Cel mai scurt și banc bun din zilele noastre

Sună telefonul. Cineva ridică receptorul:
–  Alo?
–  Nu. Ali…

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, strict autentic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Cel mai scurt și banc bun din zilele noastre

  1. Marian zice:

    EX-CEP-TIO-NALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. papagigli zice:

    Of, Renato, draga mea, de asta m-am ris acum exact 406 ani. Pe vremea cind existau Alimentare
    carora le spuneam Ali-Mentara 😉

    • Ei, uite ce mișto se pliază poantele de pe vremea lui nea-nicu pe actualitatea invaziei muslimane. De unde se dovedește că poantele bune n-au moarte.

      • papagigli zice:

        Stai ca asta nu-i tot. Sti care era legatura dintre Ali si alimentara? Ali era la fel de gol pe dinauntru ca si alimentarele ceausiste. 😆

      • N-o mai aburi, Gigli!… Dacă a existat un banc cu ALI-mentara e foarte bine. Aligol, Aliplin, alah adat, alah aluat. Pe principiul sadam, saluam, salam… 🙂

      • Acu am priceput, că mi l-a zis Vero.
        Dar între poanta bancului vostru vechi și ăsta nou e tot atâta legătură ca între stas și parastas – vorba domnului ALM.

      • Vero zice:

        Bancul e foarte vechi, adică dinainte de ’81, când s-au golit alimentarele. Probabil din vremea când s-au înfiinţat, după naţionalizare. Fiindcă îl ştiu de la părinţii mei şi suna cam aşa:
        – Cine e cel mai bogat om din România?
        – Un turc care are o grămadă de magazine: Ali Mentara.

      • Vero, uite că nu-l știam pe-ăsta vechi!
        Dar în bancul transcris de mine nu e vorba de vreun turc. Tot musulman, dar nu turc. 🙂
        Acuma dacă scriu terorist, poate se abate vreo camicață asupra gării!!!

      • Vero zice:

        Ştiu, dar în comentarii era vorba de bancuri cu Ali şi alimentara. 🙂
        Şi prin anii ’50 pe aici nu erau „la modă” decât turcii. 😀

      • Marian zice:

        Renata { daca te supara ca ma adresez ca unei vechi prietene …spune-mi si n-o voi mai face } , papagigli are dreptate ! Chiar existau bancuri pana in ’89 cu…ALI…MENTARA iar ” cineva ” din afara , al considera cel mai sarac om din RSR si…chiar se-ntreba , retoric evident , ” pentru ce nu-si gaseste tipul alta ocupatie ” ? Fireste , daca nu venea ” revolutia ” , ALI…MENTARA si-ar fi gasit o alta ocupatie la fel de ” profitabila ” devenind probabil …cioclu ! Oricum merci si …felicitari , tine-o tot asa Renata Caragiani !!!

      • Cum, ce să mă supere? Mi-a plăcut că ți-a plăcut bancul.
        (numele meu se scrie caragEani. Dar nici asta nu m-a supărat 🙂

  3. Lotus zice:

    – Alo, 222222?
    – Da!
    – Sunteți bun vă rog să sunați la salvare? Mi-am prins degetul în roata de la telefon!

    Îl zic cât de des pot, că azi-mâine nu-l va mai înțelege nimeni. 🙂

    • 🙂 Eu l-am înțeles. Numărul ăla cu 222222 era al miliției, nu? Pe vremuri. Numai că-i zicea disc, nu roată. :))))

    • Deja nu-l mai intelege aproape nimeni, asa ca … baga mare!

      • Eu l-am înțeles. Dar e un banc trist. Un banc trist e un banc care nu te face să explodezi, victorios, în rîs, în fața realității. Umberto Eco a migălit Numele Trandafirului ca să ne spună că Rîsul Ucide Frica. Dar, se pare, l-a scris, exact cum a declarat într-un interviu, pentru 5-7 prieteni, Ceilalți foarte mulți cititori au rămas la nivelul romanului polișist.
        E bine și-așa. Cât nu s-a descoperit centrul nervos al umorului…

  4. Lotus zice:

    Blogul tău îmi mănâncă comentarii! Și nu-i prima dată. 😛

  5. Lotus zice:

    Renata, blogul tău îmi mănâncă comentarii. Probabil le bagă în spam, sau nu știu unde, iar astăzi nu-i singura dată când o pățesc.

  6. sorin zice:

    eu cred ca era o doamna copresedine de partid , da’ I-a ‘nchis electoru’ de racolat telefonu’ n nas…

  7. Lady zice:

    Foarte amuzant bancul! Nu am mai auzit de mult un banc atat de bun.:)>:D<

Lasă un răspuns

