso.ro chiar sunt bloguri citite (până și noi intrăm pe ele). De ce sunt citite, asta e altă întrebare. Nu pot spune dacă acele statistici corespund 100% realității (de exemplu, zoso menține filtrele românești pentru adblock într-o pagină (zoso.ro/pages/rolist.txt) citită și încărcată de fiecare internaut care folosește o extensie de blocare a reclamelor, dar nu știu cât de des și dacă o astfel de vizită se numără la statisticile de trafic), dar un blog necitit nu ar avea o comunitate formată din sute de comentatori.

      • optimvs zice:

        Care noi? E nostim foc genul asta de afirmatii, dar totusi… Realitatea simpla si verificabila ca atare este ca ambele site-uri au fost retrase cu scandal din trafic.ro, care avea „nesimtirea” sa ceara inserarea unui script propriu de monitorizare.
        Eu unul am intrat acolo doar cand m-au tras altii de maneca, iar numarul comentariilor evident false este uluitor. Nu trebuie sa fii vreun mare scriitor ca sa recunosti stilul inept al celor doi (si al altor catorva postaci din aceeasi gasca) in mare parte a comentariilor postate.

      • Lotus zice:

        Trafic.ro cere bani pentru monitorizare. Nu este vorba de asta. Datele din T5 sunt preluate din Google Analytics, iar Google nu-i favorizează pe Zoso și Cetin. Oricum, traficul fals poate fi generat și în alte moduri, dar eu nu cred că e fals. Nu stă nimeni să-și adauge sute de comentarii zilnic.

        Sunt și cazuri în care Zoso sau Cetin a criticat o blogăriță mai mică, iar acesteia i-a căzut blogul sau ea a postat a doua zi pe Facebook o captură de ecran cu noul trafic, mândrindu-se deci că uite câte mii de cititori i-au intrat pe ultimul articol. Când de fapt acel articol fusese criticat de unul din ăștia doi, cu link, de acolo și traficul.

        Cum ziceam, nu știu dacă e 100% real ce scrie acolo. Dar că au trafic, de asta sunt sigur. În sfârșit, fiecare e liber să se înșele. 🙂

      • optimvs zice:

        Diferenta e ca in cazul de fata tu ai pareri bazate nu se stie pe ce iar eu am certitudini bazate pe fapte concrete. Acum cativa ani zoso a facut greseala sa posteze un link catre blogul meu. Care nu numai ca n-a „cazut” dar mi-a permis sa-mi dau seama (multumita statisitcilor worpress) cam ce trafic avea zoso in momentul ala. https://optimvs.wordpress.com/2016/02/25/mircea-badea-vs-zoso-sau-trafic-real-versus-trafic-imaginar/ La vremea aia se lauda cu 5000 de unici dar ce sa vezi nici 500 n-au dat click. =))

      • Lotus zice:

        O să citesc. Până atunci, la repezeală, Andressa cred că era pe Blogger după care a trecut pe WordPress, sau în orice caz și-a modificat URL-urile, că articolul citat de tine în 2007 se află acum la adresa http://www.andressa.ro/2007/12/prejudecata-este-de-bratara-de-plastic/. Și da, e mișto.

      • optimvs zice:

        Doar ca url-ul actual al articolului Andressei nu e in nici un fel relevant pentru discutia de fata. In schimb, relevant e faptul ca un link pe „blogul” lui zoso a adus 500 de unici intr-o vreme in care el se lauda cu 3-5000 pe zi. q.e.d.

    • Nu știu de ce ar avea sie nevoie de PR. Trebuie să fim naivi, să ne imaginăm că serviciile secrete angajează personal citind tone de cv-uri. Poate în funcții de fochist, portar, menajere.
      Nu tu alegi, ele (serviciile) te aleg pe tine, ca posibil candidat pentru un post de agent. În general, recrutările se fac din tată în fiu. Asta, dacă nu s-o fi schimbat politica firmei în ultimii 15 ani.

  3. Iosif zice:

    Eu as zice ca nu-i de „râs”,e …deplorabil !

  4. A thorn in your side zice:

    Singura importanţă care trebuie dată unor căcaţi e să nu calci în ei. Atît!

  5. klaus zice:

    ren, eu nu l-am citit pe Cetin. Greșești, nu-i singurul invitat la SIE. Eu am citit chiar azi o postare sugerată pe fațebuci a unui blogger cu nume suspect de faimă.

    • klaus zice:

      Te(a)ma era aceeași!:D

    • Da, între timp am remarcat că toți bloggerii de vârf au primit ordin pe unitate să scrie despre Sfântul Sie.
      Cum 90% din articolele lor sunt advertoriale (pe bani), de ce ar fi cel de față pe gratis?
      Dobitocul de Badea a pus cireașa pe tort și i-a făcut publicitate gratis lui Cetin ăsta.

      • Scuze, nu tu, klaus, ziceai că au scris benevol, ci Lotus. 🙂
        Am fost răutăcioasă cu numele. Da. Pentru mine, numele unei persoane spune mult despre aceasta, despre mediul familial etc…
        De pildă, toți cei pe care îi cheamă în buletin „Vicențiu” și, adulți fiind, nu s-au dus să-și corecteze greșeala din prenume, sunt proști, născuți din părinți proști. Aici intră și Videanu, pe care-l cheamă Adriean, încă. 🙂
        N-am nicio problemă cu numele de familie, că te cheamă Găină, Cocoș, Șchiopu, Mutu, Văcăroiu, Bivolaru. Dar de ce să te boteze părinții Rodica, Norica, dacă pe ei îi cheamă Carabulea, Cameniță, Colivie? N-aud cum sună numele copilului când se prezintă în lume? De ce dracului să te faci de rahat, când te cheamă Gologan, s-o botezi pe fiică-ta Gladis, Agnes și, desigur Alessia? Ce vină are copilul?
        Cetin Ametcea sună rău. Dar românii continuă să fie strigați și să se prezinte ca la pușcărie, cu Numele în față și prenumele după: Ametcea Cetin. Nu simți c-ai mâncat mere pădurețe până termini exercițiul ăsta de dicție? 🙂

      • Lotus zice:

        Pe principiul tău, deșteapta de Renata a pus cireașa pe tort și i-a făcut publicitate gratis lui Cetin ăsta. 🙂 Zic pe principiul tău, deoarece eu nu ți-l împărtășesc.

        Badea are o râcă mai veche cu Zoso și Cetin, se mai înjură reciproc când au ocazia.

        Nu văd cum ar putea fi articolele ăstea pe bani. Chiar îți imaginezi că a chemat SIE niște bloggeri și le-a dat bani? Ăștia sunt pro-servicii (mă rog, DNA, stat de drept, #rezist, tot tacâmul) și anti-PSD (și prin extensie anti-români simpli, de la țară) în mod asumat. Chemându-i acolo, le-au dat material de blog și i-au făcut să se simtă importanți. Pe mine mă amuză faza.

      • Lotus, blogul meu e atât de puțin citit, încât nu poate face publicitate cuiva, nici dacă aș vrea. M. Badea, în schimb, face o audiență deloc neglijabilă.
        Nu știu dacă articolele astea sunt sau nu pe bani, dar aproape fiecare articol de-al lor, cu excepția celor în care scriu ei, ce le fată creierul – despre nimic -, sunt advertoriale.
        Eu nu-mi imaginez că SIE a chemat niște bloggeri, îmi imaginez că și-a chemat niște colaboratori mai vechi, de-ai tuturor serviciilor, care s-au orientat în viața virtuală excelent, astfel încât să scoată bani și-n aia virtuală, și-n aia reală din aceeași orientare.
        Singur ai remarcat – ăștia sunt pro-servicii, pro-DNA, pro-stat de drept (apropo, dacă iei fiecare manifestant din Piața Victoriei și-l întrebi ce e ăla stat de drept, o să ai o surpriză tare neplăcută). Deci, acești bloggeri de mare succes, în mod întâmplător, au aceleași convingeri politico-sociale, până la identitate. Cum tu crezi cu tărie în Dumnezeu, cu aceeași tărie NU cred eu în coincidențe. 🙂
        Lotus, ești cel puțin copilăros, dacă-ți imaginezi că un serviciu de informații invită oameni care deja se simt foarte importanți, să se simtă și mai importanți și obligați moral să scrie despre respectivul serviciu, fără să primească temă pentru acasă și recompensă materială. Arhi și Zoso, în arhisuficiența lor, fac parte din categoria top-modelelor care nu se mai dau jos din pat, dimineața, dacă nu le fluturi pe la nas niște fișicuri de bancnote. Nu e cazul să te amuzi la faza asta, ci să cugeți.

      • Lotus zice:

        Primo, principiul e același, indiferent de trafic. Sau cum, dacă au audiență mică poți să-i critici, dacă ai audiență mare nu mai poți critica pe nimeni, pentru că simultan îi faci reclamă? Publicitatea negativă nu este publicitate decât în cazuri rare. Ce crezi tu că o să câștige Cetin de pe urma spike-ului de trafic o zi sau două, ca urmare a emisiunii lui Mircea Badea? Acel spike va fi dat de publicul lui Mircea Badea, care public eventual îl va înjura pe Cetin și va trece mai departe, nu îi va deveni fan. Deci Cetin nu câștigă nimic de pe urma faptului că-l înjură Badea la televizor, ei doi având cu totul alt public.

        Secundo, nu am zis că a fost o coincidență. Am zis că nu au luat bani. Sigur că i-au ales (am scris undeva, în vreo două comentarii, de ce pe ei și nu pe alții, respectiv tocmai datorită orientării lor, ce se mulează mănușă pe obiectivele SIE, și a cititorilor pe care-i au). Dar nu le-au dat bani. Părerea mea. Și nici temă nu le-au dat, că bloggerii mari, când participă la astfel de evenimente, n-au decât de câștigat dacă scriu.

        Terțio, mai scriu și non-advertoriale, sau advertoriale gratuite, chiar articole prin care ajută dezinteresat anumite persoane cu diverse probleme. Dacă vrei, îți dau exemple, că știu cel puțin un caz, al Marcicăi Belarta, dar sunt mai multe. Nu poți obține trafic dacă nu scrii decât advertoriale. Aici nu înțelegi tu niște lucruri.

  6. klaus zice:

    Și mai cred că ai fost răutăcioasă la parabola cu numele.

  7. Lotus zice:

    https://www.zoso.ro/intalnire-informala-sie/

    Nu i-a plătit nimeni, au scris benevol.

    Citez din articolul lui Costin (mersi, klaus):

    nu umblă nimeni mascat pe stradă, nu e nimeni plin de mușchi și de scheme kung-fu, iar fetele nu poartă un pistol mic lipit de picior.

    Serios? Credea cineva că fetele de la SIE poartă arme mortale, altele decât cele native? Și că seriile de filme James Bond și Misiune Imposibilă sunt inspirate din viața reală a spionilor? Blogării ăștia parcă tocmai ar fi ieșit de pe băncile școlii, făcând pasul decisiv în ceea ce urmează să devină viața lor de adult. Și realizează că nu totul e ca-n filme.

    Prin comparație, articolele lui Zoso și Costin sunt oarecum ok, de înțeles, integrându-se într-o campanie de piar a SIE. Articolul lui Cetin face notă discordantă și cred, părerea mea, că le-a făcut un deserviciu celor din serviciu. Nu cred că voiau să fie pupați în fund în această manieră. Am râs și eu citindu-l.

    PS: http://cetin.ro/stii-reusit-viata/

  8. Lotus zice:

    Încă o chestie (pe lângă comentariul de mai sus, deocamdată în moderare): ar fi fost interesant să vedem și noi ceva înregistrare, măcar parțială, a acestei întâlniri, despre care toți zic că le-a schimbat modul în care văd spionajul. Tot interesant e că li s-au spus unele lucruri secrete. Spune-i unui om un „secret” și l-ai câștigat. 🙂

    • Daaa, cu siguranță că li s-au spus câteva secrete. Lui Cetin i-or fi spus cu ce să-și dea pe chelie, să-i crească părul la loc și lui Zoso, cât îl costă o reconstrucție facială.
      Știu, știu, sunt rea. Ăsta e atac la persoană. Dar ăștia sunt genul care o caută cu lumânarea, zău!

      • klaus zice:

        Of,of!

      • Lotus zice:

        Nu, dar eu vorbesc serios, pentru că oamenii par sincer impresionați, ne explică că spionii SIE nu sunt ca cei din filme și că au fost copărtașii unor expuneri de mici secrete, după care trag alt articol, în care râd de votantul PSD, necultivat și ușor de dus de nas. Deci eu aș fi curios, că-i bănuiesc de ovații sincere în articolele de acum.

      • Lotus, ca să-ți mai tai din entuziasm, am avut, pe la 30 de ani, o relație lungă și serioasă cu un tip al cărui tată era așa de bine înfipt în spionajul ceaușist (și rămăsese înfipt și după revoluție), că îl avea, la modul banal, invitat pe Pacepa la masa familială de prânz. 🙂
        Nu-mi explica mie cum se fac spioni din tată-n fiu, care sunt pașii racolării și cât de nasol e testul psihologic, la băieții cu ochi albaștri!
        Nu, nu le-au făcut nicio expunere de mici secrete, le-au servit povești digerabile pentru guvizi ca ei.

      • Lotus zice:

        Doh, Renata! Evident că nu le-au servit secrete reale. 😆 Dar asta lasă ei să se înțeleagă, din cum au scris pe bloguri.

        În traducere: hai să-i chemăm pe ăștia, le servim niște povești frumoase, de patriotism, le spunem niște chestii „tari”, sub titlul de secret, pe care nu le pot scrie pe blog, asta ca să le câștigăm simpatia, și altele, pe care le pot scrie (și care de fapt conțin mesajele ce dorim noi să le transmitem prin ei) și gata.

        Dacă îi spui unei prietene un secret, o transformi într-o confidentă. Brusc,se va simți privilegiată în raport cu celelalte cunoștințe de-ale tale.

        Cu alte cuvinte, le-au servit o gargară, dar frumoasă, că i-au vrăjit pe toți. Cred că ăștia de la SIE au și oameni care se pricep la povești, la scenarii, la chestii de psihologie.

        Și da, aș fi curios să văd și eu gargara. Adică emisiunea. Asta ziceam.

      • Lotus zice:

        Plus că, în apărarea serviciilor 🙂 e posibil să fie și acolo oameni bine intenționați, care să-și facă treaba ca la carte, ca în toate domeniile. Posibil ca cei prezenți la întâlnire să nu fi fost oameni din conducere, cu firme în spate și chestii.

      • Lotus, tu ai citit ce ți-am scris? Întâmplător, cu totul întâmplător, un foarte bun prieten m-a pus la curent, din fanfaronadă masculină, acum 20 de ani, cu mersul trebii în servicii (mândru, nevoie mare, că fusese admis!). Tu îți dai cu presupusul. În caz că vei obiecta că acum 20 de ani era altfel, îți răspund anticipat: principiile au rămas aceleași. În plus: povestirea datează din 1994. Cu mare entuziasm, amicul mă anunța că iubita (adică eu) fusese verificată și era ok, fiindcă tac-su, fost deținut politic, era mort. Înțelegi că securitățile funcționează la fel, indiferent de orânduire? Realizezi că nu există comunism, capitalism, totalitarism, democrație, există doar cei aflați la patul puștii și cei aflați în bătaia ei?

      • Lotus zice:

        Renata, tu duci discuția în extrem. Evident că se fac niște verificări. Faptul că i-a verificat familia și prietenii înseamnă ce, că altul nu poate da la facultatea în cauză? Sau că, dacă am terminat facultatea, nu pot intra în rândurile lor? Poate și eu vreau să intru la ei. O să mă verifice și o să vadă că nu am rude imigranți, islamiști, dizidenți politici, nu am cazier, nu reprezint, nici eu și nici prietenii mei, o problemă de securitate (națională sau pentru serviciu).

        Prin urmare, nu cred că e imposibil ca un om fără conexiuni să ajungă agent într-un astfel de serviciu, fie el SRI sau SIE, după ce se ocupă locurile pe pile. Cred că doar cei cu conexiuni ajung în anumite funcții cheie, asta-i altceva. Dar din faptul că i-au verificat familia, inclusiv a iubitei, nu rezultă că nu primesc decât copiii de foști sau actuali agenți. Dacă nu cumva ți-a spus mai mutle și nu ai precizat tu.

      • Lotus, omul despre care vorbesc eu nu trebuia să facă nicio altă facultate decât aia pe care o făcuse și nu trebuia să-și schimbe locul de muncă existent. Lucrătorii de bază se cooptează în mod tacit. Nu știe nici soția/soțul, nici vântul, nici pământul, care e cel de-al doilea job al lor. După anul 1990, cel puțin oficial, noțiunea de disident politic își pierdea sensul.
        Probabil că ești atât de tânăr încât nu înțelegi ce spun, fiindcă n-ai trăit înainte de 1990.
        Pe de altă parte, e posibil ca tu să te numeri printre indivizii care nu au nimic împotrivă să fie puricați și verificați la sânge, care nu se simt abuzați, călcați în picioare dacă sunt priviți în timpul actelor fiziologice intime, în timp ce fac sex etc… La o adică, dacă datoria le-o cere, o raportează și pe mă-sa că poartă conversații „suspecte” cu vecina de palier. În fond, ăsta e bazinul din care se racolează lucrătorii respectivi. Oameni pentru care niște avantaje economice, sociale ș.a.m.d. contează mai mult decât liberul arbitru, intimitatea, viața personală.
        Aș vrea să încheiem aici subiectul ăsta. 🙂

  9. ketherius zice:

    Omu’ e turc din naștere, de unde se explică numele.

    Pe de altă parte, la ce te aștepți de la un pișcotar? Poate să pună SIE la portofoliu, este visul umed al oricărui blogger-for-hire.

    Ai văzut că toți A-listerii s-au rebranduit cu nume complet, că nu mai dă bine la clientul corporate să blogărești sub brand de genul „Zoso”, „Buddha”, „Arhi”?

    • keth, ai dreptate, nu m-am gândit că, după ce ai încasat bani din tot felul de publicități, merită, pentru palmares, să scrii o odă pentru spioni. Nu te plătesc pentru oda asta, dar te au în vedere. 🙂
      Ce mă miră: pe lista A mai sunt bloggeri de succes, unii chiar se pricep la scris (mă gândesc la Chinezu, la Daniel Bejan, la Cabral…), dar pe ăștia nu i-au invitat. Probabil că există o limită a inteligenței și personalității peste care nu mai încerci să agăți colaboratori, că e degeaba, nu se prinde. Și dacă nici spionii nu se pricep la racolat…

      • Lotus zice:

        Chinezu e popular în blogosfera mică. Uită-te la el pe blog: vezi vreun articol despre demonstrații, PSD, grațiere, OUG 13, #rezist etc? Nici Cabral nu cred că e nișat pe politică. De celălalt acum aud prima dată. (Pe nici unul nu-i citesc.)

      • Dacă nu ești nișat pe politică, ești din blogosfera mică?! Deci, în blogosfera mare, ajungi dacă faci politică, o anume politică, de fapt. Deși deții toate informațiile necesare, nu le pui cap la cap, să tragi concluziile!

      • Lotus zice:

        Nu, Renata. Sunt două lucruri diferite. Primul, Chinezu e popular în blogosfera mică. Am dat un link spre platforma lui, ca argument. Al doilea, Chinezu nu scrie despre politică. Din combinația acestor două rezultă că nu e un blogger interesant din punct de vedere al mesajului ce se dorea transmis în cazul de față.

      • Lotus zice:

        Altfel, da, ai dreptate, dacă vrei să devii „A-litster” trebuie să fii cumva de dreapta. Dar asta nu pentru că servicii și chestii (nu te bagă nici un serviciu în seamă până nu ai 2-3 cititori), ci pentru că pur și simplu majoritatea intelectualității de pe net este de dreapta. Și deci dacă scrii pe limba ei o câștigi, în timp ce dacă nu scrii pe limba ei, nu o câștigi.

      • De ce dracu te-ar băga în seamă un serviciu numai dacă ai mulți cititori, pentru alt motiv dacât manipularea în masă?!

      • Lotus zice:

        Păi exact pentru manipulare te bagă în seamă. Am zis eu că pentru altceva? Dar mai sus te întrebai de ce nu-i bagă în seamă, de exemplu, pe Chinezu și Cabral. Pentru că ei au alt public, scriu despre alte marafeturi. Cum ai fi tu, dacă ai vrea să vinzi medicamente pe bloguri? Bănuiesc că ai cumpăra advertoriale la tipe care scriu despre sănătate, despre rețete, despre sport și nu la Cetin, că n-ai ce face cu publicul lui Cetin, ăla nu sparge banii pe medicamente. Ăla sparge banii pe calculatoare, pe #rezist și pe idealuri mărețe. Mno, nici serviciile n-au ce face cu publicul lui Chinezu, și cred că nici cu al lui Cabral, în schimb cu al lui Cetin au, din motivul că e compus din tineri de dreapta, care, zici tu, mimează că au salarii mari. 🙂

      • optimvs zice:

        Ce-i aia „intelectualitatea de pe net”? =)) Hai ca am mai auzit una… =))

  10. krantz zice:

    Eu unul n-aș merge pe concluzia ta. O fi o chestiune legată de unghiul din care privesc. Dar m-a uimit puțin vexarea lui de la comentariul meu.

    • krantz zice:

      …cel de la continuarea cu răspunsul lui Badea.

      • 🙂
        Cât de delicat poți fi, krantz!
        hai siktir e înjurătură, nu vexare.
        De altfel, toți cei de teapa lui, și am proprietatea cuvintelor, nu e o categorie, e o teapă, o ard pionierește pe democrație, pe dreapta, dar sunt niște staliniști de cea mai joasă speță: cine are o altă opinie, cât de puțin diferită de a lor, ar trebui împușcat. Sau măcar înjurat.
        Le recunosc, totuși, excepționalul instinct de-a pupa exact cururile potrivite, la un moment dat. Ar mai fi multe de spus, dar mă opresc, că nu vreau să mă enervez.

  11. zazania zice:

    Mi-a placut faza cu „actioneaza pentru a preantampina evenimente care vor avea loc peste 5 sau 10 ani”…sau ceva de genu’. Deja dorm mai linistita noaptea.

  12. Lotus zice:

    Rerana (și optimvs), legat de trafic, blogger de dreapta și targetare, citiți vă rog articolul următor:

    http://cetin.ro/inseamna-salariu-romania/

    Primo, 477 de comentarii. Asta înseamnă că are trafic. Secundo, uitați-vă și la nivelul salariilor celor care comentează. Profesii: superviseri, agenți, programatori, ingineri, în general oameni cu opțiuni. Oamenii ăștia sunt tineri, cu facultate, cu bani și da, de dreapta.

    Dacă scrii despre cum PSD îi manipulează pe săraci, o să ai o mulțime de cititori din rândul lor. Și, ca urmare, o să poți face reclamă la televizoare scumpe, sau chiar mașini, din care o să ai și tu un câștig consistent. Dacă faci cronici de teatru, o să ai o mulțime de cititori din categoria studenților și a pensionarilor interesați de cultură. În general oameni fără bani și care nu pot schimba mare lucru în țară. Vei face publicitate la reduceri la biletele de teatru, vei avea 5 comentarii iar serviciile nu vor fi interesate de tine ca vector de imagine.

    Nu e chiar așa, că A-listerii au fost clociți în laboratoarele serviciilor.

    • Da. Am citit și eu câteva comentarii la articolul respectiv. Unul mi-a atras atenția în mod deosebit: „Adresa de acasa ti-am dat-o, la ce banca tinem banii ti-am zis, azi ne-ntrebi de salarii. Vreai sa ne spui ceva?” Și nu, nu pentru ironia comentatorului, ci pentru acuitatea observației.
      În altă ordine de idei, o grămadă de inși care-și declară pe-acolo salarii peste 5000 lei pe lună, nu uită să menționeze și bonurile de masă. Nu ți se pare că ăștia ar merita să-i întrebi, totuși, cât cîștigă pe Pămâmînt, nu pe Lună?

      p.s.: ce te face să crezi că doar studenții și pensionarii se duc la teatru? 🙂

      • Lotus zice:

        Orice blogger mai publică din când în când câte un articol cu „ce lucrați, ce mâncați, ce câștigați și la ce vârstă ați făcut prima dată sex”, cu o introducere de rigoare, ca să aibă o evaluare cât mai bună a publicului său cititor și, pe cale de consecință, să își eficientizeze la maximum reclamele. 🙂 Poate or fi fost și care au mințit, dar toți? În IT se câștigă. În plus, mulți au firme:

        http://cetin.ro/banca-folositi/
        http://cetin.ro/versus/

        Iar chestia cu teatrul era o exagerare, în lipsă de alt exemplu mai bun. Importantă e ideea, pe care cred că ai înțeles-o, în ciuda exemplului imperfect, mai mult la plezneală. 😛

      • Eu cred că, la mii de vizitatori pe zi, nu mai alegi reclama care i-ar interesa pe ei, ci reclama cel mai bine plătită.
        Totuși, de ce te-ar interesa, ca blogger d-ăsta de mare succes, unde locuiesc cititorii tăi și unde își țin banii?
        Periodic, la prăvălie sună câte-o voce blondă care vrea să actualizeze banca de date a unei firme numită cu acronim, de care n-am auzit și n-am colaborat cu ea niciodată. Asta ar însemna să-i comunic informații pe care ar putea să și le ia de la registrul comerțului cu un pic de efort, dar preferă să le ia direct de la sursă cu efort zero. Nu dau curs niciodată unor astfel de interviuri. Cam asta înțeleg eu că fac bloggerii ăștia: culegere de date, în calitate de intermediar al unui beneficiar care mie îmi scapă.

        Știu că în IT se câștigă bine. Și în magistratură. Și în medicină privată. Și în multe alte domenii, doar că respectivii nu țin morțiș să-i răspundă lui Arhi la întrebări. 🙂
        Impresia mea e că IT-iștii ăștia care mănâncă Arhi pe pâine sunt foarte docili și naivi. Cum îi chestionează Guru, cum se reped să răspundă.
        Cred că bietul Arhi deja sughite. Hai, să-l lăsăm.
        Să nu te superi, Lotus, dar tu vezi filmele fotogramă cu fotogramă și e posibil ca, uneori, să nu înțelegi povestea. 🙂
        Știu! Nu te superi.

      • Lotus zice:

        Nu ai dreptate când spui că, dacă ai mulți cititori, pur și simplu promovezi reclama cea mai ieftină. Hai să îți zic de ce.

        Firmele sunt foarte atente unde își plasează reclamele. De exemplu, firma Samsung va alege să-și plaseze reclamele (bannere, advertoriale etc) pe un blog cu 20.000 de unici pe zi, dar dintre care 90% sunt bărbați, în locul unui un blog culinar cu 50.000 de unici pe zi, dintre care însă 98% sunt gospodine. De ce? Pentru că în al doilea caz, au dat banii degeaba pe reclamă, că gospodinele nu cumpără (decât rar) telefoane inteligente, gadgeturi, drone, televizoare smart 3D și ce mai vinde Samsung.

        În contrast, o firmă care vinde argilă-naturală-care-vindecă-toate-afecțiunile va alege reclama pe blogul culinar, chiar dacă e mai scumpă decât la Cetin și chiar dacă situația cu traficul stă invers, adică Cetin are mai mulți cititori, pentru că cititorii lui Cetin nu cumpără așa ceva, iar Cetin nici măcar n-o să facă reclamă la așa ceva, că-și va pierde cititorii.

        Prin urmare, atunci când firma X contactează bloggerul, sau atunci când bloggerul contactează firma X, că se pot ambele cazuri, unde firma X este fie un client final, fie o agenție de publicitate, bloggerul îi prezintă o situație detalitată cu: traficul pe care îl are, distribuția lui pe segmente de vârstă și interes, pe sexe (câți la sută dintre cititori sunt bărbați, câți femei), situația financiară etc etc. Iar firma, în urma analizei acestor date, decide dacă cumpără reclamă la Cetin pe blog și ce fel de reclamă cumpără, adică pentru care client.

        Restul, cu ce vârste aveți sau cu povești de viață trimise de cititori:

        http://cetin.ro/vreti-coltul-vostru-catharsis/
        http://cetin.ro/?s=povesti+de+viata

        sunt chestii cu care-ți mai umpli pagina când n-ai inspirație și cu care sudezi comunitatea din jurul tău.

        Deci nu mă supăr, dar cred că te înșeli aici: „Cam asta înțeleg eu că fac bloggerii ăștia: culegere de date, în calitate de intermediar al unui beneficiar care mie îmi scapă.” Beneficiarul sunt ei și firmele de publicitate. Serviciile n-au ce face cu aceste date, că în mare le știu iar în mic le sunt insuficiente (ei vor date precise: cine ești, cum te cheamă etc, și pentru asta au instrumente mult mai bune).

      • Lotus, am zis că promovezi reclama cel mai bine plătită, adică promovezi firma care plătește cel mai mult ca să-i promovezi produsul, n-am zis că promovezi reclama cea mai ieftină.
        Uite, așa am zis: Eu cred că, la mii de vizitatori pe zi, nu mai alegi reclama care i-ar interesa pe ei, ci reclama cel mai bine plătită.

        De-aici încolo nu mai citesc comentariul, că pornești de la o premisă greșită.
        … Bine, totuși l-am citit. Îmi spui că bloggerii de succes sunt, de fapt, intermediari de publicitate și atât și, în pauza dintre două articole publicitare își mai zgândăre cititorii cu întrebări tâmpite, dar bine țintite.
        OK. Așa o fi. Și? De ce ar fi ei interesanți? Ce-i deosebește de Teleshopping?

      • Lotus zice:

        Renato, aia ai zis, într-adevăr, dar acolo am scris eu greșit. Înlocuiește „cea mai ieftină” cu „cea mai scumpă” și citește din nou, că-n rest nu se schimbă absolut nimic. Am gândit „cea mai scumpă” și am scris „cea mai ieftină”. Nici măcar n-am considerat necesar să public o erată, m-am gândit că o să-ți dai tu seama, din cum decurge argumentația. Era și în moderare comentariul, din cauza celor două linkuri. La ce ai zis tu ți-am răspuns, doar că am scris greșit.

        Nu sunt cu nimic interesanți. Scriu și ei articolele pe care le scriu și pentru care îi citește lumea. Atenție: nu am zis că doar asta fac, doar reclame și doar sondaje printre cititori. Ei scriu ceea ce scriu și, datorită modului cum scriu sau a subiectelor abordate, sunt citiți de oamenii care-i citesc. Dar, printre articolele pe care le scriu, mai publică și sondaje, respectiv mai fac și advertoriale.

        Ți-am zis asta pentru că am avut impresia că ai sugera că ei culeg date pentru servicii. Ori am vrut să-ți arăt că de fapt nu-i așa, ci culeg date pentru că au nevoie de aceste date, ca să le poată prezenta clienților care cumpără reclame pe blogul lor. Sau le sunt lor necesare, ca să știe despre ce subiecte să scrie mai des și ce linkuri de afiliere să pună, gen. Asta era ce ziceam, că nu colectează date pentru servicii, cum am înțeles că sugerezi tu. În rest, n-am zis că sunt interesanți. dar nu au numai advertoriale, reclamele sunt puține, majoritatea sunt articole personale. Altfel nu i-ar mai citi nimeni.

      • Nu, e o copilărie să cred că serviciile folosesc datele unui cârnat ca Arhi. Habar n-am ce face Arhi cu datele lui le folosește în negocierile cu firme de publicitate, poate, sau direct, cu firme care-și fac publicitate. Nu știu ce bloggeri citești tu, dar Zoso și Arhi, că de ei fuse vorba, scriu aproape exclusiv advertoriale, pe față sau mascate.
        Cititorii lor îi citesc până la moarte fiindcă e cool să te bage celebritățile astea în seamă.

      • Lotus zice:

        Well, eu asta am dedus că sugerezi, din:

        Cam asta înțeleg eu că fac bloggerii ăștia: culegere de date, în calitate de intermediar al unui beneficiar care mie îmi scapă.

        Deci am înțeles eu greșit. Nici o problemă.

        În rest, îți dau dreptate cu faptul că unii îi citesc pentru senzația că acolo e miezul. Nu îți dau dreptate la afirmația că ar scrie numai reclame.

        M-am uitat acum pe prima pagină la Cetin. Din 14 articole, 9 sunt personale și nu conțin reclame. Trei sunt cu reclame, incluzând aici oda adresată SIE, iar două sunt incerte, în sensul că unul conține o relatare de bine a unui cititor despre Fan Curier iar al doilea este un articol despre investiția într-un serviciu de găzduire serios, pe fondul spargerii serverelor namebox, în urma căreia o mulțime de oameni care-și țineau blogurile la acea firmă au rămas fără blog și cu slabe speranțe de a-și recupera munca de luni sau ani de zile, adică articolele scrise.

        Deci din 14 articole, 9-11 sunt personale și 3-5 sunt cu reclame. Iar cele cu reclame sunt ok. Adică nu sunt reclame nașpa. De exemplu, F64 este cel mai serios magazin românesc de aparate foto. Chroot este o firmă serioasă de găzduire.

        Atenție: nu zic că au articole bune sau că merită citiți. Zic doar că nu au reclame una-n-truna, la foc continuu. Iar când au articole publicitare, nu fac reclamă la orice, numai pentru că li se oferă bani, că dacă ar face așa, și-ar pierde cititorii, supărați că au cumpărat produse proaste.

    • optimvs zice:

      Lotus, tu vad ca ai postat pana acum cate 4 linkuri catre cele doua vidanje online. =)) Aia cu 477 de comentarii ar fi induiosatoare daca o mare parte dintre ele nu ar fi scrise de 4-5 insi, intre care cei doi titulari, ca sa zic asa… Si da, stilul inept al respectivilor este evident pentru oricine are habar de limba romana.

      • Lotus zice:

        Eu (sper că) pot să recunosc stilul unui autor sau blogăr pe care l-am citit cât de cât. Dar nu pot să recunosc stilul unui agramat. Pe ăștia îi încurc între ei. 🙂

        N-am zis ce fel de cititori au. Am zis că au cititori.

  13. Iosif zice:

    „Samânta” lui „Iuda Iscarioteanul”,se pare ca a gasit în Romania cel mai bun si fertil pamânt pentru a se regenera si înmulti,iar aceasta „buruiana” a invadat toate institutiile statului,umbrind si împiedicând cresterea si dezvoltarea „grâului” provocând o criza de „pâine” fara precedent în istoria poporului român care este condamnat la neantizare prin inanitie.
    Doar smulgerea din „radacina” al acestor „buruieni” vor mai face posibila salvarea de la pieire a natiunii române,însa cine se încumeta sa înceapa aceasta „asanare” a tarii,cînd umbra fricii stapâneste pamântul,iar orice „spic” îndrazneste sa-si etaleze silueta,este înfasurat de aceste „buruieni” puternice ?!…

    • Iosif, dacă „sămânța lui iuda” e o metaforă pentru „acoperiții” care împânzesc instituțiile statului și nu numai, sunt de acord cu tine.
      Observ, cu tristețe, că n-au schimbat, după 30 de ani, vechile șabloane de racolare: fii patriot = fii delator.

  14. Iosif zice:

    Da Renata,ai perceput corect zicerile mele ! 🙂

  15. Iosif zice:

    E primavara. Curatati livezile !
    Taiati „uscatirile”,strângeti „buruienile” !
    Curatati gradinile si „ardeti” „gunoaiele”!
    Fiti deschisi,uniti în duh,ca frati români,
    Nu va mai lasati manipulati,de tradatori straini !

  16. ALM zice:

    Când o să aveți chef să scrieți o carte despre „spionii noștri”, poate o să mă întrebați de una, de alta! Atunci o să vedeți că o să iasă doar o broșurică subțirică! Altfel, văd că nu numai la fotbal se pricep românașii ci și la „spionită”, mai ales la partea cu aprecieri la adresa instituțiilor …

    • ALM, doar un fost spion poate scrie o carte despre spioni. Eu aș putea să scriu, cel mult, „Interviu cu un spion”. 🙂 Dar îmi trebuie unul autentic și disponibil. 🙂

      Românii suferă de spionită și au intoleranță la spioni fiindcă, după 70 de ani de poliție politică, e imposibil să nu amesteci „intelligence”-ul cu „securismul”. Securismul cu nepotismul. Omul din servicii secrete cu delatorul ticălos.
      Eu, vă mărturisesc, habar n-am ce spionau spionii români în vest, pe vremuri și, cu atât mai puțin mi-aș putea explica ce spionează acum, când nu mai producem nici măcar becuri. Dar, dacă dumneavoastră aveți chef de-o poveste, mailul meu e renata.carageani@gmail.com
      Poate iese de-o ficțiune, dacă de-un documentar nu.

      • ALM zice:

        Spion autentic n-o să „pupați” în veacul-vecilor! Au fost, poate mai sunt, soții care habar n-aveau ce era cu deplasările soțului. Vedeți dvs, securismul a fost doar o „așchie” din „intelligence”-ul românesc, dar așa era și este în toate țările, chiar și în cele cu democrații vechi și dezvoltate. Despre delatori să nu vorbim cu răutate, pe locul întâi este situată SUA, icoana noastră post decembristă! Dar, de spionat avem ce spiona. Așa, măcar să nu ne trezim dimineața că s-a schimbat limba oficială …
        Becuri nici Europa nu mai produce de când China le scoate sub un euro bucata. Becuri fluorescente sau cu LED-uri!

      • 🙂
        Mi-ați răspuns!
        Uitasem de China, pe bune.
        Accept și un „am trăit printre spioni”.
        Mailul rămâne valabil.

  17. psi zice:

    încă un blogger de ”succes” pe care nu-l citesc. o fi bine? o fi rău? 😀 😀 😀

    • psi, trebuie să fii un împătimit al gadgeturilor de ultimă oră ca să citești, frecvent, bloggerii de succes căci, după ce au obținut succesul, aproape toți s-au transformat în agenți de vânzări.

      • psi zice:

        știi, renata, după ce am descoperit scurtele picioare ale minciunii la unii dintre cei mari (și tari) mi-am văzut de coșmelia mea măruntă și de interacțiunile cu oameni- poate mai puțin citiți, dar mai umani. decât să privesc în sus degeaba, mai bine privesc în dreptul meu, zâmbind.
        în rest, vremea propovăduirilor din cap de listă și a naivităților a trecut, cel puțin pentru mine.

      • Păi, de-aia am ales și eu o Gară prin care pufăie locomotive cu cărbuni, și nu un aeroport internațional.

  18. Cudi zice:

    Nici eu nu mă număr printre cititorii lui Arhi (cred că am intrat pe blogul lui de vreo trei ori în 10 ani, a treia ocazie plecând de la acest articol). Motiv pentru care i-am căutat mai înainte numele pe google și am ajuns la interviul acesta – http://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/cum-a-ajuns-arhi-sa-incaseze-15-000-de-euro-pe-an-din-blog-31057/.
    M-am oprit cu lectura la al treilea paragraf, unde intervievatul face următoarea afirmație: „Business-ul meu principal este blog-ul.”. Pentru mine, e edificatoare. N-am pierdut nimic.

    • Eu m-am oprit (pe linkul trimis de tine) unde zice că nu el contactează firmele, să le facă publicitate, că el e mai timid, așa, firmele îl caută pe el.
      Cred că l-am citit mai des ca tine. Sunt mai masochistă, ce să-i faci!

  19. papagigli zice:

    Am intrat „vijiind ca vijelia” sa-ti urez ca „pleasnetul de ploaie” un LMAF (La Multi Ani farmaceutici), cu bune si mai ales cu excelente! 😉

  20. Marian zice:

    Prin 19…..64 😉 ma-ndragostisem de Petula Clark { de fapt de vocea ei insa…eram mult prea ” tanar ” pentru a face vreo diferentza intre una si alta } si , m-a pus Dracu sa-i scriu o scrisoare plina cu fel de fel de aiureli , scrisa in acea engleza de balta pe care-o invatasem pe sponci in anul I de liceu . Azi am scris-o si-am depus-o la of. postal , iar a doua zi …. a venit o ” Pobeda ” si , m-au luat de-acasa ducandu-ma direct pe Cal.Rahova…adica , chiar vis a vis de liceul ” M. Eminescu ” unde invatam carte in spiritul proletar de-atunci pentru a devenii cetatzean d e nadejde….bla, bla , bla . Si-acum sa citez spusele lui Cetim cu explicatiile mele : 1]” stiti ce m-a frapat in livingul somptuos in care s-a tinut aceasta intalnire ? ” Acolo , atunci , ” livingul ” insemna o incapere fara ferestre , avand o use metalica cu vizeta d e rigoare in care mai erau doi fraieri , care fiind la fel d e prosti ca si mine si chiar crezusera , in secretul corespondentei dar , mai ales in dreptul la libertatea de-a comunica cu alti oameni inscrisa cu litere mari chiar si-n Constitutia RPR au cazut si ei mesa ….cam tot asa ca mine . . Fraparea , s-a dovedit a fi…shofare caci ” discutia ” , a debutat cu-o pereche de palme de mi-au scaparat ochii in cap si maselele in gura !!! Acei oameni cu care am ” discutat ” dupa aceasta coborare abrupta cu picioarele pe pamant , mi-au vorbit dupa cateva minute { cat mi-au fost necesare sa-mi revin la realitate } despre , DRAGOSTEA DE TARA , DRAGOSTEA DE ROMANIA SI MAI ALES DESPRE MANDRIA LOR CA CE FACEAU EI ERA PENTRU ROMANIA .2] ” Satisfactia muncii lor era Romania , tara lor , singurul loc care-i ghida in viata si cariera ” . Atunci , in iulie ’64 , mi-au dat drumul in aceeasi zi in care m-au saltat insa , mi-a fost tinut un discurs patriotic ce se-ncheia cu urmatoarele cuvinte { citez din memorie deci…sa n-ai mari pretentii } : „- Mai tovarase elev , avem si noi cantarete la fel d e talentate si care canta la fel d e frumos despre frumusetile patriei noastre , despre munca oamenilor de la orase si sate , asculta cantecele Angelei Moldovan si las-o dracului pe englezoaica , c’a doua oara…. ” 3] ” Tineti aproape ca , Vineri merg din nou .” Tare mi-asi fi dorit sa-l vad pe Cetin Ametcea { pe bune…chiar asa s e numeste omu’ ? } in locul meu , in acea seara frumoasa de vara a anului ’64 , anuntat de catre acei ” oameni plini de satisfactia muncii lor ” : Bai bagabontule….VINERI , VI DIN NOU ! Mai bantui blogurile cateoadata insa , o postare mai jegoasa ca a astuia , rar mi-a fost dat sa mai intalnesc . Culmea este ca…nici macar nu este un sambure d e patriotism in postarea sa ci , doar JEG ! P.S. Renata Caragiani iarta-mi lungimea excesiva a comentariului , pur si simplu postarea aluia mi-am reamintit despre vizita facuta in urma cu niste multi ani , la o institutie din Romania unde ” oamenii vorbeau si povesteau chestii despre munca lor si mandria lor ca le faceau pentru Romania „………..

    • Marian, văd perfect filmul povestit de tine. N-a fost prea lung, a fost cât trebuie.
      Îți dai seama ce muncă de ocnaș făceau securiștii în anii 60, deschideau fiecare scrisoare spre străinătate și o citeau personal?
      p.s.: Și uitasem de Angela Moldovan! 🙂

      • Marian zice:

        Pai daca n-am avut d e lucru si-am scris pe plic in loc de USSR….UK ? Chiar muinca de ocnas…nu faceau aia caci , pe plic era scris si destinatarul dar si numele prostului ce-o trimetea . ” Drag imi e baditza cu tractorul ” canta Angela Moldovan si nici azi …chiar nu-mi pot da seama pentru ce nu-mi placea tipa . Poate unde era cantareata de casa { gurile rele spuneau ca nu doar atat } a tovarasului Dej….

      • Îți dai seama cât a contat cîntăreața lu pește prăjit, Maiane, dacă eu am și uitat că a existat vreodată. Cred că se producea la Ansamblul MAI-ului, Ciocârlia. Pentru o vreme, din motive independente de voința mea, am vizionat toate spectacolele de sâmbătă seara ale ansamblului cu pricina.

    • optimvs zice:

      Parerea mea e ca de fapt ai dat peste unii omenosi. N-o zic la misto, am auzit de persoanei carora li s-au facut dosare si care au avut greu de tras pe la servici samd pentru scrisori catre celebritati de afara.
      Adica astia au gandit la modul „uite-l si pe ametitul asta, hai sa-l aducem aici, ii dam cateva palme si il trimitem naibii acasa poate se potoleste”. Unii cu adevarat rai s-ar fi apucat de scris, sa le iasa lor la numar cazurile in care au aparat oranduirea samd.

      • Marian zice:

        @otimvus Eu…n-am avut dosar dupa cate mi-aduc aminte dar tata , a trecut la munca de jos . Timp de vreo doua luni a maturat cu mine prin casa 😡 !

  21. clujanu zice:

    :)) :):)

    să vă povestesc eu cănd așteptam diploma ( autorizația ) de radio amator in 1970?

  22. zazania zice:

    In orasul meu, un licean care s-a apucat sa scrie pe ziduri manifeste impotriva sistemului, dupa mai multe vizile si declaratii la securitate, a facut o forma de cancer galopanta si s-a prapadit in doar cateva luni. Unul dintre securistii care l-au anchetat pe baiat isi plimba cu inocenta nepotul zilnic pe pietonalul meu si-si scoate zilnic bani de la bancomatul meu. Odata si-a uitat bancnota de 50 si a alergat Mariana tot pietonalul sa i-o dea; nici macar nu remarcase.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s