Foaie verde fir de băț, dacă n-ai de lucru, fă-ț’! (2)

Ce vă ziceam?!
Piaristul m-a meiluit de dimineață.

Buna dimineata,
 Mi-am inceput dimineata cu zambetul pe bune datorita articolului.  Multumesc.
 Week-end placut va doresc.

Adorabilă greșeala de tastare – ”pe bune”! Era ”pe buze”, dar suptconștientul dumnealui a combinat varianta mai colocvială – ”mi-am început dimineața cu un zâmbet, pe bune, datorită…”, cu mai oficialul „cu zâmbetul pe buze”.

Am zâmbit și eu, către dreptunghiulețul ecranului. E foarte mișto să-ți începi ziua făcând pe cineva să zâmbească. E ca și cum ai fi căpătat o sută de dolari pe câteva paragrafe. Ba, e chiar mai  bine.

 

 

 

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Foaie verde fir de băț, dacă n-ai de lucru, fă-ț’! (2)

  1. krantz zice:

    Adorabilă şi greşeala ta, absolut conştientă 😉

    • Adorabilă pe dracu! Acu o văzui. M-am preocupat să pun bestia aia de apostrof, pe care-l pescuiesc din balta ailaltă, tastatura de engleză… Repar imediat și mersi, krantzulino!

      • krantz zice:

        Nu ştiu la ce te referi tu, dar eu mă luasem de „supt”. Şi te bănuiam oarecum influenţată de Bălcescu.

      • Daaa. Supt e voluntară. Mie îmi lipsea cratima în titlu, la „fă-ț’!”
        Am corectat. Ne înțelegem minunat! Suptconștienturile noastre, adică.

  2. Daca advertorialele s-ar plati in zambete zau ca mi-as deschide o agentie de publicitate! Mai nasol e ca la alimentara trebuie sa platesti cu numerar…
    Sa ai un weekend cu buzele pline de zambete!!

  3. Dap, era „pe buze” dar era prea devreme ca sa scriu cum trebuia 😀

Lasă un răspuns

