Funia sau Vulpea?

E prima oară în jde anii ăia pe care ni i-au aruncat morții revoluției pe grumaz, ca pe o vulpe excelent împăiată, peste gulerul paltonului sau al gecii, chit că se potrivea sa nu, sau ca pe un laț de funie&săpun peste modestul gât gol, ca să avem acum dreptul să alegem: funia sau vulpea?

Băi, candidaților, câtă vreme voi nu știți să-mi arătați decât vulpea sau funia, eu nu ies azi din casă! Am zis!

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, părerea mea, strict autentic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Funia sau Vulpea?

  1. Nici nu știi ce-ai pierdut. Poate primeai și tu o țucătură de la vreun candidat. 😉

  2. clujanu zice:

    dada, mai bine in casă cu o tuica de Bihor in mănă!

  3. psi zice:

    amu ce-am amuțit citindu-te! mai că m-am pierdut cu firea!
    😛

  4. La mine era si mai simplu: aveam de ale intre funie si sapun, nici macar de-o spanzuratoare decenta nu-mi iesea! Deci nici eu n-am iesit din casa!

Lasă un răspuns

