A opta zi

20161218_100755Ce-mi pasă mie, în pre-Ajun, cine va fi prim-ministră?
Mili e tristă. Stă călare pe ghem și degeaba o chem.
Atât voiam să vă spun…

Acest articol a fost publicat în cronici, jurnal, strict autentic, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la A opta zi

  1. papagigli zice:

    Renato, mi-ai infipt un turture-n inima cu breaking news-ul asta. 😆
    Citi ani are „pustoaica”? Cauta-i mascul sau o ceva de rasa ei cu care sa se zbenguiasca. Ca daca nu v-as fi spus. Animalu-i animal si degeaba incercati voi sa-l umanizati. El are instincte, pe care e adevarat ca i le-au alterat alti „animal lovers” prin Egiptul antic, dar acum ce-oti fi vrind, sa rida si sa se joace cu motoceii ziua-ntreaga, ca mitele copilariei lui Creanga?
    Nu uitati, animalele astea va sunt prizoniere. Acum poate vei intelege ca nu sunt impotriva lor, ci de partea lor. 😛 Mi-am luat multe castane si genti in cap de la alti „iubitori” din cauza postului asta:
    https://v2valmont.wordpress.com/2011/02/03/va-iubesc-de-fapt-pe-mine/
    dar cu toate cucuiele, ramin la parerea mea. Asa ca ma puteti contrazice pina va racoriti, eu voi ramine neclintit ca Sfinxul . 😆 😆 😆

    • Gigli, eu nu te castanizez. Te înțeleg perfect. Nici eu nu sunt pentru umanizarea animalului cu haine și ghetuțe. Deși anumite rase de câini suportă greu frigul și au nevoie de-o vestuță, iarna, la plimbare.
      Pisicuța mi-a fost dăruită în scop terapeutic. Însuși psihologul/psihiatrul meu a apreciat faptul ca pe o mișcare inteligentă. El nu e iubitor de animale în înțelesul clasic, dar încurajează0809-+++++++++++++++++++++++++++++++ orice pacient cu probleme de adaptare și anxietate să-și ia un câine sau o pisică și să mai reducă din pumnul de pastile.
      (Scuză intervenția lui Mili în răspunsul meu, dar nu vreau să-i limitez dreptul la exprimare.)
      Microtextul rimat de mai sus era, totuși, un pamflet. 🙂

      • papagigli zice:

        Da, am inteles ca e vorba de terapie. Problema, asa cum o vad eu din afara fenomenului, comporta un risc. Riscul ar fi ca te vei atasa afectiv de animalul respectiv si vei suferi atunci cind nu va fi asa cum ti l-ai dori, sanatos, vesel si jucaus. Ce spuneam e ca daca pisoaica ar avea un alt pisoi de hirjoneala, poate n-ar mai fi asa posaca si retrasa. Sau poate ii trebuie un veterinar, daca exista fun alt motiv de ordin patologic. Totusi cred ca un partener de joaca ar schimba mood-ul fiarei 😆

      • Gigli, am interpretat o poză, m-am jucat cu niște cuvinte. În imagine pisica pare tristă 🙂
        În rest e veselă și se joacă. Ba nu. Acum doarme de stinge, fiindcă toată noaptea a vânat umbre și năzăreli de-ale ei. Între timp am înțeles că e un prădător la origine, așa că noaptea își exersează instinctul. Chit că vânează mosoare, nuci și alte obiecte care se rostogolesc, că încă nu i-am cumpărat jucării pisicești.
        Chiar nu te pricepi la animale! 🙂 🙂 … Un partener de joacă din specia ei ar reprezenta un rival în casa pe care tocmai a pus stăpânire. Abia s-a obișnuit cu noul mediu, asta ar mai lipsi, să adoptăm și concurență! Noi suntem partenerii ei de joacă.

    • papagigli zice:

      Asa e, nu ma pricep la animale si mai luasem de buna ceea ce ai spus. Probabil ca ai dreptate, nu ma gindisem ca si pisicutele sunt teritoriale. Dar e absolut logic sa fie asa.

    • 🙂
      Nu. Evident, anul ăsta am doar pisică. De obicei puneam câteva coronițe de brad prin casă, dar cât de sus să le fi pus anul ăsta?! Poate să le fi lipit în mijlocul tavanului, dar ce farmec mai aveau? Cine stă să caște ochii pe tavan, să vadă ornamente de Crăciun? Merge și fără. La noi e „sărbători fericite” în casă de 8 zile.

  2. Mili e delicioasă. (A nu se înțelege în sen culinar) 😃

Lasă un răspuns

