Dumnezeu are simțul umorului?

O, da!…
În chiar această clipă râd pe-nfundate de șotia pe care mi-o făcu Dumnealui. Nu-mi imaginam că o să ajung, la vârsta asta, să mă descurc prin bucătărie cu o singură mână fiindcă cealaltă e ocupată, să bag fierul de călcat în priză și să-l pun la treabă numai când „aia mică” doarme, să citesc legănând și cocolind, să mă trezesc în puterea nopții fiindcă vrea în brațe, să mă joc de-a bușilea, să mă prostesc vorbind la plural cu să păpăm, să facem nănică, cu exces de diminutive și pocind cuvintele, ca mamele alea idioate pe care le-am detestat toată viața.

Da, zău așa!… Și toate astea nu pentru un copil, ci pentru o grămăjoară de blană incredibil de pufoasă care e, în clipa asta, cel mai drăguț lucru din lume.

Acest articol a fost publicat în amintiri, copilărie, experimente, glume bune, pisici și alte lucrușoare și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

69 de răspunsuri la Dumnezeu are simțul umorului?

  1. sorin zice:

    doar ti-a dezactivat ceva disponibilitati de iubire insuficient folosita 🙂

  2. papagigli zice:

    Nu stiu ce simturi i-ai descoperit tu Barosanului, ca eu nu stiu sa-l fi vazut vreodata zimbind, desi cred ca i-am dat suficiente motive sa se urineze pe dumnealui de ris. 😆
    In alta ordine de idei, de ce spuneai ca-s idioate mamele? Ca se dragalasesc cu copii, nu cu cotoi? 😆

    • Gigli, da. Drăgăleala e una, pocirea cuvintelor (adică întâi îl lași pe copilaș să audă onomatopee imbecile, cu ți-ți-rim, țe fațe puițorul meu aițea? v’ea în b’ațe?!) e alta. După care, când a împlinit 2 ani, te miri că vorbește atât de pocit, că nu înțelegi nimic din ce spune. Puiul de om are nevoie de ceva mai multă grijă în dobândirea sistemului verbal de comunicare decât puiul de pisică. Pentru simplul motiv că pisicul sau cățelul nu ia, ca informație, decât tonul din onomatopeea drăgăstos-alintată, pe când copilul învață, pe bază audio, vorbitul, încă din viața intrauterină. De-aia mamele de copii umani sunt – o susțin! – imbecile când procedează așa.
      Nu obosești să-mi dovedești că ești un neiubitor de animale, care se ascunde după scuza – ba le iubesc, dar în mediul lor. Păi, mediul unei pisici domestice e casa omului. Mediul unui bichon e casa omului. Îi vezi pe mititeii ăștia trăind în pădure?
      Dar asta nu strică prietenia dintre noi. 🙂

      • i am we are zice:

        foarte bune observatiile! mi-am crescut copiii fara diminutive si le-am injurat pe mamicile idioate care o faceau. niste vaci handicapate!
        in loc sa stie ca ala micu are numarul maxim de neuroni din viata lui si este ca un burete facut sa absoarba informatii, ele il alimenteaza cu cacaturi de genul ți-ți-rim, țe fațe puițorul meu aițea? v’ea în b’ațe?!

      • papagigli zice:

        Ba eu totusi cred ca le iubesc, atita timp cit le doresc libertatea, dar na, fiecare cu optica lui in ceea ce priveste sclavia. Ca si aia fusesera domesticiti la un moment dat 😆
        In privinta copiilor, nu stiu cti ai crescut tu, dar eu n-am crescut niciunul, ca p-asta care-l avem, n-as putea spune ca l-am crescut eu, propriuzis, dar din cite stiu, mamele-si dragalasesc copiii, iar copiii la rindul lor isi dragalasesc, in acelasi mod, copiii si tot asa. N-am auzit ca vreun lingvist sau vreo manivela sa fii fost dragalasiti in mod diferit.
        Asa ca, parerea mea este ca „prosteala” e o expresie a dragostei materne, nu a imbecilitatii materne 😛
        Cine si-a permis sa ne puna prietenia la indoiala?

      • papagigli zice:

        Renato, dragostea mea, citind comentariul idiot al idioatei „who is”, as propune sa dai dracu postul asta cu totul intrucit discutia a luat-o in directii grotesti.
        Toti cei ce te citesc au sau au avut mame care probabil ne-au dragalasit asa cum au stiut mai bine si care nu merita sa fie jignite absolut gratuit de orice neavenit/a.
        La acest punct, ma retrag scirbit. Sincer.

      • 03gg zice:

        papi, no offense, da cel care jignește grotesc ești tu și faci ‘idioată’ o mamă care are altă opinie față de a ta, de părinte de care scrii tu acolo că ai fost/ești. femeia a subscris la ce a spus renata, nu te-a contrazis pe tine, iar tu zbang! vii și arunci cu jigniri – și, că tot am ajuns aici: papi, nu trebuie să fii părinte dpdv fiziologic/biologic/whatever ca să ai exclusivitate în a te exprima despre copii, cum îi educi și formezi. sunt oameni care nu au copii, dar care în mod cert au creierul muult mai dotat în direcția asta (prin simplul fapt că gândesc), față de alții care doar au procreat.
        ei bine, și eu sunt o mamă care subscrie total la ce a spus renata, la ce a confirmat @i am we are. am doi copii care au vorbit clar, fără poticneli, curat și chiar elevat încă de mici. și asta pentru că nu mi-am bătut joc de ei. crezi că le-a lipsit dragostea sau drăgălășeala și cele de resort?!

      • papagigli zice:

        gg
        Tu chiar vrei sa demonstrezi ca nu te duce mintea?
        „Le-am injurat pe mamici …” si „vaci handicapate” numesti tu opinie? What about „parerea mea e ca diminutivele nu ajuta, ci fac mai mult rau”? Asta e o opinie nu invectivele pe care le-a borit mama respectiva, doar pentru ca ea a vorbit cu copiii ei in mod protocolar si distant.
        Si inca ceva, sa numesti mamele idioate pentru ca se alinta si-si alinta copiii mi se pare o idiotenie fara margini. Nu uita ca si adultii se alinta intre ei, in special voi femeile, atunci cind sunteti in tandreturi cu careva. Si alea sunt imbecile?
        Nu stiu ce dracu aveti. Ati crescut in scoli de corectie unde se trimite la somn cu „mars!”?
        Si culmea e ca sunteti femei, nu „porci” de barbati. Bleah!
        Nu te mai baga in discutii carora nu le poti face fata.

      • 03gg zice:

        papi, derapezi și continui să jignești.
        ghici ce? tocmai că mă duce mintea și te ajut să vezi că nu despre alintături și drăgălășenii a fost vorba, ci despre o manieră deloc fericită de ‘dialog’ a unor mămici, prin a stâlci și repeta greșit ceea ce micuții încearcă să redea după ce au auzit varianta corectă. e mai clar acum? n-are a face cu nimic din chestiile alea de le aberezi.
        nu te hazarda în direcția mea, habar n-ai cât de bine mă descurc și cu unii ca tine. 🙂

      • papagigli zice:

        Aberatii? gg tu vorbesti sa te auzi(vezi) vorbind? Sau chiar nu te duce?
        Adica voi bagati toate mamele intr-o oala de injurii si eu sunt ala care abereaza pentru ca va trag de atentie?
        Uite care-i treaba, tu nu vei admite niciodata ca bati cimpii, desi ii bati in mod constant. Infatuarea, bat-o vina. Nu stiu ce te face sa crezi ca ti se cuvine pozitia de arbitru si nici nu ma intereseaza. Ai un punct de vedere, expune-ti-l in mod civilizat, ca daca te obraznicesti sa nu te astepti din partea mea la vreun tratament preferentiat.

      • Gigli, ca să îngropăm securea războiului ce se desfășoară într-un pahar de apă rece…
        Ce-am observat eu, de-a lungul anilor, în calitatea mea de ne-mamă: că unele mame folosesc un argou de ele inventat, format din cuvinte alterate fonetic, ca pe o expresie a coborârii la mintea copilașului, de dragul lui. Cu alte cuvinte, în procesul de invățarea vorbirii se creează un cerc vicios: mama știe că cei mici pronunță cu greutate ”r”-ul și atunci îl elimină din cuvinte, intenționat, închipuindu-și că așa vor fi mai bine înțelese de copil. Așa se face că le auzi prin parcuri adresându-se copilului de sub 2 ani: Să punem lochița? (în loc de rochița) sau v’ei păjitulică în loc de vrei prăjiturică ?
        E drept că, statistic, copiii români pronunță mai târziu consoana vibrantă alveolară „R”, pentru că, dacă la vocale privesc gura mamei și imită forma buzelor, iar la consoanele explozive tot pe buze citesc cum se pronunță, dacă t,ț,d,precum și grupurile ce-ci, ge-gi se cam învață în timpul suptului (jocul limbii în cerul gurii), r-ul e greu de rostit. Limba trebuie să vibreze imediat înapoia dinților din față, pe alveolele dentare, Până să deprindă vibrația, copiii gândesc r și iese l . E cel mai frecvent defect de vorbire la prichindei. Ba chiar iese un l încărcat, ca cel pronunțat de vorbitorii de limbă rusă. Oamenii care graseiază, adică duc vibrația aia în cerul gurii, în zona palatului sau, și mai adânc, a vălului palatin, n-au fost corectați în prima copilărie de către adulții din apropierea lor.
        După ce că e greu pentru ăla mic să dibuiască singur, fără logoped, cum se fabrică r-ul, mai avem și mămicile astea dobitoace care vor să se pună la mintea copilului și nu trag de el să-l ridice la mintea lor.
        În altă ordine de idei, pentru mine, o mamă ideală e aia care-și tratează copilul ca pe un mic adult, de îndată ce pot interacționa verbal. ”Te rog, nu pune mâna acolo, că te frigi!” e mai corect decât ”Nu, nu pune mâna acolo, că te bat/că-ți dau na-na!”
        Ziceam, Gigli, că-ți poți iubi copilul ca pe ochii din cap și-l poți drăgăli cu mângâieri, priviri și asigurări că-l iubești oricât vrei, ca mamă, dar faptul că-i oferi modele linvistice greșite în perioada de învățare a vorbirii nu e dovadă de iubire, ci de idioțenie din partea ta.
        Asta e, pe lung, ce ziceam pe scurt și ironic în textul meu. Că iubirea maternă nu înseamnă prosteală și împrosteală.
        Și I AM…, și gg ți-au spus același lucru.

      • 03gg zice:

        dragul de tine, lasă nițel clonțul.
        recitește intervențiile pe chestiune, inclusiv argumentele, INCLUSIV ce a scris renata în postare, apoi respiră nițel, eventual ia-le din nou la citit și, dacă mai poți, într-un final, recitește-te. abia dup-aia putem continua un dialog. după ce revii la el. ok?
        suntem niște useri aici, papi. infernal de egali, trebuie să admiți și asta.
        pasa e la tine. 🙂

      • papagigli zice:

        gg,
        Ce-ar mai fi de spus? Credeam ca discutia de la „mine” a fost un accident. M-am inselat.

      • 03gg zice:

        papi, totul este un joc. ideea de bază este să fim fair-play. nu contează cine câștigă, cine pierde. problema este că unii se grăbesc și țintesc doar asta. 😉 de-aia mai derapează.
        nu o să mă vezi/ auzi / citești niciodată cântându-ți în strună. cel mult, provocîndu-te. la fel de fair.
        btw, declarai pe la început, ca replică la ce spus @i am we are: „La acest punct, ma retrag scirbit. Sincer.”. erai sincer în a fi scârbit, în acel punct sau când te retrăgeai? :)))
        înțelegi că jocul poate fi și mișto?
        acceptă, te rog, că în mulțimea aia totală, exclusivă de mame pe care o vezi tu, sunt câteva (plus alții care nu sunt părinți), care gândesc altfel decât tine. și tot o mulțime suntem. de-aia îți sugeram să recitești cu atenție ce s-a spus, pentru că am văzut cum ai deformat ideile emițătorilor trecîndu-le brut prin ideile tale despre chestiunea în cauză. lasă orgoliul, nu are ce căuta în niciun joc și în nicio joacă. este, cel mult, înduioșător.

      • papagigli zice:

        gg
        Tu ma acuzi de ceea ce tu, si nu numai, te faci vinovata. Nu sunt de acord cu „yes sir!” dar nici cu contratul de dragul contrei.
        Jignirea maica-mi si nu numai, o fi fost un joc amuzant pentru voi. Nu si pentru mine.
        Si cu asta am incheiat.

      • 03gg zice:

        liniștește-te: nu ți-a jignit nimeni mama. nici pe tine.
        tu, în schimb, ai jignit direct și asta pentru că nu accepți cealaltă mulțime de mame. nici măcar că există.
        pentru a treia oară te rog să recitești cu mult mai multă atenție ce s-a scris.
        și încearcă să nu te mai legi de useri; combate-i la nivel principial. ține de regula nescrisă a virtualului.

  3. Vero zice:

    ;lllll./
    Ăsta a fost comentariul lui Grişka. Din mers, a traversat tastatura, unul dintre cele mai îndrăgite tronsoane de pe căile lui rutiere. 😀

    Eu tocmai voiam să zic că, în viziunea mea, un pui de pisică e întotdeauna cel mai drăguţ lucru din lume. 🙂

  4. i am we are zice:

    sinceritate si autoironie din belsug… imi place!
    umorul negru este specialitatea lui 🙂

  5. 03gg zice:

    trei chestiuni:
    1. @sorin a sintetizat extraordinar de mișto ceea ce și eu am simțit să-ți spun când îți citeam postarea. cred că p-aci, pe undeva, este clenciul, deci nu are de-a face că, vezi doamne, la vârsta asta se întâmplă; trebuia să ajungi să ți se întâmple.
    2. un DA uriaș în ceea ce privește imbecilitatea părinților, bunicilor, dar în special a mamelor de a stâlci cuvintele și de a-și nenoroci copiii, mai ales când sunt cruzi și în formare, din.. cum zicea papi? „prea multă dragoste”. aiurea! o fac doar de dragul distracției și a egoismului lor de adulți incompleți, fără măcar să prindă de veste.
    așa cum este și aia cu „mi-a făcut fii-mea febră” sau „mi-a luat fiu-meu 7 la mate”. eronat! nu ți-a făcut ție febră, mamă imbecilă, și nu ție ți-a luat/dat/făcut/dres etc., ci ei/lui! copilul este o entitate distinctă, n-are a face cu tine, tu ai avut rolul de intermediar de a-l aduce pe lume. atât. nu-ți aparține, nu este jucăria ta. de-aia multe mame, enorm de mulți părinți, habar n-au ce înseamnă să fii părinte. doar au titulatura asta.
    3. și nițel și la tema dark din postare.. nu fac decât să citez: „în bețivi și-n pisici să nu te încrezi niciodată! la un moment dat le trece..”. te las pe tine să-mi dai replica. :))

    • La pct 2: am o colegă bucățică ruptă din exemplul tău: „nu-mi sta aici, că e curent și iar îmi răcești”; apoi, la telefon,povestindu-mi: mi-a făcut aia mică febră, mi-a vomitat toată noaptea”…
      Ce norocoasă e fii-ta că nu ȚI-ai făcut-o, ȚIE, Ți, Țî…

      Cum am văzut destui bețivi care a doua zi dimineață erau ca noi, nici măcar mahmuri, așa o fi și cu pisicile. Dar sper că mai la bătrânețe. 🙂

    • 03gg zice:

      îs norocoase. 🙂
      iar eu n-ai idee cât de onorată că sunt mama lor.

      vorbim despre starea de grație. indubitabil.

  6. Drugwash zice:

    Renata, crezi că specia asta mai are şanse de supravieţuire? La umanoizi mă refer.

    La subiect: cred că personajul inventat cu multă vreme în urmă din motive de control al populaţiei nu are nici un pic de simţ al umorului. Nici n-ar putea, fiind doar un cuvînt, nimic mai mult.
    Ceea ce ţi se întîmplă acum e ceva ce ţi-ai dorit cîndva demult şi ţi-a fost luat. Sper din tot sufletul să nu păţeşti ca mine – ar fi o suferinţă imensă, gratuită.

    • Dragoș, io nu sunt chiar așa intransigentă cu personajul Îl salut, cu tot respectul, că prea ne desparte o Eternitate.
      Nu, ce tot zici? Cum să pățesc ca tine? Copilu ieșea pe stradă. Mili, nu.

      • Drugwash zice:

        Nu e vorba de ieşit pe stradă ci de viaţă aşa cum (şi cît) e ea. Şi mai ales de sensurile unor evenimente despre care nimeni nu poate spune cu certitudine dacă există doar în mintea noastră sau e un design mult mai complicat decît atît.

        Eu cu „personajul” am o relaţie voltairiană: ne cunoaştem dar nu ne salutăm. 🙂
        (am citit pe undeva demult replica asta, am uitat unde, şi mi-a plăcut aşa că am reţinut-o, aproximativ)

      • 🙂
        Dragoș, Voltaire a zis „Ne salutăm, dar nu stăm de vorbă”!

      • Drugwash zice:

        Nu te contrazic. O dată că memoria nu mă ajută şi e posibil să fi reţinut eu greşit replica, a doua că e posibil ca şi persoana respectivă s-o fi ajustat-o în interes propriu sau tot din cauza unei memorii labile. În atare caz, ceea ce am spus mai sus va fi o replică pur drăgoşească. 🙂

  7. zazania zice:

    Vezi ,Principessa ? N-a fost destept cel care spunea ca atunci cand ti se inchide o usa, Dumnezeu iti deschide o fereastra? Importanta e iubirea.

    • Da, bre, Coană Mare, e fix așa! Dar nu credeam… Până nu s-a întâmplat. În seara asta am fost plecați oleacă, la ziua cuiva, la o cârciumă. N-am stat mult. La orele 22 trecute fix eram aproape acasă. Dar tot drumul, Coabitantul n-a zis decât atât: ce-o face mititica? A zis de vreo 40 de ori, până m-am rățoit la el: adică ce vrei să zici? Ai uitat capacul WC-ului ridicat și n-ai curajul să recunoști?!
      Mititica era bine. Ușor confuză, de somn. 🙂

  8. clujanu zice:

    Infiorător!

  9. krantz zice:

    Eu cred că mai degrabă ai făcut tu ceva, iar ăl de sus ți-a trîntit un: ”Ia mai dă-te-n pisici de-aici”.

    • klaus zice:

      krantz, încă mai am o gură de votcă, mă rog, două. Black cow. Îi beton, da’ fără căcatul ăla de brânză pe care ți-l furnizează la pachet englejii. Io nu prea șeruiesc cu nimeni băutura bună, da ți-aș da ție alea două guri pentru comentariul lăsat pe blogul Vasilescului la postarea cu femeile grase. Scuze că ți-am scris aici, renul nu se supără, da’-s un uituc și nu voiam să pierd momentul :).

      • krantz zice:

        @klaus, apreciez gestul, chit că eu cu votca mă întîlnesc doar la reclamele tv de după miezul nopții. Ideea e că habar nu mai am ce rahat cu apă rece am mîncat pe acolo. Că mă tot trezesc dînd din gură (mă rog, taste). Dar dacă tu zici că ți-am fost memorabil, așa să-mi rămîie spusele.

    • 🙂
      Crezi?
      Să fie El chiar așa de ghiduș?

  10. Iosif zice:

    „…de aceea si eu voi râde când veti fi în vre-o nenorocire; îmi voi bate joc de voi când va va apuca groaza,…
    „https://biblia.resursecrestine.ro/proverbele#verset-26

    • Iosif, chiar nu văd legătura…

      • Iosif zice:

        Întelepciunea unde locuieste ?…Ea (întelepciunea care „râde”) a fost de la început cu Dumnezeu, cunoaste cele mai adânci taine ale universului,caci prin întelepciune au fost toate create.
        Unde pot gasi un întelept,draga Renata printre toti bloggerii care sa admita si sa iubeasca Adevarul Absolut ? Personal,nu cunosc nici unul . Fiecare cu propriul adevar, loveste pe celalat,producând o reactie în lant ce raneste suflete . Mie nu-mi plac schimburile de cuvinte care ranesc sufletele oamenilor,prefer sa tac,atunci când n-am o replica adecvata,de iubire empatica,care sa stinga focul declansat de orgolii desarte aducatoare de moarte .
        „Dar El a facut pamântul prin puterea Lui,a întemeiat lumea prin ‘întelepciunea’ Lui,a întins cerurile prin priceperea Lui .”…(Ier.10:13)

      • Iosif, uite unde îți dau dreptate integral: discuțiile ar trebui să fie constructive, aducătoare de Informație, dacă nu de Adevăr. Totuși, mă observ și-i observ și pe ceilalți că, miezul, combustibilul subtil al replicilor e dorința de-a plăti polițe. Și când zic asta, sunt conștientă că sunt în top.
        p.s.: trebuie să menționez, pentru ceilalți, că replica mea e valabilă pentru niște polemici pe care le ducem în spate pe niște bloguri prietene, nu e vorba de Gară.

    • klaus zice:

      Iosif, mă gândeam că eu-ul din citat e cu E mare. Dacă ar trebui să cred într-un Dumnezeu care-și bate joc de oameni, aș prefera să mă declar ateu.

  11. ifim zice:

    Ce-ți spuserăm, sau miorlăirăm noi doi, eu și finul tău, Baghi? Dumnezeu… nu numai că are simțul umorului, dar nici nu doarme.

  12. papagigli zice:

    Si tu, Lenato? 😆 Sa inteleg ca tu-l pronunti pe r doar pentru ca mama ta ti-a explicat la 1 an unde sa-ti proptesti limba? Observi ca n-am spus „anisori” ca sa nu intru in categoria idiotilor. 😆
    Uite, mie, desi mama a fost „idioata” si nici nu mi-a explicat unde sa pun limba, il pronunt pe r asa cum il pronunti si tu, dupa cum ai observat pe viu. Sa fi fost eu copil minune, or what?
    Spui ca ingropi securea razboiului, dar in acelasi timp dezgropi AG-ul. Ce dracu de aplanare sau detensionare e asta? Siriana?
    Finul meu are 10 ani (nu anisori) si vorbeste cu r-ul frantuzesc desi parintii i-au vorbit cu cel mai corect r si desi la inceputurile vorbirii il pronunta p-al nostru. E foarte adevarat ca nu i-au spus unde sa-si propteasca limba si asa de capul lui, a preferat sa-l pronunte din fundul gurii si nu din virful limbii. Asa ca, desi parintii nu se califica pentru pozitia de idioti, copilul nu le-a urmat exemplul, decit in faza incipienta. Idiotul!
    Si ca s-o lamurim, desi nu prea cred ca sunt sanse. Nu ma deranjaza faptul ca voi trei considerati ca e gresit sa te alinti in relatia cu copilul, ci limbajul agresiv si jignitor pe care l-ati folosit in mod excesiv si gratuit la adresa atitor si atitor mame. In rest, nu v-a negat nimeni dreptul la opinie si nici existenta asa cum delira gg mai devreme. 😆

    • Ziceam, Gigli, că, după ce că e greu să înveți vorbitul când ești mic, mai complică și mămicuțele procesul învățării.
      Unele, nu toate. Pe care le consider cam prostuțe, na, ca să nu le mai jignesc agresiv.
      Hai, s-o lăsăm baltă!
      Și da, exact așa mă recomandam la 2 ani: Lenata Patîlicia. 🙂

  13. klaus zice:

    Lenule, ești sigură că tastezi corect numele mâței? N-o cheamă Miri?

  14. i am we are zice:

    03gg imi pare rau pentru suferinta ta si pierderea de energie cauzate de „discutia” cu individul neintarcat (ati jignit-o pe mama). dupa poza lui de la profil si modul de exprimare, as fi zis ca e in varsta. barbat.
    ma bucur insa ca ai comentat initial si ca ai parerea pe care o ai. sunt putini oameni care inteleg „subtilitatile’ astea, desi nu-s chiar atat de subtile.
    cat despre „mi-a facut febra”… m-ai uns pe suflet. iti multumesc!
    ps: sunt taticu, nu mamica

    • papagigli zice:

      Tov. plutonier, sa-nteleg ca dupa ce ati fost intarcat v-a alungat de-acasa? Nu va mai fost mama? Nu prea sunt familiarizat cu logica plutonierilor si d-asta intreb, in rest, mai bine ramineati mamica, nu ne-ati fi facut si pe noi de ris si de ocara.
      gg, mai unge-l, rogu-te-as, pe tov, plutonier, ca dupa cum vezi, asta-i place! 😆

      • Gigli, asta cu plutonierul mă lăsă mască: de ce ar fi i am we are tov. plutonier?!
        Oricum, e de notat că nu-i zici „plotoner”, ca să-l lovești mai rău.
        Gigli, nu s-a legat nimeni pe-aici de MAMA CUIVA, s-a legat de o tipologie – mama prostuță sau prostană, căreia i-a dat Dumnezeu copil și nu iese din modulul ei de fostă Iubi, fostă Graviduță, producătoare de Îngerașul Meu.
        Vorbim de femeiușca kitsch, care bifează superficial și ambiguu profesiunea de mamă.
        Nu vorbim de mama mea, de mama ta sau de Muma lui Ștefan cel Mare, care și-a călcat pe instinctul matern și l-a lăsat pe amărâtul ăla de Domn al Moldovei să dârdâie în ploaie, la ușă.

      • papagigli zice:

        Lenata, eu am spus de ce plutonier. Pentru ca logica plutonierului n-am inteles-o niciodata, mi-e complet necunoscuta. Tot asa si treaba cu neintarcatul.
        Te rog sa nu-mi mai explici ce si cum pentru ca din cite ai citit, am inteles la cine v-ati referit, problema, pe care refuzati s-o intelegeti, e modul in care ati facut-o si asta am spus-o de la bun inceput. Ce dracu, vorbim unii cu altii si ne intelegem separat? Din faptul ca-mi tot repeti acelasi lucru inteleg ca nici n-ai citit ce am spus. Hai sa-ti repet si eu, ca repetitia e mama invataturii 😆
        „Nu ma deranjaza faptul ca voi trei considerati ca e gresit sa te alinti in relatia cu copilul, ci limbajul agresiv si jignitor pe care l-ati folosit in mod excesiv si gratuit la adresa atitor si atitor mame” printre care si maica-mea. Imi pare nespus de rau, dar mai clar de atit nici in engleza n-o pot spune. 😆

      • DoarF zice:

        „Nu vorbim de mama mea, de mama ta sau de Muma lui Ștefan cel Mare[…]” ci de „[…]niste vaci handicapate!”

        Ce e corect, e corect.

      • Mă bucur că ai înțeles ideea. 🙂

      • DoarF zice:

        Da, dar care e acea idee?

      • Că noțiunea de MAMĂ e una, iar concretizarea ei e cum e, uneori lasă de dorit.

      • DoarF zice:

        Corect. Dar nu era doar o singura idee. Jignirea e jignire. Si trebuie asumata ca atare. Daca ne consideram corecti.

  15. Ioana zice:

    Unde dai si unde crapa! Noroc cu Sorin care a comentat „disponibilitatile” tale ..ca ramanea esenta povestii necomentata ,de atatia specialisti in parenting .
    Pana la final e important happy endu : Renata are resurse nebanuite! Birjar , pisica ..Unde s-au dus vremurile cand manca un cremwurst rece…Tot inainte!
    P.S.1 Eu am 8 pisici . Toate salvate de pe strada . Si inainte le uram si eram alergica la ele .Si a trecut si alergia si imi si place caracterul lor princiar ….Princiar …Principessa …hmmm..doamne fereste de mai rau !
    P.S.2 Citesc cu placere blogul tau de foarte multi ani .Felicitari !

    • Adică n-am înțeles ce-mi spuneai? Poate. Iertare!
      Da. Pisicile au un caracter princiar. Poate că orice Casă Regală ar trebui să adopte o pisică, doar ca să învețe abecedarul „Sângelui Albastru”, fără consilieri de imagine.
      Nu s-a făcut luna de când o am pe Mili și, deja, am înțeles că e singura ființă care armonizează Independența cu Adicția. Față de om.
      Doamne, cât te responsabilizează și câte lecții gratuite de sociologie îți dă!

Lasă un răspuns

