Foaie verde fir de băț, dacă n-ai de lucru, fă-ț’ !

De câteva zile, mă ține de vorbă (pe mail) un domn,  piarist de meserie, la o firmă de joburi. Domnia sa îmi sugerează să-i trag mărfarul la linia întâia, ca să-l vază onorabilii mei garagii.  I-am zis: Bre, asta-i gară serioasă! Vin numai pensionari, patroni (la Zâzania mă gândeam) și salariați de-ai lor, bine-plătiți, care nu-și caută loc de muncă. E ca și cum s-ar duce un alpinist să-și facă prozeliți în salonul unde sunt tratați ăia care suferă de rău de înălțime.
Omul a ținut-o pe-a lui, că să-i fac reclamă.
Bine, am zis, dar de ce eu? De ce nu ăla cu nume de iaurt, care arată de parcă i-ar fi bufnit soba în față?
Cică firma asta, gen Brațele de Muncă de pe vremea noastră, n-are buget de publicitate. Explodatul cere bani grei, Gara arată ca și cum n-ar cere nimic. (asta așa-i!)
Da’ unde m-ai găsit? – îl întreb.
Pe ze list, zice.
Eh, asta e o minciunică mizerabilă spre excepțională, fiindcă, după știrea mea, Gara nu figurează acolo, dar un bun piarist trebuie să mintă frumos, atunci când n-are voie să spună adevărul, ca să-și ia salariul.
C-o fi, c-o-mpărți… L-am cam pizduit un pic.
Nota Bene: A revenit și după pizduială, zglobiu.
Băăă! I-a căzut măgăreața pe Gară. Vrea cu trenul de navetiști, când alții umblă cu avion privat.

Să-i facem damblaua, deci!

LINK:  neuvoo.ro  sau  www.neuvoo.com 

Sau ceva, mai complex, cu haștetepe la început… Ajungeți, oricum, prin bunăvoința lui Google, la brațele largi ale acestui domn (Legea e aia cu brațul lung, deci am zis bine – brațe largi).
NU e pentru voi!

Și acum considerați că citiți cu litere foarte mici: dar dacă aveți vreun prieten, nepot, vecin care și-ar plimba fizicul și spiritul (opțional!) până în zonele alea discutabile, unde e prea frig, e prea cald, sunt prea obraznici cangurii pe contract de muncă, accesați neuvoo.ro  !

Acum o să-i dau piaristului cu pricina link spre articol.
Știți ce-o să facă?
O să-mi zică mersi. Deși eu am fost doar țăranul care duce vaca bătrână, stearpă și beteagă la târg, s-o facă de râs.
Firește, pentru orice vacă ridicolă există mereu un cumpărător.
Dovadă stau căsătoriile de VIP-uri.
Și restul…

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, apucături proaste la români, citesc şi-mi place, mai prost decât ai fost proiectat, mizeria umană, strict autentic, ştiri de neştiut și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Foaie verde fir de băț, dacă n-ai de lucru, fă-ț’ !

  1. mischatz zice:

    De fapt, Gara poate fi gasita in zelist…
    Si nu-i rau, trebuie sa stie omul pe unde se poate opri… sau urca 😉

    • Da???
      Eu am căutat-o și n-am găsit-o. Cred că e muuult prea mică să încapă într-un clasament.
      De altfel, acolo scrie negru pe alb că trebuie să-ți înscrii blogul la școala lui Z list. Ori eu n-am făcut-o, vreodată.

      • mischatz zice:

        Poate ca extrag o lista cu toate wordpress-urile din Ro. E prima oara cand aud de z scoala, dar in top suntem 🙂

      • Era așa, o vorbă-n vânt, cu școala. Trebuie să te înscrii la Ze. Eu nu m-am înscris. Și nici nu știu cum de m-au găsit unii. Nu știu nici pe al cât șaizeci de miilea loc sunt. Poate c-ar trebui să iau lista de la coadă la cap.

  2. klaus zice:

    Țăranul sunt eu, să fie clar! :). Dovada? Habar n-am ce e ze list. Mulțumește-i lu’ domnu’ de oferta de joburi da’ io nu-s în ceea ce se numește publicul țintă. Am demisionat recent, sunt țăran cu acte-n regulă. Adio, multinaționale drag(c)i! :))

    • Nici eu nu știu. E un clasament care începe cu băiatul ăla scos cu forcepsul în fiecare zi, ăla cu ochii depărtați și cu privire de maniacal care nu-și ia tratamentul. Cântă, ăsta e norocul lui, că altfel n-ar scăpa nemedicamentat. Chirilă, domle!
      klaus, să nu mă întrebi cine e Chirilă, că mă omori.
      🙂

  3. Nu stii unde esti in Zelist? Ete: http://www.zelist.ro/bloguri/garapentrunoi.wordpress.com
    Vrei, nu vrei, toti suntem acolo, e un fel de „evidenta populatiei” virtuala. 🙂
    Primesc si eu cereri de reclama dar nu le accept, nu ma pricep sa laud ce nu cunosc, prefer sa laud gratis ce imi place. Mai sunt unii care nu iti cer advertorial, doar intra la comentarii cat sa-si atraga cititori pe site-urile lor de afaceri; de obicei intra direct la spam, dar pe unii ii recuperz si-i pun la vedere, poate ca au ceva interesant de oferit.Cum ar fi cel de azi cu „infiintarea de SRL-uri” sau cum am gasit candva unul cu servicii complete de pompe funebre.
    Auzi, cum ar fi sa-ti fac eu reclama la Gara si tu mie la Zeama? :))

  4. zazania zice:

    Io’cea mai pizdoasa patroana din lume: lucrez la mine insami fara contract ca nu-mi permit un asistent, profit n-am, primesc o pensie de cacat dar am acces la cardul si pinul Imparatului. Slava tie, Doamne !

    • Hai, Coană Mare, gâdilă-mă ca să plâng!
      E normal să lucrezi la tine, dacă nu-ți permiți un angajat. E normal să n-ai profit. Dacă ai avea profit într-o farmacie independentă, ar însemna că faci nasoale. Să vii și la mine-n Prăvălie, să le explici meltenilor că la flaconașul ăla de 12,55 lei care e „scuuump, doamnă, scuuuump!”, prăvălia câștigă un leu cinzeci.

      • ALM zice:

        Câştigă sau primeşte? Adică rămâne „un leu cinzeci” după plata taxelor şi impozitelor? „Scuuump, doamnă, scuuuump!”

      • ALM, câștigă, adică primește. E adaosul comercial. Din suma aia se plătesc taxe, utilități, chirie, salarii. O să te întrebi de ce 15%? E o estimare grosieră a adaosului comercial mediu. Firește, avem dreptul, la produse fără preț impus, să adăugăm maximum 30%. Dar mori cu ele pe raft.

  5. upprann zice:

    Un piarist intră într-un bar. După jumătate de bere, barmanul îl roagă să plece.

  6. Ce-I ala piarist ?!?
    In vireza am tot citit pianist .127,127,127km huh dyslexia mea ,bat -o vana ,vina…ceva cu ..v

Lasă un răspuns

