Film

Da, da, da! M-am uitat la filmul ăsta și cred că merită văzut. Pentru finalul neașteptat.
O mică bijuterie de suspans fără împușcături.

http://www.filmeonline2013.biz/intregul-adevar-2016/

Acest articol a fost publicat în filme, părerea mea și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Film

  1. Drugwash zice:

    Nah, pas – nu e deloc genul meu.

  2. sorin zice:

    mesajul celor de la filmeonline pt mine e ca le pare tare rau dar nu gasesc ce vreau eu . in compensare, daca am peste 18 ani , imi recomanda sa ma joc ceva cam gen league of angels.
    asa ca, dupa cum plesu o mai face, privii

    🙂

    • Drugwash zice:

      M-aş hazarda să spun că nu ai IP de România (dacă e aşa încearcă un proxy românesc) şi atunci ori site-ul de filme e blocat de către ţara unde te afli, ori site-ul blochează accesul celor cu IP non-românesc. La mine se deschide site-ul dar are atîtea script-uri suspecte încît nu îmi permit să-l las în voia lui (vezi screenshot).

      • Nu știu ce IP am. O fi de ungaria, de la rcs-rds. 🙂
        E drept că saiturile de filme online sunt mai periculoase decât viața într-o leprozerie. Încerc să am grijă pe unde clickuiesc și de rest se ocupă antivirul. Sau Bunul Dumnezeu. Sau Coabitantul, când îmi curăță calculatorul din temelii. 🙂 🙂 🙂
        Și totuși filmul e bun. Fiindcă manipulează corect logica spectatorului și e construit după o rețetă aproape infailibilă, după mine, scenaristul e corect și aproape că te lasă să-i vezi cărțile. Și, dacă rulezi povestea de la coadă la cap, realizezi că ai fi putut să fii mai puțin surprins la final, dacă erai umpic mai atent….
        Dar, dacă nu ești fan policier de modă veche, atunci, clar, nu e genul tău de film.

      • Drugwash zice:

        Sorry, bre doamnă, da’ comentariul meu de mai sus era adresat lui sorin care spunea că nu-i merge. 😉 Fii sigură că toţi abonaţii din ţară au IP-uri de România. Şi fii şi mai sigură că multe ţări „civilizate” din Ioropa au o cenzură teribilă chiar şi la filmuleţe complet nevinovate de pe iutub (după cum mi-a relatat de curînd un amic venit în vacanţă din Nemţia).

        În ce priveşte poliţistele mi-a trecut de ceva vreme. Dar ceea ce-mi displace mai mult decît orice sînt filmele cu avocaţi, săli de tribunal şi tentative legale de manipulare a juraţilor şi opiniei publice (numite ‘pledoarii’). O fi ea, Justiţia, oarbă da’ a dracu’ are un simţ tactil teribil de dezvoltat şi cum bancnotele au marcajele alea de identificare…

    • Chiar te-ai uitat la las fierbinți?🙂 Nu pari genul.
      Și eu mă uit, uneori, pentru Adrian Văncică și Gheorghe Ifrim. Dacă-ți plac și comediile românești, caută pe youtube „America, venim!”. Se râde bine, uneori nițel amar. Iar ăștia doi fac niște roluri… filigran.

  3. sorin zice:

    multumesc Drugwash- nu stiu nici eu ce fel de ip am ; din cauza virusilor nici nu ma chinui sa violez intimitatea siturilor care nu se deschid din prima. 🙂

    • Drugwash zice:

      Încearcă aici, dacă funcţionează fără addon-ul din Firefox/PaleMoon.
      Dacă nu, aici.

      Da’ practic ar trebui să ştii destul de bine dacă te afli în România sau nu – doar dacă nu te-au răpit cumva extratereştrii. 😀

      Din păcate, în ziua de azi un site nu mai e ce era odată. Prea multe de spus, nu-i nici locul nici timpul şi nici cheful nu mi-e acasă.

      • Cârcotaşu zice:

        He, he! Da la posibilitatea ca Sorin să folosească un proxi de cine ştie unde te-ai gândit? Ş-atunci sigur e că site-u’ n-o să-i vadă IP-u’ de România! 🙂

      • Drugwash zice:

        Am menţionat un proxy mai sus (trebuia să specific ‘high anonymity’).
        Ideea era ca el să facă cumva să aibă un IP românesc pentru a putea accesa site-ul, în caz că asta era problema. Iar cele două link-uri sînt doar de verificare.
        Sincer să fiu nici nu merită efortul, avînd în vedere de cîte domenii neclare se leagă site-ul de filme. Dar alegerea e a fiecăruia, eu doar am încercat să ajut.

      • Cârcotaşu zice:

        Sfatu’ cu proxy din România s-ar potrivi unuia care nu e-n România, cum de altfel ai insistat c-ar fi IP-ul omului. Dacă însă omu’i d’acilea şi foloseşte un proxy asta-i altă poveste. Că vine acilea, pe blog prin proxy, să zicem că poate se gândeşte că Renata-i f’un hacker periculos şi d’aia-şi ascunde omu’ IP-u sau dacă are intenţii criminale el îşi şterge urma. Da’ să-l foloseşti toată ziua, bună-ziua şi când vrei să vezi un film, să fiu scuzat, aşa începe… alt domeniu psi…
        Toată lipsa mea de înţelegere şi simpatie pentru asemenea exemple. Oricum a-i da-o ş-ai suci-o nu-i pot suspecta decât de intenţii naşpa.

      • Drugwash zice:

        N-am de unde şti adevărul în lipsa unor informaţii concrete şi cîndva, demult, am învăţat să acopăr toate posibilităţile atunci cînd încerc să ajut pe cineva. Presupunerile şi concluziile trase pe baza lor pot face mult rău.

  4. sorin zice:

    R- ma mai uit la fierbinti asa cam cat intre doua reclame, cand telecomanda lancezeste. ma amuza deseori 🙂

Lasă un răspuns

