Ziua Noastră

De fiecare 8 Martie, misoginul din mine scoate colții și își pune întrebări.

De ce există Ziua Internațională a Femeii?
De ce nu există și Ziua Internațională a Prostiei? De ce să nu sărbătorim și Prostia, ca pe Femeie? Că Prostia transgresează determinismul sexual, sunt mai mulți indivizi purtători de Gena Prostiei decât cei purtători de doi cromozomi X.
Adică Proștii sunt mai mulți pe planetă decât Femeile și ar trebui sărbătoriți mai întâi. Poate chiar de Întâi Mai, dacă ziua n-ar fi ocupată cu sărbătoarea celor care muncesc.

Femeile sunt niște bărbați cu uter, care nasc fiindcă n-au prostată, au uter, nasc în dureri groaznice, fiindcă doar Nașterea doare, Prostia nu, unele nasc fiindcă vor, altele nasc din prostie, până la urmă, țâțele tuturor femeilor care nasc pui vii devin uger.

Am scris rândurile astea fiindcă eu n-am copii, am avut câine, am pisic și, din când în când, mi se spune că trăiesc ilegal și degeaba.

Deci azi, tuturor bărbaților și femeilor care mi-au urat LA MULȚI ANI!, într-o zi oarecare de miercuri, le-am răspuns cu LA MULȚI ANI.

Ceea ce vă transmit și vouă, femeilor care ați reușit, azi, să vă alintați că e ziua voastră.
Mă rog, ziua noastră

 

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, apucături proaste la români, mai prost decât ai fost proiectat, sărbători și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la Ziua Noastră

  1. calin zice:

    Femeie ! tu esti MUIERE ?! E totusi 8 martie , ziua MAMEI !
    N-am citit in viata mea ceva mai horror . Rusine

    LA MULTI ANI tuturor mamelor .
    Mame de copii , nu de ciine sau mita .
    Ai mila si iart o Doamne !

    • Căline, de îndată ce se stabilește, oficial, când să sărbătorim Prostia, vino, negreșit. Ai loc rezervat în Prezidiu. 🙂
      Băiete, ai nevoie de o zi, oficială, ca să-ți conștientizezi MAMA? Amărâtule!

      • Cudi zice:

        Oh, Doamne! E ziua aia în care soacra așteaptă să o suni și să o feliciți…

      • Nu, Cudi, asta e cealaltă zi în care soacra așteaptă măcar un telefon. Că ziua ei, specială și specializată, e de Mother in Law Day. 🙂

      • Harlechina zice:

        Asta (mother in law day) chiar există? Pe bune şi fără mişto?
        Întreb ca să-mi astup eventualele lacune din cultura generală. Soacră-mea n-are telefon şi nu aşteaptă felicitări.

      • Fără nicio caterincă! Americanii au ziua soacrei. Măcar un motiv să nu trăiești în America există.

      • Harlechina zice:

        😆

      • Cârcotaşu zice:

        Evident, orice femeie are toate posibilităţile să devină „soacră”. Culmea e că specia respectivă displace, preponderent… femeilor! 🙂

      • Nu, Cârco, orice femeie, când devine soacră, se transformă într-un monstru. Pe bune! Soacră-mea era o bomboană până a răsărit ceferticatul roz, de la starea civilă. A doua zi a întors foaia. Alea care au și fată și băiat sunt cele mai nebune. Devin schizoide.

  2. Ileana zice:

    Draga mea, am ras cu pofta si astept sarbatoarea prostiei ! 😀
    Felicitari pentru curaj ! ❤
    O seara minunata ca tine ❤

  3. Lotus zice:

    Păi și de ce am serba un atribut deloc lăudabil? Femeia este o făptură frumoasă, căreia poți să-i ridici altar. Să ridici altar prostiei este, well, o prostie. 🙂

  4. optimvs zice:

    Mie mi se pare fascinanta o chestie: noi romanii avem 1 Martie, sarbatoarea noastra traditionala etc. 8 Martie este literalmente o sarbatoare bolsevica, impusa relativ tarziu (anii ’70) in afara lagarului comunist. Si acceptata international pentru simplul motiv ca era inca un prilej de a face populatia sa mai cheltuiasca niste bani.
    Dar de ce naibii sarbatorim AICI si 8 Martie? Ca noi barbatii putem aduce linistiti si cadoul de 1 Martie, odata cu martisorul, nu e ca si cum n-am fi priceput aluzia.
    Asta nu e nici ultra-nationalism, nici anticomunism primitiv. Situatia nu e similara cu cea legata de Dragobete (cine naibii il mai sarbatorea in mediul urban?).. Pur si simplu nu inteleg de ce trebuie noi sa inghitim ca prostii orice sarbatori inventeaza unuii si altii prin lume? La fel idiotenia cu Halloween-ul etc etc, numai chestii de consumerism impins spre imbecilizare.

    • Când am zis cuiva că sărbătorirea lui 8 Martie îmi amintește de petrecerile activistelor de partid, mi-a dat în cap cu internaționalismul zilei.
      Halloween e numărul unu pe scala imbecilității. În fiecare an trăiesc momentul penibil când bieții copilași de la școala vecină cu Prăvălia, costumați în vrăjitoare, intră în grup, tac și zâmbesc tâmp fiindcă nici ei nu pricep ce sărbătoresc. O porție exagerată de dulciuri, poate.

  5. A thorn in your side zice:

    A fi părinte – recte mamă sau tată, nu popă, futu-le rasa-n gură! – nu ţine neapărat de procreere cît de suflet. Fiindcă poţi fi părinte unei fiinţe care nu-ţi seamănă, nu îţi moşteneşte genele şi nici măcar specia. Important e să iubeşti acea fiinţă ca şi cum ar fi copilul tău cu acte-n regulă, fiindcă acolo undeva e un alt suflet care are nevoie de iubire.

    Altfel, cică azi ar fi ziua internaţională a FEMEII, nu a MAMEI, aşa că cine mănîncă căcat ar fi bine să bea şi nişte vitriol după, ca să-i cureţe gîtlejul. 😈

    Aşadar, La mulţi Ani şi să fii o mamă cît mai bună pentru Milli! 🙂

    • Mulțumesc, D.! Nu sunt o mamă bună. L-am răsfățat prea mult și s-a făcut deja golan. Ieri, exact de ziua femeii, a rezolvat raftul cu căni din bucătărie. Azi îmi beau cafeaua din pahar. 🙂

      • A thorn in your side zice:

        A fost doar unul dintre teste. Dacă e încă în casă, are mîncare, apă, jucării şi n-are fundul umflat de palme înseamnă că eşti totuşi o mamă bună.
        Mai rău decît asta e să ajungi să-ţi doreşti să mai aibă cine să-ţi spargă cănile şi să nu fie nimeni acolo…

      • Hei, pe ce lume trăim? Cum să aibă fundul umflat de palme? Cum să dai în cineva atât de catifelat?
        O să cumpăr azi două căni și-o să fie mai puține vase de spălat, în general. Asta e. 🙂

      • A thorn in your side zice:

        Ăsta e răspunsul corect! 🙂

      • Ioana Maria zice:

        Da, dar este golanul tau. Cioburile aduc noroc. Toate cele bune

      • Da, da, Ioana, la asta m-am gândit și eu: cioburile aduc noroc. Norocul meu a fost că nu eram acasă și nu le-am măturat eu. 🙂

  6. Iosif zice:

    Femeile si barbatii autentici si-au pierdut identitatea ,rolul si scopul pentru care au fost creati,înselati de „sarpele” dorintelor desarte,ajutati de sistemul mondial corupt de „Mamona”,ce are ca scop rasturnarea principiilor Legii Absolute a Iubirii lui Dumnezeu,înscrise în molecula de ADN al fiecarui om nascut din femeie. Astazi multi barbati se pretind femei iar femeile barbati,producându-se cea mai mare confuzie de la existenta omului rational- sentimental pe Terra,care în termeni biblici este numit Babilonul cel mare,în care absolut toate religiile si cultele neoprotestante ale lumii,au pactizat cu politica si puterile economico-financiare tinênd masele într-o forma de sclavagism intelectual,orbi si surzi la strigatul disperat al VALORILOR ÎNTELEPCIUNII NATURALE,CURATE,AUTENTICE „…care vine de sus…”,oferind maselor inconstiente întelepciune si cunostinte false,denaturate,artificiale,prin mass media internetului si televiziunii,pe care masele le savureaza în timpul liber inconstiente de otrava mortala injectata subliminal pe calea undelor,spalând valorile gândirii obiective,cu iluzii subiective,virtuale,înselatoare,efemere,

    • Iosif, parcă văd că nu mai trece mult și vor apărea utere artificiale. Dar, până atunci, e cum zici tu.

      • Iosif zice:

        E plina lumea de ele,draga Renata,însa produc clone monstruoase care distrug frumusetile naturale,superbe,create de Dumnezeu.Eu ma întreb,daca mai exista oameni autentici creati din IUBIRE, dupa „chipul si asemanarea lui Dumnezeu” pe Terra,si tare mi-as dori sa cunosc macar unul aici în virtual,unde-si etaleaza fiecare inteligenta si perceptia stralucitoare,relativa,efemera,muritoare,inconstienti ca sunt „sclavii” dumnezeului acestui veac „Mamona” clonati la nivel fizic,sufletesc si psihic,de câtiva papusari „sionisti” ce tin sub control aceasta planeta prin organizatii si servicii specializate în controlul maselor,însa acest sistem ‘reptilian’ înselator,este pe cale sa se demoleze integral,fiind distrus de CUVïANTUL LUI DUMNEZEU,chiar cu propriile „lor” arme (satelitii de comunicare) care au ajutat la descoperirea ADEVARULUI ELIBERATOR !
        Toata istoria milenara scrisa este o metoda de a ne educa doar sa ascultam de legile acestor nelegiuiti,”netaiati împrejur cu inima” care L-au rastignit si continua sa-L rastigneasca pe Cel mort în trup si înviat în Duh care vine pe „norii cerului” sa-si ia mostenirea si rasplata Împaratiei Lui ,distrugând acest sistem „Matrix” în care lumea este tinuta si înselata de milenii ! MARANATA ! 🙂

  7. papagigli zice:

    Renato, nu-i vorba ca esti doar misogina, dar mai esti si misandra. Pe transsexuali cui ii lasi? Aud? P-aia de ce nu-i feliciti? Adica ce, aia nu sunt tot femei? Ce daca n-au vagin si tite? Offf, ca numai la voi va ginditi! 😆
    Happy Uterus’s Day! 😆

  8. Nebuna ești! Te iubesc! La multi ani! 😃😃😃

  9. sorin zice:

    De 8 martie: „Daca ceva trebuie spus, deleaga un barbat, daca ceva trebuie facut, deleaga o femeie” M.Thacher

  10. Doamnelor, nu sunt chiar atât de misogină cum mă credeam.
    Uite unul mai horror:
    http://www.piticigratis.com/2017/03/cum-ar-fi-lumea-fara-unul-dintre-sexe/
    Citiți și vă râdeți.

    NOTĂ pentru Zâzania: Fiindcă tu nu deschizi, în Gară, linkuri la textele altora, îți zic pe scurt despre ce scrise Radu. Despre cum s-ar distra bărbații într-o lume fără femei. Ce ticăloșii ar face ei (să transformi magazinele de țoale în WC-uri publice fără să montezi pisoare și closete și fără să evacuezi bluzițele și poșetele e o ticăloșie care frizează nemernicia) și ce fericiți ar fi. Afurisitul de misogin uită să precizeze că toată fericirea asta s-ar pune în fapt numai după ce și-ar găsi dumnealor chiloți și ciorapi curați în sertarul special amenajat.

  11. psi zice:

    păi la origine serbăm femeia ca urmare a grevei femeilor din new york, aia care ne-a deschis nouă ochii ceva mai încolo de cratiță. și-o serbăm, așa cum serbăm ziua mamei (prima diminică din mai), ziua tatălui (a doua duminică din mai) și vrei doi îndrăgostiți înghesuiți în cea mai scurtă lună din an. vorba rumânului: suntem tot într-un bairam. 😛
    și da, astăzi sărbătorim cu pahare.. hâc! :)))) lamulțeaaan!

    • Nu știam, pishichi! Tot timpul mă uit dincolo de cratiță, cu sau fără grevă, că nu prea mă pricep. De-aia, când fac o ciorbă, transpir 2 kile de apă din pricina emoției, fumez juma de pachet sudat, dar îmi iese ca de concurs. Fiindcă spițerii respectă rețeta cu strictețe. 🙂
      Lamulțeani! Io, vrând-nevrând, sărbătoresc cu pahare, că nu mai avem căni. 🙂

  12. castanman zice:

    Rena-Xena, sunt un pic speriat de intensitatea atacului tau. Ma linisteste, doar un pic, faptul ca iubesti golanii

Lasă un răspuns

