Dă pe Busu!…

Deși nu-mi dă nimeni o lețcaie, ăsta e un advertorial.
Îi fac reclamă lui Busu, care prezintă „Meteo” la PROTV.

Băi, garagiilor, eu, când voi scrie primul articol publicitar plătit (nu se va întâmpla niciodată, dar dacă, totuși, prin absurd…), o să pun în subtitlu pentru câți bani îl scriu. Și o să-mi pozez și fluturașul de salariu, ca să știți de la ce sumă, în sus, devin coruptibilă. Adică pe ce bani m-aș simți inspirată să scriu,  de bine, despre motostivuitoare, macarale hidraulice și restul lucrurilor pe care nu le-am admirat nici măcar în poze.

Acuma, să revenim.
Îi fac publicitate lui Busu, moca, deoarece e singurul prezentator de Meteo care se mișcă în fața camerei. Se mișcă e puțin zis!… Pare că spală marele ecran din spatele lui, cu regiuni și temperaturi, ca un spălător de vitrine. Băi, dă din mâna aia, dreaptă, așa de larg-circular, că ți-e mai mare dragul!
Și unde mai pui că, în colțul din dreapta-jos al ecranului, o duduie gesticulează de mama-focului, traducând informațiile pentru surdo-muți. Aia e pervers de bună mișcătoare!

Așa că, dacă vreau să-mi beau cafeaua în liniște, dimineața, dau pe Busu.

N.B.: Citind câteva comentarii, mă văd obligată să precizez că nu Busu și nici starea vremii nu fac subiectul acestui text, ci motanul Mili. Acolo unde ecranul pare mușcat în formă de pisică, e chiar o pisică. (Fosta mea pisică, actualmente motan.) Doar Vero și Dragoș s-au prins că vorbeam din punct de vedere pisicesc? Parcă nu-mi vine a crede…

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, jurnal, pisici și alte lucrușoare, prieteni, părerea mea, strict autentic, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Dă pe Busu!…

  1. Vero zice:

    Mie-mi plac cele două urechi negre din poză. 🙂
    Cu cap cu tot, par un soi de dispozitiv pus pe poziţie, aşteptând doar să apeşi pe un buton, ceva, ca să se proptească în colţul zonei colorate a hărţii şi s-o împingă o idee mai încolo, efectul secundar fiind răsturnarea lui Busu peste duduia pervers mişcătoare. 🙂

    • Vero, când mă uit la zona lipsă din ecran din cauză de motan, mă simt în siguranță: parcă m-aș uita la scutul de la Deveselu! 🙂

      • Cudi zice:

        Pe vremea când dimineața și seara înfăptuiam ritualul „Busu”, prin fața tv-ului se perinda Violeta, harnică născătoare, cea care a transformat în doi ani afirmația „avem o pisică neagră” în „avem șase mâți”. E bine, sănătoasă și azi, are mama grijă de ea.

      • Cudi, plecăciune!
        Mi se părea mie că Mili e cel mai nepotrivit nume pentru un Motan, dar tu, cu pisica VIOLETA, mă surclasezi drastic!
        Să vă trăiască! 🙂

      • Cudi zice:

        M-ai făcut să râd – da, e nume ciudat pentru o pisică neagră. Nu am botezat-o eu, ci pitica.

      • Cudi zice:

        P.S. Nu e un nume ciudat pentru o pisică neagră, ci pentru orice pisică. Pe atunci, pitica se uita la nu știu ce serial de copii în care personajul principal feminin se numea Violeta.

      • Nu vă mai scuzați, Cudi, mie îmi convine, dacă există, pe lume, o Pisică Violetă, Mili e un nume perfect, pentru un Motan.
        Să zicem că producem, împreună, un roman: Emilian și Violeta. Sandra Brown s-ar mușca de coadă!
        Adevăratele, marile romane sunt cele care n-au fost scrise, încă! 🙂

      • Cudi zice:

        Da, da, Emilian aduce a Emanuel și Emanuel era parcă ceva cu pătrățel roșu… O să ne îmbogățim!

      • Cudi, o să ne îmbogățim DUPĂ ce scriem povestea! 🙂 🙂 🙂

      • Lotus zice:

        Renata, schimbă-i numele în Milo! 🙂

  2. A thorn in your side zice:

    Auzi, da’ Magda Pălimariu mai e la ăştia? Că la ea m-aş uita şi io smirnă cît îi ziua de lungă. 🙄 😄

    • Mă, nu știu dacă e sau nu e. M-am uitat și eu pe net, să văd cum arată, să văd ce sortiment de femeie te împietrește pe matale cu ochii în ecran. Nu e rea! 🙂

      • A thorn in your side zice:

        Păi cum, n-ai prins-o la starea vremii în contra-tură cu Busu?!? Pfuai, pe ce planetă ai trăit!? 🙂 Păi cred că nimeni nu ţinea minte prognoza cînd prezenta ea – poate doar soacrele. 😛 😄 😄 😄

      • Nu știu, nu știu d-astea! Nu mă ocărî! Nu mă uit la vreme pe niciun post, în mod conștient. Nu-mi pasă de vreme! Deci, nu-mi pasă nici de Matildica ta!
        Îmi pasă de Mili, care, exact acum, când îți scriu, se mângâie cu butoniera perfectă a guriței lui, închisă, de urechea mea. Dă-mă dracului! Dacă nici asta nu e iubire, atunci ce e?

      • A thorn in your side zice:

        Mnoh, ziceam şi io… 🙂

        Da, am observat că majoritatea au ignorat complet urechile negre din faţa ecranului cînd de fapt acolo era crema ideii. 😀

        Ce să zic… să fiţi fericiţi vreme îndelungată! 🙂

    • optimvs zice:

      In viata mea nu i-am inteles pe cei care balesc la cate o femeie de pe ecran, fac fixatie, ii urmaresc aleia fiecare aparitie etc etc. (aceeasi chestie si apropo de femeile cu fixatie pe cate un Brad Pitt etc)
      Sunt vreo 3,7 miliarde de femei pe lume, o gramada dintre ele arata mai bine decat orice duduie de la TV (fara machiaj, lumini, push-up etc). Daca mai iesi din casa si mai cunosti lume cu siguranta o sa fii mai castigat decat daca te holbezi zi de zi la vreo Magda Pălimariu.

      • A thorn in your side zice:

        Păi, dacă n-ai înţeles pînă acu’, n-o să fiu eu ăla care-ţi strică recordu’. Rămîi neînţelegător în continuare, că nu-i bai! 😉

  3. zazania zice:

    Sa vorbesti despre Busu fara a pomeni o vorbulita despre tinuta lui vestimentara e ca si cand ai comanda mici fara mustar.”Neata buna.

    • Bună după amiază, Zuzu!
      Subiectu nu e Busu, e Mili. Dar, dacă aduseși vorba, mie îmi plac pantofii lui Busu. De la o vreme l-au iertat de sacourile alea puzzle. Pe stradă îl văd uneori, îmbrăcat de capul lui, numai și numai în negru. Cred că se răzbună! 🙂

  4. Iosif zice:

    Mie mi se pare mai importanta decât „starea vremii”,starea natiunii,starea vremurilor contemporane mondiale,ce anunta o furtuna globala care s-a declansat între Legea Absoluta a lui Dumnezeu si legea „omului faradelegii,Antichrist „,care se ridica din „pamânt” împotrivindu-se Celui Atotputernic,într-o inconstienta crasa ce-i va cauza nimicirea definitiva,iminenta si ireversibila ! 🙂

    • Iosif, mie, homosexualii nu mi-au făcut nimic. E problema lor pe cine iubesc. A, dacă mi-ar veni în bătătură să facă prozelitism, să-mi explice de ce e mai bine cu o femeie decât cu un bărbat, atunci le-aș trânti ușa în nas, ca martorilor lui Iehova, penticostalilor și tuturor sectanților care sună la ușă să mă invite la casa lor de rugăciuni.

      • Iosif zice:

        Se simte ca ai fost pe baricade în ’89 ! 🙂 🙂

      • Iosif, recunosc adevărul-adevărat: am ajuns acolo din curiozitate, cu multă teamă că a doua zi visul frumos se va sfârși. Dar, când de la etajul șapte al unui bloc de pe Magheru (acolo m-am dus să-mi vizitez un prieten, să-l întreb ce părere are el despre ce se întâmplă) am văzut cum se frânge, de spate, o femeie lovită de un tanc, am știut că a doua zi NIMENI nu va putea să șteargă lucrurile cu buretele și am sperat.
        N-am fost decât un observator entuziast, care a riscat, prostește, când ar fi putut să stea la tv.
        Dacă m-aș fi uitat la televizor ceva mai mult, aș fi înțeles ceva mai repede făcătura.

  5. Lotus zice:

    Doar Vero și Dragoș dintre cei care au comentat! Eu am scuza că n-am comentat! 😀

    PS: Mișto articol!

    • Nu e vorba de scuză, Lotus. N-am de unde să știu ce gândesc cei care nu comentează.
      Nu știu cum e articolul, mișto, nemișto… Observ că oamenii privesc imaginile folosind coduri diferite de înțelegere. (Asta, apropo de ce-ți spuneam la Cudi pe blog, despre încărcătura unui cuvânt).
      Văd că noi privim cu subconștientul. Era normal ca Vero și Dragoș să fi descoperit conturul unei pisici fără nicio dificultate. 🙂

      • Lotus zice:

        Era conturul unui pisoi, dar eu nici n-am băgat de seama poza, neprinzându-mă că despre mâț vorbești. Și chestia asta, faptul că ai vorbit despre mâț în acest mod, în care te puteai prinde dacă erai atent, dar mulți n-au făcut-o, inclusiv eu, e mișto, mi-a plăcut! 🙂

Lasă un răspuns

