Zi ceva cu cuvintele tale

La postul ăla de televiziune pe care Badea&Gâdea sau invers, ca să respectăm organigrama, îl numește, fonetic, LABE, e unu’, Banciu. Mi-e greu să-l descriu pe Banciu cu vorbele mele, nu că nu m-aș pricepe, dar e mai gustos, cărnos, miezos, savuros în varianta Bendeac.
Banciu a trecut în revistă, aseară, lista celor care au adresat condoleanțe familiei regale, precum și conținutul mesajelor. A fost, oricât s-ar înspuma Gâdea&Badea, un regal.
Aproape toți mai-marii lumii noastre – fie că l-a întors pe Majestatea Sa în avion înainte de-a face o sută de pași pe teritoriul românesc, fie că s-a împușcat în gât pe lângă, pentru că fular de firmă, fie că iglițează la mileul binecuvântat ce va cădea asupra Capitalei ca roua zorilor în ograda lui Pandele – au condolat cu despre bun-simț, modestie, demnitate și alte tâmpenii.
Banciu ăsta, ciuca bătăii de joc a ființei bipolare Gâdea&Badea, a făcut o remarcă inteligentă: există un moment, în viața oricui, când mai bine tăcea.
Poate că nici observația asta nu m-ar fi făcut să lungesc subiectul, că, dacă tăceai, înțelept rămâneai e fumat.
Dar a zis rârâitul o chestie mișto: dacă ești un fost sau actual premier sau politician, dacă te zgândăre-n cur fișa postului să zici ceva la decesul cuiva important, uită-te la o poză de-a mortului când era viu și zi, bă, era o persoană drăgălașă, n-am cunoscut-o.
Zi ceva cu cuvintele tale.
Sau taci.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, apucături proaste la români, mizeria umană, părerea mea și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Zi ceva cu cuvintele tale

  1. papagigli zice:

    Apreciez ca acest Banciu, care, din motive care-mi scapa, isi tine ouale-n gura, este, dupa parerea mea, produsul unui incest, dpdv comportamental. Ca din cind in cind ii mai variaza mintea s-o perluta sidefata, e posibil, ca na, pina si dementii au momente de luciditate, dar eu consider ca „Mormaila”, desi are o frunte pin-la ceafa, e dobitoc cu certificat.
    Despre aia de la 3, Betty Boop si amanta lui, Ciumecu’, nu prea-s multe de spus. Betty e un accident, iar Badea, un contondent. Dar daca pe contondent l-as suporta 10 minute, pe accidentul ala genetic nu pot nici sa-l vad, desi seamana atit de bine cu Betty.

  2. Îmi place de Banciu, e un tip care are cuvintele la el. Şi-i lipseşte ipocrizia unora. Da, sunt subiectiv, însă îmi place subiectivismul meu.

    • Nu sint foarte sigur ca stii ce-i aia ipocrit; altfel, probabil ca n-ai trata asa-zisa lipsa de ipocrizie a individului ca pe o calitate. De fapt, baiatul MIMEAZA coprofagia (probabil exhibarea acesteia numesti tu lipsa de ipocrizie) fiindca a inteles ca n-are nicio alta sansa de a iesi si el, macar un pic, in relief. Sigur, concurenta e acerba si unii sint dispusi sa faca ABSOLUT ORICE ca sa prinda lumina reflectoarelor; asta SI fiindca exista CONSUMATORI in stare sa inghita absolut orice. Si nu doar sa inghita, unii chiar sa se extazieze: „mama, ce i-a zis-o!” Am vazut destui parinti extaziati de copilul lor care tocmai l-a bagat pe vecinul in pizda ma-sii. „Ce i-a zis-o, minca-l-ar tata pa el da babardel, si nici n-a facut doi ani. Pizda-i seama cind o fi mare?”
      Daca intr-adevar ai vorbele la tine, poti sa fii distrugator si fara sa stai cu gura plina de cacat toata emisiunea. Sigur, poate-ti face placere… Si-atunci, …. esti lipsit de ipocrizie!

      • Oameni buni, când vă certați între voi n-ar trebui să intervin.
        Și totuși: salata de buf pe care o contorizează la audiență canalele tv seara, târziu, are nevoie de multă clovnerie ca să te țină treaz.
        Badea, Banciu și Pătraru dau bătălia finală la „doar o vorbă să-ți mai zic”, până faci click pe off tv.
        Mi se pare deștept să nu dai cu superlativul în vreunul dintre ei, dar nici cu mătura, că din respect pentru restul nației.
        Sigur, părerea mea personală și discretă e că, dacă Badea nu se reinventează, poa să cânte la altă masă.

      • Renato, bre:
        1) Zici ca n-ar trebui sa te bagi cind ne certam, dar o faci!
        2) Te bagi in cearta noastra, inainte s-o incepem!!!
        3) Coprofagul cu pricina are multe alte calitati. O sa-ti ofer un citat (ca coprofagii celebri merita citati):
        „„in aceasta perioada de sfinte vacante…, NE TARAM SI NOI de la un mort la altul: moartea Reginei Ana a Romaniei…” In citatul de mai hacana, NOI inseamna Bradu Canciu! Adica, pe-nteles, un canci cit bradu’!
        Una peste alta, avem de-a face cu un gunoi ratat care a gasit modalitatea scabroasa de a-i face pe unii sa vorbeasca despre el. Eu le doresc, tuturor, succesuri!

  3. psi zice:

    pe pervaz la mine e liniște. habar n-am cine-s badea, gâdea sau gâzii. am aflat că a murit dânsa și-am tăcut. cu cuvintele mele.

  4. Marian zice:

    Renata , ai dreptate : a fost un regal , oricat s-ar basica ” papagigli ” si s-ar stradui sa-l bage in cofa pe ” rarait ” ! Apropos , acest papagigli …nu-i vorba despre tipul cu…” Pizducina ” ?

    • Habar n-am! E prima oară în viața mea când aud de antibioticul ăsta. 🙂

      • papagigli zice:

        Ce faci Mariene, dai cu manta? Ce insuficienta locomotorie ti-a produs basica mea de te-ai impiedicat taman de ea? Si poate ma lamuresti si pe mine cu Pizducina aia, ca din tot ce-ai mestecat, aia e singura care prezinta un oarecare interes. 😆

    • Marian zice:

      @papagigli Pana de curand iti citeam cu mare interes postarile de pe blogul dumitale propriu si personal si , da-mi voie sa-tin spun ca , sant de exceptie cam toate . ” Pizdcina ” face parte dintre primele-ti postari pe care le-am citit pe blogul dumitale , m-a amuzat si…chiar mi-a placut respectiva postare . Ai dreptate sa te superi caci , printr-o singura litera { datorata unei errori d e tastare sau poate grabei oricum….neatentei } , pusa acolo unde nu-i era locul { adica unde n-o pusesesi dumneatu in postarea originala } am schimbat intelesul postarii si….s-ar fi putut interpreta altceva decat ce-i dorit dumneata s a spui atunci . Fireste…cam tot ” aia ” spuneai si-atunci . Te rog sa ma crezi ca , la un anume moment chiar eram convins ca….dumneatu esti Radu Banciu , nu de alta dar gandurile dumitale exprimate pe blog semanau al dracului de bine cu , cuvintele pe care dl. Banciu le expunea ” pe sticla ” seara de seara LABE1 . Mea culpa , confiteor mi-am dat seama pana la urma : este o imensa diferentza . Sper sa-mi primesti umilele-mi scuze pentru asta . Sa nu uit – in ciuda ” insuficientei locomotorii „- , postarile din Noiembrie 2014 ti-au adus respectul meu…chiar daca n-ai ce face cu el .

      • papagigli zice:

        In primul rind lasa-l pe dumneata-ul ala ca nu ma simt mai respectat cind il aud 😆
        In al doilea, nu prea stiu ce sa-ti spun.
        Dar in al treilea rind, scuzele-ti sunt acceptate si Pizducina stearsa pentru totdeuna din memorie 😆
        Ma bucura aprecierile tale, sperind ca sunt sincere, nu ironice 😉

  5. sorin zice:

    am vazut undeva ca Iliescu personal a fost printre primii care si-a manifestat adanca durere….

    i-am radiat pe cei 3 de la a3 si b1 din randul celor cinstiti de creator cu decenta .cu patraru mai astept putin.

    putina publicitate :
    http://www.simonatache.ro/2016/08/03/postarea-monahala-de-maine-a-elenei-udrea/

    • Trrebuie să-ți mulțumesc, Milord, că m-ai făcut să râd când nici nu speram (o tură 2 de căcat la Prăvălie, au intrat numai nebuni care au vorbit mult și au cumpărat puțin și normali care au vorbit puțin și n-au cumpărat nimic). Simona Tache își merită publicitatea cu vârf și îndesat.

  6. Lotus zice:

    Renata, am încercat să comentez până acum la două articole de-ale tale, în diferite rânduri, și nu mi-au apărut comentariile. Am încercat să reclam că nu-mi apar comentariile, probabil luând calea spamului, și nu mi-au apărut nici reclamațiile. 🙂 Încerc și aici, poate la articolul ăsta se îndură Akismetul, sau ce plugin de anti-spam ai, să-mi dea trecere liberă. 🙂

  7. papagigli zice:

    Nu stiu cu cine tine WP, dar stiu ca noi sarim, ca lacustele, de la un post la altul, de-am facut febra musculara si la … femur 😆 😆 😆

Lasă un răspuns

