Un gras, să mă ierte grașii,

a pierdut unica ocazie de-a se face ridicol la Eurovizion, din partea României.
Dacă asta e iscusința,

atunci mai bine că ne-au scos. Fie și pe motiv că suntem prea săraci ca să cântăm lucruri de second hand.

Îi mulțumesc, pe această cale, lui krantzulino care ne-a semnalat amănuntul.

Nu, dom’le! Nu poți veni, după femeia cu barbă, cu grasul ăsta în costum de liliac, care nu știe unde începe refrenul, findcă nici compozitorul nu era foarte sigur.

Eurovisionul a fost, cândva, concursul de refrene. Acum a devenit concursul de ciudățenii genetice, pe principiul care muscă rage ca un elefant și e costumată în menajeră de hotel de patru stele sau invers? Nimeni nu știe cum ar fi invers…
Dar, chiar și așa, grasul ăsta inexpresiv – să mă ierte grașii – n-are ce căuta la categoria cânt, nici măcar la un concurs de  Și statuile cântă, nu-i așa?

 

 

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, apucături proaste la români, cronici, experimente, mai prost decât ai fost proiectat, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Un gras, să mă ierte grașii,

  1. zazania zice:

    Cantecul asta… nu era urat doar ca nu avea nici inceput ,nici sfarsit. Mai bine ca ne-au scos. Oricum sunt ofticata rau pe taxa radio-tv, cea de la farmacie pentru care in fiecare an -ca sa-mi faca reducere- trebuie sa prezint un morman de bilanturi contabile. Nici Ceausescu n-a indraznit sa introduca taxa tv pe aceeasi factura cu energia electrica. Nici acum nu stiu cine a comis magaria.

    • Eu am purtat o lungă discuție telefonică și polemică despre obligația absurdă de-a plăti taxa radio la Prăvălie. Chiar NU avem radio. Știi ce m-a întrebat vaca? Da mașină aveți? Mă ia gura pe dinainte și zic da. Zice: atunci considerați că ascultați radioul din mașină, pe drum spre serviciu.

  2. Fatboy Slim zice:

    Ma duc cu moldovenii.. (Sic)

  3. papagigli zice:

    Pai daca Eurovisionul a ajuns o gluma politica si proasta, de ce nu ne-am alinia si noi. Adica noi suntem mai fraieri, sau cum? 😆

    • Păi, nu, Gigli! Urâtul ăsta nu se mai duce că nu ne mai primesc. Fiindcă din 2013 Ro. a sistat plata datoriilor față de Eurovision.
      Dar, oricum, și românii s-au dus numai cu ciudați, fiindă așa e moda.

  4. klaus zice:

    Oare poți băga pe gât alcool cu ciprofloxacină? Dacă nu, de ce?

    • klaus zice:

      Gata, am rezolvat! Nu mai am nevoie :).

      • klaus, iartă-mă, că n-am văzut întrebarea la timp.
        Singurul motiv decent pentru care nu amestecăm medicamentele cu alcoolul e că suprasolicităm ficatul. După ce știi asta, intervine liberul arbitru.
        Sărbători fericite, alături de cele trei iubite! (Las-așa… să te invidieze lumea!)

  5. cartuse zice:

    Oricum, dacă-i vorba de cine cred eu (după citatul dat…), înarmează-te cu răbdare și nu da înapoi, altfel o să te trezești cu niște dude-n text, de-o să plîngi în pumni că apar semnate de tine.

Lasă un răspuns

