A bătut Portocalia!…

imagesIubesc toate serile în care am stat în casă, cu degetele înfipte în dinții pianului.
Iubesc toți perdanții prin definiție, care fac abstracție, până în ultima clipă, de eticheta deja atârnată de gât.
Iubesc victoria neprevăzutului ambițios, asupra favoritului relaxat.
Iubesc gata-bătutul care-și joacă ultima mână ca și cum ar avea cărți în manșetă.

Cât de lung am urlat aseară, la golul Portugaliei!…
Cât pentru o copilărie, o adolescență, o tinerețe, o viață…

Am fost singurul urlet de la mine din bloc.

 

Acest articol a fost publicat în aminriri, copilărie, strict autentic, sărbători și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la A bătut Portocalia!…

  1. krantz zice:

    Nici nu vreau să mă gîndesc ce și-or fi închipuit vecinii auzindu-te. Că nu cred că-i vreunul care să creadă că tu te uiți la fotbal.

  2. Deci a fost show. Asta contează. ☺

  3. papagigli zice:

    Pai bine don’soara. Acum citeva posturi mi-ai spus ca esti satula de paradoxurile vietii cotidiene? De oameni care cistiga fara sa invinga 😉 Te-ai sucit intre timp? 😆

    • Da cum, Gigli? N-au învins portughezii? N-au muncit la meciul ăla? Slavă cerului că a ieșit Ronaldo și s-au pus pe alergat ăilalți zece, care veniseră pe teren chitiți să-l admire cum joacă!…

      • papagigli zice:

        Nu zic, au invins si ei o data, in 90 de min de joc, ca-n rest au facut egaluri cite sa-i aseze frumusel spre mijlocul clasamentului. Ca daca s-ar juca, cum ar fi normal, stil campionat, fiecare cu fiecare, cam pe acolo ar fi terminat. Mai mult, Franta a avut doar 3 zile de recuperare dupa ce-au dat piept cu teutonii, in timp ce „Amália Rodrigues” a avut 4 zile dupa un corridinho cu Bale 😆
        Asa ca, ce mi-e Basescu 2009, ce mi-e Portugalia 2016? 😆

      • Gigli, nu credeam că te uiți spre România prin ochean! Mă refer la exemplul Băsescu 2009. Eu și uitasem în ce hal și mod s-a reales.
        În ce privește fotbalul, e ca viața (cel puțin a unora): tot ce contează e s-o înfigi în ațe.

  4. papagigli zice:

    Ai dreptate, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne placa sau si mai rau, sa-i sustinem 😉

Lasă un răspuns

