Cică viața merge înainte. Cum?

Da, nu mă interesează copiii sirieni, problema refugiaților, viitorul președinte american, dusul pe Marte, dacă există civilizații extraterestre care ne simpatizează sau care ne-ar lua maul.
Nu mă interesează cine a luat anul ăsta Nobel-ul pentru literatură și nici dacă roboțeii corporatiști  se cred frumoși și liberi și bine-intenționați și patrioți, adică renunță la un salariu sigur de opt mii de dolari afară pentru un salariu ipotetic de o mie de euro plus deconturi și fac un partid în România.
Nu mă interesează aproape nimic.
La aproape e că, probabil , mi-am pierdut simțul umorului, defintiv.
Soluții?

Acest articol a fost publicat în aminriri, strict autentic, Uncategorized, ştiri de neştiut și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Cică viața merge înainte. Cum?

  1. Drugwash zice:

    Eu aş zice că simţul umorului e momentan rănit şi s-a retras să-şi lingă rănile, să se vindece. Va reveni la vremea potrivită.
    Şi ştii că eu am întotdeauna dreptate. 😉

    P.S. Dacă şi Nobelu’ a ajuns să se dea de milă înseamnă că hamerica va avea preşedintă… Not that I give a flyin’ fuck. 😀

  2. Mi Argo zice:

    Renato draga (am si eu un ONG „salvati vocativul”, intelege-ma si nu ma judeca) dupa cum ai constatat de nenumarate ori, mai intotdeauna nu-ti dau dreptate ba te si contazic viguros. un rol, riscant, ingrat, trebuie sa recunosti… dar asta nu inseamna ca nu te iubesc 🙂 hehe. aici insa aprob disparitia, fireste vremelnica, a simtului humorului. caci daca a disparut, inseamna ca era, iar ceea ce a fost sunt sanse sa revina. ca modele.
    nu pot insa trece cu vederea fraza despre „corporatisti”. cum naiba adica „fac un partid in România”? pai daca nu te intereseaza ce se intampla, atunci de ce te dai la el? aha, te-am prins acuma! critici. bine. il critici pe Nicusor. hm. asta e mai rau decat rau, nu ca ar fi reductiv ce zici, dar e chiar rautacios de reductiv. si sunt convins ca stii si tu. acuma nu-ti ramane decat sa ma intrebi ce si cum pentru ca eu, umilul, cunosc aproape perfect sleahta asta de Nicusori Dan, nu ca as fi expert dar, in rezumat, ea face stima. intreaba si iti spun de ce. „pe surse”, nu pe degeaba.
    cu alte cuvinte, pregateste-ti tuciul, ca am oalele la indemâna, ca sa-l parafrazez pe un prea-cunoscut de-al mieu…

    • Dragul meu, frumos nume de ONG, pe bune! Inspirat.
      Nicușor și nicușorii lui nu-mi plac. Am pregătit tuciul. Poftește dară de-mi explică .

      • Marian zice:

        Renata , presupunand ca ai uitat : Nicusor Dan este tipul care in Ianuarie 2012 i-a destructurat pe aia adunati la Universitate ducand o mare parte dintre ei { printre care si subsemnatul } spre Cotroceni sa-i dam cu huo matrozului…chiar in poarta casei . De altfel , daca vei avea curiozitatea sa cauti in istoricul blogului Teodorei Marinescu din acea perioada , vei mai gasii date despre domnia sa . Parca Carcotasul Motanul Filozof si Bibliotecarul [RIP] nu doar Teodora au spus cate ceva despre el si chiar si dumneata comentand pe blogul ei { al Teodorei } iti etalai nemultumirea si neincrederea vis a vis d e acest personaj . Deci , daca nu ti-a placut atunci…cum dracu sa-ti placa acum , el si” nicusorii ” sai ? Iti doresc o seara frumoasa in continuare !

      • Bai Mariane, taica, cind citesc de-astia care scriu „vei mai gasii” fac ca Renata si-mi pierd si eu simtul umorului, si nu stiu daca-l voi mai gasiii vreodata. Asa ca, toate bune si frumoase, da’ cartea?

      • Mi Argo zice:

        pe Nicusor Dan il cunosc pentru ca din intamplare sunt in aceeasi bransa si lumea e mica acolo. ar fi putut avea o cariera normala in cercetarea de nivel inalt. foarte inalt. ca si cateva zeci de alti matematicieni români, etalati pe mai multe generatii, de care stiu bine. dar nu, el a revenit in Ro cu gandul sa faca mai mult. sa faca ceea ce nu stia deloc dar spera ca poate invata: sa lucreze pentru binele oamenilor. misiune imposibila.
        acolo si-a reintalnit si un coleg de generatie la fel de eminent, care se intorsese si el (evident, la acelasi institut de matematica al academiei) dar „nu cu mâna goala” ci cu o sotie frantuzoaica intalnita intr-una din marile universitatile americane (din top 5 dealtfel), Clotilde. care s-a lasat cu greu convinsa sa viziteze Ro ca dupa aceea sa nu mai vrea sa plece, sa se incapatâneze sa faca vreo 3-4 copii si asa mai departe. eu pe oamenii astia nu-i pot nici macar banui de falsitate. de stangacie, de non-profesionalism politic, de nepricepere in discurs etc, etc, da, da, da! dar nu de strâmbatate, nu de minciuna, nu de cultivare constienta a erorilor, nu de furt, nici de ticalosie. sunt oameni care au crescut cu idealuri nobile, cu simtul acut al logicii limpezi, cultivând masura dreapta a valorii. asa a fost pentru ca asa stiu ca era in lumea mica din care am facut parte si eu. cei care din nestiinta, din informare manipulata sau din alte motive îi insulta pe Nicusor si pe Clotilde ma insulta si pe mine. cu asta, gata, nu mai zic nimic.

    • argo zice:

      Mariane, sa stii ca daca confunzi victima cu calaul nu e grav, asta e ceva sistematic in sânul marelui popor românesc. Nu-ti fa prea multe griji, soarta ne fu potrivnica. Daca il confunzi pe Nicusor Dan cu Claudiu Craciun, supranumit „omul cu goarna”, cel care a deturnat cam toate manifestatiile cu exceptoa celor doua-trei care chiar au reusit, atunci e nostim, haha. Nuuu domle, Nicusor Dan era ala care in 1990 a adus minerii in Bucuresti si a batut studentii si pietonii, ba pe unii i-a cam omorât cu asta. dar nu-i isprava lui cea mai celebra. Nicusor Dan este si cel care a condus tancurile sovietice in invaziile din 1939 (a Poloniei), din 1940 (a Basarabiei) si din 1945 (a României), printre altele. Nicusor Dan nu e altul decat calaul care l-a decapitat pe Brancoveanu (ba chiar si pe fii lui, cica) numai ca sa-i dea motiv marelui Ponta Victor sa puna o placa pe zidul inchisorii Edi Külé unde s-a petrecut supliciul si pe care Erdogan i-a dictat sa scrie „in amintirea relatiilor seculare de prietenie turco-româna”. asta e doar o mica parte din adevarul care se fasoneaza continuu, hehehei…
      Renato draga, uf, va trebui sa-mi dai o cale alternativa de comunicare cu ajutorul ustensilelor de bucatarie pentru ca aici devin prea doct in „istoria niamului”. caci, parafrazându-l pe domnul Marian, de s-o gasii, de-am fii sau de n-am fiii, humorul nu ne-o parasii.

      • Nicusor asta nu avea el un var, pe nume Burebista?

      • Marian zice:

        @argo Nu domnule , nu ma-nsel : au venit amandoi iar daca aia care au ascultat d e Claudiu Craciun { avea si-atunci o portavoce ca…era la moda } au plecat cu el…Nicusor Dan a ramas pe loc in grupul din Piata Universitatii . Ca amandoi au beneficiat din plin de ” multumirile ” cuiva…asta s-a vazut ulterior . Sa-ti mai spun ca atunci , in Ianuarie 2012 Claudiu Craciun se recomandase drept…STUDENT oamenilor aia …n-ar avea rost . Oricum se vede ca majoritatea sunteti sustinatori ai USR si va felicit pentru asta . Traiasca Monica Macovei si Mungiu Pippidi alaturi de Nicusor si Clotilde si nu in ultimul rand ala ce va subventioneaza , sti matale mai bine ” persoana importanta da’ becher ” ! A dat Dumnezeu s a cunosc si eu in sfarsit niste tineri frumosi si liberi . Cat despre ortografia mea , asa cum i-am spus anterior si ” amicului ” : paguba aia s-o ai !

  3. Timpul tradus în răbdare.

  4. sorin zice:

    pe mine m-a amuzat azi netu; „Marie, te rog mult, ajunge, hai să divorţăm!
    – Nu, Ioane, văduvă m-ai luat, văduvă mi-i lăsa!”

    • Eu, când zic văduvă, deja văd o femeie extrafericită. De la văduvele bătrâne care au plăceri orgasmice când așează coșul cu pomană în rândul coșurilor cu pomeni, în bătaia cădelnițărilor popești, până la văduvele vesele, de operetă, care se mărită puțin, cu un octagenar, ca să mai participe cu zel și văl negru la o sâmbăta morților.
      Chiar azi am văzut atâta puhoi de femei fericite cu coșulețe în pridvorul bisericii, că sigur a fost o sâmbătă din aia…

  5. zazania zice:

    Iubito, esti pe drumul cel bun! Daca ti-au sarit in ochi „corporatistii indiferenti la castiguri”(ce pleonasm al dracului mai vrei?), ti-ai recapatat lucidititatea.

  6. Lotus zice:

    Păi timpul, vorba Savei.

  7. Vero zice:

    La urma urmelor, nici pe mine nu mă interesează nimic din tot ce-ai înşirat mai sus. Viaţa îţi merge mai lin înainte dacă nu te sinchiseşti de lucruri care oricum merg încotro vor alţii, fără să se sinchisească de părerea ta. 😛

  8. ivanilici zice:

    Si eu care credeam ca-s nebun pentru ca nu-mi place Nicusor Dan…

  9. krantz zice:

    Merge, fată, înainte. Stai liniștită. Numai că, parcă în joacă, panarama naibii ne mai pune din cînd în cînd cîte o piedică. Așa, cît să rămînem în urmă. Sau ne împinge pe scări și după-aia ne întreabă unde ne grăbim. Da în rest e ca un cîine credincios care vine în fiecare zi cu lesa în gură la tine și-ți bate un apropo de plimbare în doi.

Lasă un răspuns

