A murit Shogunul

Așa, brusc,  de inimă. Avea diabet. Asta e consolarea pe care o primim pe canalele de știri, de parcă era de la sine înțeles că diabetul te omoară de inimă. N-o fi mâncat Gyuri Pascu suficientă lucernă și destul știr, ca să nu moară de inimă, la 55 de ani?
Ce-ai făcut mă, Gyuri?
Nu știai tu, mă, tocmai tu, bancul ăla cu „râdem, glumim, dar nu părăsim incinta”?!
A, te-ai dus așa, ca o temă pentru acasă, bolovan, piatră de moară, pentru copilul scăpat în vacanța de vară?
Băi, dacă ai murit doar ca să ne amintești că și noi am fost odată studenți, că și noi am râs, până ne-a durut diafragma, cu tine, într-o lume a cravatelor roșii de pionier, zi-o pe bune, frate! Zi că atunci când noi ne eliberam prin râs, cu tine, ție-ți erau zilele numărate!

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, aminriri, strict autentic, ştiri de neştiut și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la A murit Shogunul

  1. Drugwash zice:

    Fie-i sufletul împăcat pe ceea lume…

  2. zazania zice:

    Nu stiu ce sa zic, renata…
    Daca s-au despartit iremediabil si ireconciliabil, cum zice presa, ce rost ar avea sa iasa pe sticla si sa-si puna cenusa in cap? Mie chestia asta cu jelitul dupa ce te-ai detestat in timpul vietii mi se pare maxima ipocrizie.

    • S-au despărțit iremediabil și ireconciliabil?! Nu știam. Pe motiv de bani? De viziune artistică? Oricum, fără Gyuri, Divertis l-a băgat pe Băsescu să-și recite moartea ipotetică a propriei mămițe, când era el marinel pe Dricul Mircea. Dacă Gyuri a plecat când Divertis a început să frece puntea Cotroceniului… bine că s-a dus. La timp.
      Știi tu altă poveste?
      Contează?

  3. Marian zice:

    Am inceput saptamana ” cu bine ” 😦 ! Nu-i primul artist ce paraseste scena de la inceputul acestui 2016 incoace iar asta , ma face sa ma-ntreb { justificat zic eu } : Ion Iliescu , asta n-are nici un gand 😉 ? .

  4. sorin zice:

    cred ca lipsa apatinatorilor la locul si momentul potrivit I-a fost letala….

    • Marian zice:

      @sorin Despre ce ” apartinatori la locul si momentul potrivit ” vorbesti caci…era cinci dimineata si omu’ era la… fosta neavasta in pat ?!!! Ce , dumneata cand te duci la o dama pentru , ” oarece ” …. 😉 chemi apartinatorii sa-ti fie alaturi ?

    • Nici eu nu știu despre ce aparținători vorbești. Divorțat sau nu, îmi pare că tot cu nevastă-sa își ducea viața.

      • sorin zice:

        vorbeam doar din proprie experienta. dupa ce fusesem declarant mort s-a gasit cineva din anturaj care sa insiste ca un medic de garda plictisit sa mai incerce resuscitarea. daca as fi ajuns la spital cu cateva minute mai tarziu….etc. ideea era ca si calitatea umana a apartinatorilor, divortati ori ba, poate lungi ori scurta o viata

      • A, dacă vorbești din proprie experiență… Acum înțeleg unde bați.
        Eu am fost de două ori cu dumicatul în gât, singură în casă… N-avea cine să-mi facă manevra. M-am izbit de perete, cu spatele, până a sărit dumicatul. Uneori nu ține decât de algoritmul deja scris. Cu sau fără aparținători în jur.

  5. sorin zice:

    apartinatori….

  6. papagigli zice:

    Dupa parerea mea, viata e cit e si cind nu mai e, se cheama ca s-a cam terminat. La unii se termina mai repede si poate-i naspa, dar si daca ajungi sa ti-o doreasca altii, cred ca-i si mai naspa.
    In concluzie, viata-i facuta sa mori. Mai intii de curiozitate, apoi de bucurie, de ris, de dor, de durere, de oboseala si mai apoi, de tot.
    RIP!

    • Filosofia asta funcționează, Gigli, la impersonal. Când e cineva drag, nu mai zic apropiat…

      • papagigli zice:

        Renato, draga mea, filosofia asta functioneaza, in mod brutal, recunosc, si la modul personal si la cel impersonal. Daca vrem s-o idealizam, putem s-o facem, dar asta nu va schimba cu nimic starea de fapt. Si da, sentimental vorbind, efectul e functie de distanta (nu de cea geografica). Cu cit privim de la mai mare distanta, cu atit isi pierde din gravitate si importanta.

  7. psi zice:

    a murit și păcală. sau plutonier căpșună. brigada diverse este de-acum completă, în cer.

  8. zazania zice:

    In timpul vietii e cool sa te declari ateu dar cand mai moare cate unul sigur se duce la ceruri, printre ingeri.

  9. klaus zice:

    Sau când nu stii când e jumătatea vieții…

    • Doamne, așa frumoase versuri… Cine le-a scris? Chiar că mi s-a făcut pielea de găină, klaus.
      Vezi tu? Cânta fix după cum simțea și-l durea în cur că nu-i la modă. Era un artist de nișă, nu? Nu așa se spune?
      De nișă. Încep să cred că „de nișă” e sinonim cu bunul simț artistic. Poate chiar cu bunul simț.

      • klaus zice:

        43%. Am golit acumulatorul telefonului repetând la nesfârșit melodia. Vroiam să spun ceva… 4%. Mai bine tac, o mai pun odată….”căci știu că pruncul sfânt din noi primește veșnicia-n dar ca pe o jucărie de la îngeri”. O să încerc să nu mai mimez naiv înțelepciunea.

      • Pe bune, klaus, abia acum am început să ascult și să văd și eu ce făcea Gyiuri pentru noi.
        Ascult muzică doar în mațină și, dacă sunt singură, e operă sau concerte de vioară.
        Acum o să-mi caut un cd cu Gyuri, dacă găsesc. Precis vor apărea. Precis că n-o să știe că-l ascult deocamdată pe youtube.

  10. klaus zice:

    Și eu abia acum îl ascult! :). În afară de versuri și interpretare totul îmi pare de rahat. E singura melodie care m-a impresionat la maxim :). N-aș cumpăra un cd. Dacă asculți ceva ce-ți place cântat de Gyuri nu ezita să dai sfoară-n țară.

Lasă un răspuns

