Și, ca să terminăm anul într-o notă blajin-vigilentă…

20161228_194136

Tot cu matematica!…

20161231_115303

…Și cu spiritul de posesiune.

20161231_115727

…Și cu meditația pentru viitoare nebunii.

Acest articol a fost publicat în amintiri, pisici și alte lucrușoare, prieteni, strict autentic, sărbători, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Și, ca să terminăm anul într-o notă blajin-vigilentă…

  1. Drugwash zice:

    Ehe, nici cu Milli pe post de antivirus n-o să scapi de furtul de date, dacă ţi-ai băgat duşmanu-n casă. Mă refer la Win10. 😉

    Să-ţi trăiască şi să se cuminţească un pic Prinţesa Milli! 🙂

    • Mi-am băgat dușmanu-n casă? Hm! Coabitantu mi l-a băgat.
      Mai zi partea aia cu cumințeala. Poate te aude Ăl de Sus și-o potolește nițel, că pe mine nu mă aude. Singurele momente de tihnă: când stă pe pervaz și se uită afară. Bine, și când doarme, dar are grijă să doarmă numai în absența noastră, ca să nu ne putem bucura și noi de liniște.

      • Drugwash zice:

        Bine că ai pe cine să dai vina (cu duşmanu’, zic)! XD

        Prinţesa s-o mai linişti ea cînd creşte, acu-i copilă şi răsfăţată pe deasupra, dă-i voie şi ei să simtă relativa libertate a copilăriei, c-apoi şi noi am trecut prin asta şi ştim ce urmează. 😉

  2. D.Vader zice:

    Hei, hei, hei, hei, hei !!

    Si, din nou pe sistem nervos, motanelul Unu si cu motanelul Doi:

    Pustoaico cu par bogat,
    In grea boala m-ai bagat,
    Am uitat si de nevasta,
    Stau mereu plecat de acasa…

    Motanelul Unu:
    Mai pustoaico rau mai zapacit
    Vad ca ai reusit, mam indragostit
    Ai grija pustoaico cand spun nu te juca
    Doar stii ca sunt insurat poate ma dai de belea
    Ca bate la ochii sa stii
    Si orice ar fi nevasta no voi parasi
    Si de nu vrei na-i incotro
    Imi iau alte femei mai pustoaico

    Motanelul Doi:

    Ce bine arata fata
    Ma face sa-mi las nevasta
    Nu stiu daca fac cei bine
    Pentru ea si pentru mine (bis 2)
    Spune vorbe de iubire
    Zi ca ea si fa ca mine
    Imi este drag si de ea
    Dar nu pot sa-mi las casa

    Dedicatie speciala::

  3. Ana G. zice:

    E tare frumoasă! La mulți ani tuturor celor din casa ta, Renata.

  4. domnuio zice:

    An nou bun și frumos îți doresc !
    Văd că am de recuperat
    este acolo mâț ??!!!!!!!
    WOW

  5. Vero zice:

    Încă o dată, la mulţi ani, Renata, la mulţi ani, Mili! 🙂

  6. Ai deschis lista pentru petitori? Daca nu, ma trec eu prima, pentru Pitzi al meu. Fata-i frumoasa, baiatu-i educat, la zestre ne-am intelege noi…

Lasă un răspuns

