Deus ex machina

Șeful partidului majoritar ne-a dat azi, cu hârzobul din cer, un premier. De fapt, o doamnă prim-ministru.
Unii zic că e sinistru!
Eu zic că domnul Mustăcioară și-a pus o sosie de paie și-a făcut-o de oaie. Dar a făcut-o inteligent, cu tupeu. Mesajul subliminal e „Premierul sunt eu!”

Doamna asta, de 52 de ani, e o turcoaică grasă, seamănă cu Teo Trandafir înainte de-a fi făcut atâtea operații estetice, încât să semene cu noua șefă interimară a PNL, Raluca Turcan, care s-a întinerit cu bisturiul înainte de-a accede la cea mai înaltă funcție în cel mai istoric partid al României.

Pe mine, turcoaica  Sevil Shhadeh nu mă preocupă defel. E atât de bătrână și grasă, încât nu mi-o închipui zvârcolindu-se prin așternuturi ca să se ajungă. Poate stă ghiocel în fața lui Dragnea, dar nu în genunchi, și nu cu gura plină.
În fond, n-avem nimic de pierdut după ce am pierdut totul.
România are un președinte – Klaus Johannis și o premieră – Sevil Shhadeh.
pd3wwqm3imageresize

 

 

Firește, în acest context, nici nu mai contează că azi e 21 Decembrie și că am parcurs 2 kilometri în 45 de minute, ca să se debarce câteva zeci de jăndari în fața Cimitirului Eroilor Revoluției.
Am luat-o ca pe un omagiu involuntar pentru fraierii morți atunci.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, amintiri, apucături proaste la români, experimente, părerea mea, strict autentic, Uncategorized, ştiri de neştiut și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

77 de răspunsuri la Deus ex machina

  1. g g zice:

    posibil să te superi pe mine: ești rea. nu-mi place cum ai scris.
    prezinți foarte urât și muierestic lucrurile. relax, nu ești nici primul, nici ultimul care o face așa.
    probabil de-aia românul nu a ajuns să judece cu adevărat obiectiv și deloc revanșard situația lui și a celor din jur. o facem urât, infernal de subiectiv, mârșav și belicos. posibil de-aia ne scapă esența.
    da, România are președinte neamț și, cel mai probabil, premier turc însăilat cu sirian.
    ne-am căptușit bine.
    nu te lega de ce am spus mai sus; nu schimbă cu nimic abordarea sau punctul de vedere al fiecăreia.
    ce te rog este să-mi explici asta: „În fond, n-avem nimic de pierdut după ce am pierdut totul”.
    care totul? și când l-am avut? acum 27 de ani când totul era prescris? nu cred.
    am avut o șansa acum 10 zile (am mai spus-o) când trebuia să ne anulăm votul, nu să lipsim de la el, pentru ca acum să ne permitem o lehamite generală și generalizată.
    de când capitala a ajuns pentru prima oară roșie, semnalul de alarmă era tras.
    în fine. mă opresc aici.

    • De ce să mă supăr?
      Am pierdut totul acum 27 de ani. Când am preferat să ne uităm la televizor. Asta pe copertă. În conținutul poveștii, au pierdut bunicii noștri, care i-au așteptat pe americani. Zadarnic.

      • g g zice:

        nu toți au preferat asta, renata. din lipsă de spațiu, nu intru în detalii. chiar dacă sunt 10 ani diferență între noi, nu înseamnă că la 19 ani studenții de atunci au stat cu mâinile în sân.
        erai în provincie atunci? sau cei care acum sunt în afara țării?
        la o adică, părinții noștri i-au prins pe americani. doar.. suntem in nato.

      • Atunci, adică la revoluție, eram în Piașa Universității, în Romană, pe Magheru, la MApN, să-i văd rinichii lui Trosca atârnând pe șasiu.Dar am deschis și televizorul, din păcate.

    • klaus zice:

      Nu-i suficient da’ măcar suntem cel puțin doi care credem oarecum la fel.

      renule, ce naiba o tot dai langa cu femeile grase? Io, uituc de profesie, observai că tot dai cu șpanu-n ele. Mie-mi plac! Deci?

      • 03gg zice:

        suficient pentru ce, klaus?
        maniera asta de a te lega de fizicul unui om sau de un defect vizibil sau, nu știu, de ce nu-ți place ție din prima la el și să te etalezi cu asta.. nu face decât să spună foarte multe despre tine, cel care își risipește sinceritatea și dezinvoltura în cel mai dezolant mod.
        oricum, mesajul inițial sau cel dorit să ajungă mai departe este diluat și azvârlit în derizoriu.

      • klaus, în principiu, n-am nimic cu grasele. Dar la asta te ia de ochi aspectul greoi, de vită de povară. Mi-am dat seama cât de nedreaptă sunt când mi-am amintit că Norica Nicolai e muult mai grasă ca asta, dar nu deranjează. Sunt chestii pe care nu le pot explica. 🙂

      • klaus zice:

        G-ule la pătrat, nu te ambala! :). Primul alineat era comentariu la comentariul tău.
        Al doilea era adresat renatei. Remarcile despre aspectul fizic al oamenilor mi se par grosolănie curată. La fel simt și când aud că morții la revoluție sunt fraieri. Dacă ei sunt fraieri, mă întreb ce dracu suntem noi?

      • Da, klaus? Remarcile despre aspectul fizic sunt grosolănie curată? Păi, înseamnă că eu am fost crescută într-o familie de grosolani, că mereu mi se spunea: „… măcar nu ești proastă!”. Acuma, completează tu firul logic și vezi ce se gândeau ai mei pe puncte-puncte?
        Da, sunt incapabilă să judec un om total necunoscut, altfel decât după aspectul fizic. A, dacă stau de vorbă cu el sau îl aud vorbind, lucrurile se schimbă. Văd lumea prin lentila propriilor complexe. Cu ele o să mor. Mă suporți așa?
        p.s.: nu pe tine m-am supărat, ci pe mine: că n-am putut să scap, preț de câteva paragrafe, de prostul obicei de-a analiza oamenii, la prima vedere, după fenotip.

      • g g zice:

        man, nu m-am ambalat absolut deloc. 😉
        comentariul meu (prima intervenție aici) a cuprins totul – inclusiv ce ai vrut tu să-mi răspunzi și ce doar ai dorit să punctezi.
        ca să încerc un răspuns la fel de retorico-sec la ultima ta întrebare: suntem fraierii fraieriți. măcar fraierii ceilalți au murit fără să o afle.

      • klaus zice:

        renule, ai fost grasă sau urâtă? Sunt uimit că am curaj să te întreb asta cu atâția ochi virtuali care privesc și pot alege să tacă. Da’ mă liniștesc, te știu de ceva vreme și puținul ăla de empatie pe care-o bănuiesc între noi cred că-mi permite exercițiul ăsta de sinceritate. Poți să ripostezi și să-mi pui o întrebare pe măsura îndrăznelii mele. Promit să fiu sincer!

      • Băi, nu. M-am uitat în pozele mele de copilărie, de adolescență… NU. N-am fost nici grasă, nici urâtă. Poate că n-am fost frumoasă, în sensul strict al cuvântului, dar îi făceam pe toți să râdă și-mi iertau nasul, cam butucănos, de machidoancă.
        Dar părinții mei așa au considerat, că e mai comod pentru ei să mă asigure că sunt urâtă. Ai nevoie de explicații detaliate sau deja pricepuși? Dacă n-aș fi avut o fire mai revoluționară, azi eram ori la balamuc, ori la mânăstire, dacă înțelegi ce vreau să zic. Îți mai dau un hint, deși am mai recunoscut-o public: la 19,5 ani am fugit de-acasă și m-am măritat cu un derbedeu care-mi spusese într-a unșpea că mă iubește. Nu a fost derbedeul potrivit, dar URÂTELE NU ALEG, deja trăiam cu handicapul ăsta implantat acasă. Poate că ar trebui să deschid o mare paranteză, în care să-ți explic că femeile complexate (pe drept sau pe nedrept) de fizicul lor se reped la prima ofertă. Acum, că și mama, și tata sunt morți, le-aș putea ține lecția asta – băăăi, dacă ați făcut un copil-fată, asumați-vi-l! Ca să aibă curajul și răbdarea să-și alegă o pereche potrivită. Ca să nu treceți printr-o traumă mai mare decât aia cu „fata noastră nu mai e virgină!” și anume „fata noastră divorțează.”
        Că tot ne cunoaștem de-un car de ani: știi care era pilda preferată a mamei? Că dacă nu te măriți virgină, bărbatul îți pune mereu încă un tacâm la masă. Și nu te respectă. Ea s-a măritat virgină și tata a avut enșpe aventuri în viața lui de bărbat însurat cu o virgină care trebuia respectată la sânge.
        Vrei o întrebare la care promiți să răspunzi sincer? Am cel puțin cinci. Dar nu le pun, fiindcă nu se face. 🙂

      • g g zice:

        știu că i-ai răspuns lui klaus și apreciez enorm și ce te-a întrebat el, dar mai ales sinceritatea asta dintr-o suflare a ta.
        scrie despre lucrurile astea, renata. separat. doar și pentru tine, dacă nu aici sau aiurea.
        clar sunt curative, te rog să nu mi-o iei în nume de rău că poate văd și mă bag prea mult, și clar fac bine.
        inclusiv reacțiile celorlalți, asumate și ele prin alegerea primară.
        ermetismul părinților noștri dpdv educare și formare a propriilor copii a fost neajunsul nostru principal. mai ales când am fost copii-fete. știu despre ce vorbești, așa cum îmi amintesc exact fața încremenită a mamei când, la 12 ani, i-am spus direct și clar: „de-acum ți-am luat mâna de pe mine!”. n-a putut să râdă și nici să riposteze. feeling-ul dintâi nu se uită ever. era aceeași mamă neputincioasă care se minuna și tot îmi repeta „tu gândești înaintea vârstei tale”. realizezi unde se poziționa și cum, practic, își justifica sieși, în cel mai autentic inconștient mod, propria neputință de care era doar copleșită?! printre altele, de-aia am vrut să fiu mamă de fete. să le ajut să devină oameni, nu doar femei.
        revenind, scrie ȘI despre astea; oricum, toate punctele astea ne prind din urmă mai devreme sau mai târziu.

      • O să scriu. În amintirile copilului albastru.
        Deocamdată nu știu dacă mi-am iubit părinții sau i-am detestat.

  2. clujanu zice:

    Cred că la elelalte alegeri sloganul unei independente era cam așa

    Să incercăm și cu o femeie!

  3. Vero zice:

    „Fraierii morţi atunci” – bine zis.

  4. Hercule zice:

    O fi trecut de etapa zbenguielilor frecvente, mais… are un chelcheșoa, privirea aia, părul vopsit… Hmmmm… Nu-i de „casat”, încă. 😳

  5. Santa Klaus şi Se(r)vil(ia) via Mustăcioara de Motan Fâşneț a lui Dragnea. Sigur e loc şi pentru mai rău – mai bine? – sub amintirea vreunui brad tăiat de eternul Kereştoi.

  6. Lotus zice:

    Nu cred că e deloc subliminal mesajul, ci dimpotrivă, cât se poate de clar. Responsabilitatea, a ținut Dragnea să precizeze, va rămâne al său dar.

    Dar apropo de întinerire, operații estetice și turc(an)i:

  7. papagigli zice:

    Banuiesc ca postul s-a vrut o blamare la adresa unor presedinti si o prim-ministra, dar legindu-te de trasaturi fizice si fizionomice n-ai facut altceva decit sa te auto-blamezi. Critica-le ideologia, logica, declaratiile, actiunile … dar aspectul? Te-a molipsit tandemul Badea-Gidea? 😆
    Si nu, nu critic pentru ca ti-ai tras pisica 😆

    • Gigli, nu pot fi chiar așa de politicăli-corectă! Mie femeia asta nu-mi place. Somatic, nu-mi place. Ce să fac? Tandemul Badea-Gâdea pare foarte mulțumit de ea. 🙂

      • papagigli zice:

        Am citit cite ceva de ea, dar insuficient pentru a formula o parere. In Johannis am crezut, desi inca de pe atunci nu reuseam sa inteleg din ce motive. Probabil ca era repulsia fata de Ponta. Dar parerea mea e ca mai rau decit cu BaSecu n-are cum sa fie, desi, voi simtiti mai bine, ca-i direct pe pielea voastra. 😉 Eu, doar din vaicarelile maica-mi si din presa, surse greu de verificat :lol:.

      • Eu în Johannis am crezut că știe nemțește și s-o înțelege cu Merkel (anacolutul e intenționat!). Dar l-am ascultat vorbind și nemțește și m-am crucit. Vorbește pe silabe, inclusiv germana. Nu, de votat nu l-am votat, fiindcă nu poți face șase case din meditații și nu poți fi atât de prost încât să pretinzi asta și, în subsidiar, să recunoști că ai dat meditații la negru.
        Cât privește răul, întotdeauna răul lasă loc de mai rău.

      • 03gg zice:

        nici mie (referitor la aia cu somaticu’), dar este o chestie hiper-subiectivă, nu marșez pe așa ceva. ține de minima decență.
        dar, na!, iohannis este jucător surpriză: tocmai acum a amânat anunțul referitor la premier!
        este că subit îți devine nițel simpăticuță doamna trupeșă, chiar și numai pentru că este lăsată undeva suspendată împreună cu șleahta aferentă? (dincolo de tot calculul politic și jocul de glezne din spate)
        mor de plăcere când cei care se cred atoateștiutorișidăștepți sunt lăsați ‘paf!’.

      • papagigli zice:

        Si eu credeam ca stie nemteste, dar cum eu nu stiu, inca mai cred 😆

      • 🙂 🙂 🙂
        Nici eu nu știu nemțește, dar când cineva vorbește germana, în fracțiuni de secundă îmi dau seama că e germană. Ei, cu Johannis mi-au trebuit CÂTEVA secunde, ca să înțeleg ce limbă folosește. Cred că un eschimos care a învățat nemțește, tot așa vorbește.

      • papagigli zice:

        Eschimos! Hm! Te iei de rudele mele prin alianta? 😆
        Uite ce spunea Bordeianu ca si-ar dori un eschimos, flori cu viata, nu sa-nvete germana 😆

      • Regret, la mine clipul nu se deschide.

  8. krantz zice:

    Eu plec de la premiza că România e și țara ”lor” în egală măsură ca și pentru noi. Doar că ei au îndrăznit mai mult de-au ajuns să o pipăie golănește. Asta în timp ce noi am preferat să stăm pe margine bălind și închipuindu-ne cam cum ar fi fost dacă . Și, bineînțeles, crezînd prostește că ea, România, ar fi trebuit să facă primul pas.

  9. I AM WE ARE zice:

    Nimic nu merge bine in tara, iar de la asa zisa revolutie am avut la conducere numai tradatori si vanzatori de neam. Ne-au vandut la fier vechi fara sa fie trasi la raspundere.
    Eu iti inteleg lipsa de rabdare si tact, la fel simt si eu in legatura cu ei: niste viermi ordinari, toti la fel. Merita striviti. EU i-as condamna la moarte, nu as accepta pedeapsa mai mica pentru ceea ce ne-au facut.
    Eu zic sa ne mai gandim putin la detaliul asta: România are un președinte – Klaus Johannis și o premieră – Sevil Shhadeh. Pentru mine este detaliul cel mai de impact al textului tau.

    • Prietene, dacă te duci pe blogul lui Gigli, o să vezi că la noi nu merge bine, dar în America merge catastrofal! 🙂
      https://v2valmont.wordpress.com/2016/12/19/grohaitul-privighetorii/

      • I AM WE ARE zice:

        am citit articolul sugerat si am fost si eu indignat.
        totul se duce de rapa, atat la noi cat si la americani, la nemti… peste tot. suntem pe ultima suta de metri a sistemului.
        america va plati scump, „ei” vor sa dea un exemplu negativ din ea, vor spune ca tot ce s-a intamplat nasol pe asazisul „glob” a fost vina americii si daca o distrug, ei spera ca lumea va pune botul, va fi satisfacuta ca a platit america si va crede in noua ordine propusa tot de ei.
        eu estimez actiune in jurul craciunului, zicea si obama inainte de afi ales ca in al doilea sau mandat: „i will win the war on christmas” o sa vedem la ce s-a referit.

      • Și nu te simți mai bine, acum, că ai văzut cât de nasol e în America? 🙂

  10. Marian zice:

    Sti ce nu reusesc sa-nteleg … neam ? Nu reusesc sa-ntelg cum dracu de un partid de 5% , care-a ajuns in Parlament tras d e guler de catre …nu stiu cine , isi poate permite sa se duca la Cotroceni si prin persoana ” autorizata ” a lui Basescu Traian { omul impotriva caruia ai iesit inclusiv dumneata in strada in Ianuarie 2012 dupa cate-mi aduc aminte } sa-l propuna prim ministru pe dl. Tomac . Cum de este posibil asa ceva chiar intr-o tara ca Romania , o tara demna de scrierile lui Kafka ? Mai nou vad ca inclusiv Crin Antonescu a reaparut in atentia televiziunilor . Crin Antonescu care , impreuna cu Victor Ponta ne-au asezat din nou in genunchi , imediat dupa Ianuarie 2012 . Cand dracu vom reusii sa-ntelegem sa-i intelegem pe acesti tipi ce se numesc politicieni si pe care-i imputernicim prin vot , sa ne reprezinte…inclusiv interesele noastre ca popor daca au timp ?! Mult asi da , sa-i vad azi pe aia ce l-au votat pe Santa Klaus ….Johannis , atunci in 2014 , cam ce-ar avea sa-i zica neamtului mai ales ca…asta deja a anuntat ca vom avea PM si Guvern abia…dupa X-mas . De la Cotroceni….nacht und nebel !

    • ALM zice:

      Acum vreo 10 ani, Eugen Tomac era un biet student medicinist, venit în România pe baza unei legi iliescene de sprijin al „fraților” moldoveni. Nu știu dacă a terminat studiile, dar știu că s-a lipit de grupul care roia în jurul Elenei Băsescu. Așa i-a devenit cunoscut „bătrânului lup de mare”, care tocmai era în căutarea unui „tânăr frumos și liber” care să-l facă mai simpatic basarabenilor. Și l-a făcut!
      Sigur că logica noastră misogin-naționalist-xenofobă ne face intransigenți față de o persoană de naționalitate turco-tătară, născută și edicată în România, cu probleme endocrine (să fie de la salamul cu soia?), de religie musulmană (apropo, a aflat cineva care este religia adevărată?), specializată în probleme de administrație de stat și să devenim visători în fața unei propuneri venită de la îmbârligătorul matroz, un individ ateu, care a învățat să facă Semnul Crucii la Treicoceni, care a învățat într-o școală sovietică și n-a făcut nimic altceva decât să „lingă clanțe”. Da e bun! E bun ca mămălăul să-l considere o propunere demnă de luat în seamă.
      De fapt, totul este un spectacol penibil, regizat prost de un individ care se dă profesor de (educație) fizică, individ care are mari datorii față de cei care l-au cocoțat într-o noapte (după modelul Băsescu 2) în tronul prezidențial, pe care el îl consideră regal …

      • ALM, mă tem că profesorul de fizică nu regizează nimic. Îl păpușăresc alții. Dar el, în grandomania-i, crede că el a vrut așa.
        Eugen Tomac e așa de… de joasă factură, că nu mi-l imaginez nici în anul întâi la medicină. Dar, dacă era în Grupul EBA, orice devine posibil.
        Îți dai seama că Băsescu, doar ca să mai spele niște bani, a măritat-o pe fii-sa cu Sida, care seamănă cu ăla din Avatar?

    • clujanu zice:

      Pe Basescu l-au tras in parlament moldovenii de dincolo de Prut, de acolo i-au venit voturile bonus !

      • Marian zice:

        @clujanu Frate… sa-nteleg ca , daca alegrile pentru Presedentia Moldovei s-ar fi petrecut azi sa zicem…moldovenii l-ar fi ales pe Traian Basescu presedinte in locul lui Dodon ?? Unde-ar fi fost pomana Doamne !!!!!!!!

    • Eu cred că propunerea lui Băsescu – To(lo)mac a fost o metaforă. Pentru Dragnea.

  11. Marian zice:

    Fara sa fiu misogin insa , Raluca Turcan imi pare mai tuta decat insusi Alina Gorghiu -Isar si daca nici asta n-a fost batuta cu leuca….. Mi-aduc aminte ca pana mai ieri alaltaieri , se topea de extaz doar rostind numele lui Basescu iar azi…are fix aceleasi orgasme rostind numele lui Johannis . Din aceste motive ma gandeam ca , turcoaica-i si purisanca si urata si supraponderala si-atunci , probabil ca nu va debita nimic din ce-o extaziaza pe Gorghiu-Isar sau Turcan si…poate va devenii un fel de Merkel d e Romania invatand la un moment dat sa-i spuna inclusiv lui Dragnea : ” -Lasa-ma Liviule….ma obosesti ! ” 😀 XD Ar fi oare posibil ?

    • Băi, Mariene, dacă o femeie e proastă și un bărbat observă, ăsta nu e misoginism. Misoginism e când afirmi că TOATE femeile sunt proaste.

      • Marian zice:

        Aaaa …bine ca m-ai lamurit stimata Renata ! Eu eram absolut convins ca , nu barbatul trebuie sa observe chestia asta primul ci…alti barbati 😉 si ,abia dupa aceea , in urma unei decizii colective FEMININE sa fie pronuntat verdictul de…misoginism . Definitia oferita cu-atata larghetze de dumneata , imi aduce aminte de aia … de fosta ” vedeta ” TV , Teo Trandafir care , afirma mai nu stiu cand faptul ca : ” TOTI BARBATII …ESTE PORCI ” 😀 .Oare in cazul femeilor nu exista nimic pentru a le categorisii , la modul general fara teama ca vei fi acuzat de misoginism …in afara deja arhicunoscutelor epitete ?

      • Misoginismul feminin se numește misandrie.
        Ce crud ești cu Teo Trandafir! Ea încă e vedetă la un canal tv, dar nu știu la care. 🙂

  12. zazania zice:

    Ba eu cred ca Dragnea a facut o miscare de mare maestru numind-o pe cucoana asta care e deasupra oricaror suspiciuni de amantlac si vreun politician si a lucrat o viata in administratie . Rizibil mi se pare timpul de gandire cerut de Iohannis care, in ritmul domniei sale poate dura pana haaaat dupa boboteaza. In fond ce-ati fi vrut de la partidoiul asta mamut care a castigat alegerile , sa se autodizolve de rusine sau sa se astearna pres in fata lui Iohannis sau a lui Basescu ? Dragnea a fost nesperat de onest si franc : „deocamdata, pentru ca legea nu-mi permite mie insumi””

    • Zuzu, îmi pare rău că am zis de ea că e grasă, tălănoasă, ciolănoasă, greoaie, imagine nevandabilă… Mi-am luat castane meritate, că nu te legi de fizicul omului. Dar dacă nu știu nimic despre ea, mă uit la poză, nu? Da, cucoana e suficient de bătrână și neprezentabilă ca să fie deasupra orcărei suspiciuni de relații neprincipiale cu sexul opus.
      Zici că Dragnea a făcut o mișcare deșteaptă. De acord! A propus o menopauzistă respectabilă. Da’ Rowana Plumb nu era la fel de indezirabilă sexual? Da’ pe „școlărița” Andronescu ar bănui-o cineva că a ajuns în vârful politicii pesediste pe bază de recamier? Io zic că băbăciunile astea erau mai acceptabile și mai cunoscute. (A, poate că Androneasca e în opțait cu dosarul Microsoft!…) Dar doamna Plumb e imaculată. Englezii au avut o doamnă de fier, noi o aveam p-asta de plumb, și n-o folosim! Păcat.

      • ivanilici zice:

        Madam Plumb „pacatuieste” fiind din aripa Victor Viorel. 😉

      • g g zice:

        madam plumb.. imaculată??!
        cred că glumești.
        las’ că se pare că ar fi în cărți o tanti din teleorman, cu soțul prin petrom.
        ah, da! este tot platinată, tot menopauzistă (chiar mai bătrână cu un an decât varianta anterioară), da’ ceva mai prezentabilă – a se citi machiată, tapată etc.
        ce zici, merje?!… :)))
        (cică ar mai fi și o altă tantină în mânecă. ghici ce? tot din teleorman. fostul prefect).
        haidi, băi, c-avem cu ce!

      • g g zice:

        retractez.
        psd-iștii au aruncat petarde, cum fac de obicei.
        penibilul punerii în scenă a fost ca dragnea să-și etaleze garnitura de damicele zâmbitoare la comandă, în condițiile în care, citez din memorie: „eu puteam să fiu legitim prim-ministru, dar nu am vrut să forțez legea”. genial!!
        noua propunere? sorin grindeanu – președintele consiliului județean timiș, un șoricel perfect subordonat motanului mustăcios, care deja răspunde în locul lui la o întrebare simplă, anume dacă a lucrat la programul de guvernare..
        problema lor este ca nu cumva iohannis să-l desemneze rapid pe nenea ăsta, pentru c-ar presupune ca mâine, poimâine, de revelion, de sf. vasile să se facă și să se întrunească guvernul. upsi… dragnea este sceptic.
        să fim serioși.
        mascaradă ca în după-amiaza asta, cu toate scârboșeniile la purtător, cu același limbaj de lemn dorit flegmatic și amuzant, cu aceeași atitudine de vechil pe moșie… nu am mai văzut de pe vremea bolșevicului de iliescu.
        îmi este silă!

  13. Mi Argo zice:

    cu ocazia anormalei nominalizari, o scurta introducere „alla turca” pentru pianina mecanica https://www.youtube.com/watch?v=K8dSKNB8vSo , precum si citarea unor
    cuvinte turcesti de care tot omul are nevoie, chiar „cioban” de-ar fi fiind: „papuci, pahar, bacsis, patlagele, ciorba, sarmale, halva” si lista ramane deschisa, cu voia dvs.

  14. nostrastella zice:

    ha ha ha !
    deus ex machina …on my ass !

    Nu dezvolt pen’că … vremea prăjiturilor . Deşi , sub o forma sau alta , în toţi anii ăştia , s a cam spus totul , cred . Despre orca servil’şa(deh!) … Mi se pişcă !
    Cu siguranţă nu din cauză de hărnicie arată aşa (dupe cum o laudă musiu mustache ) .
    Btw : am multe amice grăsunele (vă pup pe şunci dragelor) … dar nici una dintre ele n’au dat vreodată sapa din rastel pentru somnul de după-amiază . Mă leşi ! Daaaaar … cu siguranţă’ţi câştigă orice concurs de voie bună (râs ?) la un/orice pahar de vorbă . Miss simpatica ! fără doar şi poate .
    ……
    o scurtez şi mai zic doar că , nativ (de ce nu , genetic ?) … politic , mă bâţâi pe dreapta ! Empatia mea către stânga se opreşte la leul dat cerşetorului în piaţa mare .
    Atât . În rest … mâna-ntinsă care nu spune o poveste … bla bla
    Şi la muncă !

    A , să nu uit .
    @ gegenio , îmi pare atât de rău că ţi-ai pierdut vremea la vot . Dar sunt cu atât mai mâhnită că un om cerebral ca tine , face parte din tagma celor ce nu s-au prins că votul în sine nu mai contează de multă vreme .
    E important (doar!) cine’l numără , if you know what I mean ! Şi nu mai spune c-au murit ăia ca fraierii . Nu s-a dus nime cu pieptul dezgolit şi cu gândul la moarte , hai să fim serioşi .

    Nu’i momentul de mai multe

    Ce-am câştigat ?! Of Doamne !!!

    L I B E R T A T E !!!

    E atât de preţioasă !
    ………..
    So …
    Deus ex machina ,on my ass !
    Hm .
    Deus otiosus ?
    Mda .
    Asta da !

    • g g zice:

      fuck, stello!
      nu m-ai cetit bine.
      am fost la vot pentru ca să mi-l anulez (am scris la vremea respectivă pe la nenea cu castanele, după care a facut si renata propria postare despre).
      și nu! categoric nu am zis si crezut vreo secundă că morții din decembrie ’89 au fost fraieri.
      ceva mai sus lui klaus i s-a părut grosolănie afirmația asta postată de renata.
      la revolta lui am răspuns amar. amar de tot, stella, nu numai că s-a ajuns și am ajuns le nivelul ăsta de percepție și morală, ci pentru că am decăzut în cel mai oribil mod ca neam, ca nație.
      (pe buletin am scris „criminalilor, ne omorâți copiii!”. dacă aș lansa aici, chiar în contextul acestei postări (chiar blog) întrebarea: ce faceți, băi, pentru copiii voștri și/sau ai neamului ăstuia?, posibil să fiu întrebată cât port la haine sau cum stau cu talia după două sarcini, în condițiile în care am gene al naibii de bune și arăt al naibii de bine, ca mai toți din neamul meu mic. sau dacă am pisică).
      e trist, stello.
      și tu, și alții ca tine sunteți prea departe, futu-i!

      • nostrastella zice:

        Fuck , fată !

        Nici că vreau să te cetesc …
        Ş’ăsta’i tot farmecul .
        cetim , iubim , căsătorim … plictisisim (?!)
        Ş’apoi ?!
        Cică părinţii noştri au descântat la americani una’ntr-una.
        C-au venit sau nu … destui , habar n-am . Who cares?!
        Paradigma a luat haine noi : am mers noi la ei !
        Destui ? O NUUUUUU !
        E loc pentru toată lumea .
        SUA , EUROPA …
        Nimic nu ne mai opreşte . Pen’c-au murit proştii ăia
        Meritocratic …aici poţi reuşi .
        În românik … nu prea .
        ……….

      • g g zice:

        pe scurt: nu am plecat din motiv de ai mei. părinții, zic. plus copiii care mai au de terminat oarece școli pân’ ce vor avea aripile bine întinse.
        și mai cred că este și firul ăla invizibil de românism sau cum s-o numi. scriam recent pe blogul meu, eu chiar plâng când aud rapsodia română a lui enescu. și altele de pe la noi..
        dar și când văd rezultatele la bacalureat și tot circul aferent sau când mor bebelușii și arșii în spitale. chiar nu mai continui.
        ideea cu prea mulți dintre voi acolo este că tare mult am fi avut nevoie (și) de creierele voastre aici – pe chestia asta chiar nu doresc să mi se râdă în nas.
        (fraieră, deh)

    • klaus zice:

      Stelo, io știu nește fete care nu prea au dormit la amiază, da’ tot nu rămâne mult din metrul de croitorie după ce-l întind după buci. Nu am resurse să rescriu fiziologia digestiei, da’ parcă mi-aș permite să te suspectez de bărbat :).

      • nostrastella zice:

        Cum se numeşte ştiinţific curul bărbaţilor ?
        – Anus – strigă izbăvitor klaus !
        Dar curul femeilor?
        – Bonus – întreabă aproape şoptind stella ?!
        ……
        Văz că te-ai lepădat de bonus . Aşa să fie dară .

        Altminteri – s’o ţin şi eu langa-n caterincă , te-aş putea bănui că faci parte din Armata celor 12 … castane ( ca să parafrazez un film cu ăla greu de ucis , parcă) ; că doar pe moşia lu’ distinsu’ mi-a fost dat să (mai) văz … credit cu buletinu’.
        Mergând mai departe , chiar n-am vreo jenă , ş’aş putea f.uşor să-mi pun ţoalele’n cap întru fericirea ta , da’ nu cred că’i taman momentul şi locul potrivit …
        Poate după sărbători . Totuşi 😆 😆 😆

  15. klaus zice:

    Fiecare cu baiurile lui.

Lasă un răspuns

