De ce iubiți femeile?

În caz că nu reușiți să legați două vorbe, vă las nițică bibliografie.

și, firește…

 

Spor la scris!

Acest articol a fost publicat în sărbători și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la De ce iubiți femeile?

  1. ALM zice:

    Chris de Burgh nu cântă Pretty Woman ci Lady în Red. Roy Orbison este autorul şi interpretul.

  2. La mulți ani și la dreptul de-a avea ultimul cuvânt! 😀

  3. Cârcotaşu zice:

    Uite că deunăzi îmi puneam şi eu întrebarea asta, de 90 de puncte, fără să mă lămuresc.
    Da’ cred că nici dracu’ nu ştie răspunsul! 🙂

  4. klaus zice:

    Eu o iubesc pentru că e tot ceea ce nu sunt eu.

    La mulți ani!

  5. D. Vader zice:

    Eu nu ştiu să răspund la întrebare, mi se pare o întrebare foarte grea, cred că e de olimpiadă internaţională. Dar dacă vreţi, vă las să vă uitaţi puţin prin jurnalul meu, poate găsiţi pe acolo vreun răspuns.

    • Îți mulțumesc, Vader, că ne-ai lăsat să aruncăm un ochi în jurnalul tău. „Gara” e leșinată de plăcere că are și ea o poză acolo, chiar dacă în prim-plan e, totuși, Trenul.

    • klaus zice:

      Vadere, mylord, e curată provocare! 😀

    • klaus zice:

      Altfel, mă miră răspunsul tău. Păreai tare priceput când vorbeai despre femei. Eram convins că ai identificat și bosonul lui Higgs. 😀

      • D. Vader zice:

        Frate, am lăsat să treacă un timp ca să vezi numai tu adevăratul răspuns. Bineînţeles că eu ştiu răspunsurile corecte la toate olimpiadele internaţionale din toate timpurile, asta pentru că scara la care lucrez eu nu este Planeta, este chiar Universul. Aşadar, în această lume imposibilă, femeia este un accident. Este un experiment scăpat de sub control, este o scurgere radioactivă peste o ceată de somoni cuminţi şi credincioşi. Dar este şi varul nestins vărsat peste trupurile şi conştiinţele noastre de băieţi inocenţi. Aşadar, natura femeii, la fel ca a luminii, este duală: este şi undă, este şi corpuscul. În funcţie de puterea ei – inconştientă de sine, bineînţeles-, ea te poate transforma într-un mormoloc confuz şi diform sau într-un semizeu cu termen de garanţie strict delimitat. Adevărul este că această specie străină de Om, femeia, ar fi fost exterminată de mult timp de pe faţa planetei dacă nu ar fi posedat abilitatea fantastică de a naşte pui vii. Totuşi, în curând ştiinţa şi tehnica va rezolva şi această chestiune, sunt convins. Nu vreau să mă întind, dar pe scurt: moartea şi femeia au două proprietăţi importante în comun, curmă viaţa prematur şi mai ales, nu ştim ce se află dincolo de ea. Dacă aş putea, m-aş ţine foarte departe de femei, dar deocamdată nu pot. Cu femeia alături nu va fi niciodată Dreptate şi nici Adevăr. În cel mai bun caz va fi plăcere, dar plăcerea este un produs al morţii şi nu o evadare din ea. Aş vrea să mă opresc aici. Dar tu, cât se poate, rămâi vigilent!

      • Sper că te-a citit și klaus, dragul meu Cavaler Universal!
        Oricum, răspunsul tău e un adevărat poem. Dar ce zic! E o Odă.
        Mi-a plăcut mult. Mai ales aici:„Dacă aş putea, m-aş ţine foarte departe de femei, dar deocamdată nu pot. Cu femeia alături nu va fi niciodată Dreptate şi nici Adevăr. În cel mai bun caz va fi plăcere, dar plăcerea este un produs al morţii şi nu o evadare din ea.”

  6. krantz zice:

    Fiindcă-s iubibile. Şi pentru că aşa le trebuie!

  7. Intrebarea ta face parte, cu gratie, din tehnicile de manipulare la moda! Pui o intrebare CARE CONTINE O AFIRMATIE. In traducere libera, „stiu bine ca iubiti femeile, nu va mai dati dupa cires! Recunoasteti!”
    Ei bine, cu mine nu-ti merge. Fiindca io, pur si simplu, nu iubesc femeile!
    Dacit pa citeva, acolo…
    Pa una dintre ele o s-o dezvaluiesc aci, cu orice risc: e madam Mimi, bibliotecareasa de la noua (etajul!!), pe care o salut cordial si o pupez calduros pa aceasta cale! Ceea ce am facut, putin mai devreme, si batindu-i in caloriferul de la dormitor, rezervat pentru la mesajele foarte speciale. E drept ca mi-a raspuns vaca de la 7, dar asta e alta discutie, si nu doresc sa ma divaghez.
    De ce o iubesc? Fiindca e desteapta, are simtul umorului cum n-am prea vazut la multe femei si niciodata nu a incercat sa para alta decit este. In plus, arata intr-un mare fel: la virsta ei (pe care, evident, n-o pot dezvalui), bate 5 siliconate de-astea de care gem televiziunile! Iar ochii ei… pfiuu … doar Groapa Marianelor se mai apropie…
    Oricum, Renato, cred ca realizezi ca ceea ce ti-am spus e strict confidential, si as dori sa ramina doar intre noi!

    • Ia nu te mai izmeni, Augustine! Va-zică o iubești pe madam Mimi, punct. Care alte, câteva, că n-ai pomenit decât de vaca de la șapte, și dacă i-ai zis vacă, e clar ce drag îți e de ea.
      Nu știu câți ani poa să aibă coana Mimi, dar de când o știu eu sunt niște ani și cred că e pe ultima sută de metri, înainte de-a intra în etapa finală, când nu mai așteaptă, înfrigurată, decât un singur lucru o dată pe lună: POȘTAȘUL. Și dacă te duce gândul la Groapa Marianelor când te uiți în ochii ei, apăi să știi că ești pe calea cea bună: în curând o să tai „Marianelor” când vă faceți ochi dulci și vezi și tu ce mai rămâne.
      ‘Ai că m-ai deja enervat nițel!
      🙂

      • Esti cumplit de eronata, Renato! In primul rind, gresesti fraglant cu asa-zisa „ultima etapa”, aia cu postasu’. Nu, nu-i asta ultima etapa. Ultima e aia cu „postasii”!!
        Despre anii care au trecut, afla de la mine ca madam Mimi e ca aluatul ala frantuzesc. Cu cit trece timpul, cu-atit se fragezeste mai tare, si capata o aroma mai rafinata.
        Cit despre postas care sa-i aduca pensia, n-are nevoie, ca i-o baga pa card!! Regulat!
        Peste apropoul morbid de la coada, trec rapid ca sa nu ma enervez cu nervii capului, sa nu-mi cauzeze la operatie. Aia de inmultire!

  8. Pentru că trebuie să ne revărsăm iubirea către cineva, iar naricalele n-au fost concepute încă. Ce-s alea „naricale”? Vom vedea, când vor exista! 😉

  9. Cruella Devil zice:

    CRUELLA DEVIL

    Eu cred ca raspunsul la aceasta intrebare il stie ‘dom’ Cartarescu si cu inegalabilul mariner Base……Pai , doar a bagat studiu pe Cartarescu…….. si basca ca are experienta cu diverse ‘sirene’ !!!!!! A bagat iubire-n ele si si-au spalat banii ……Ehe….. asta se numeste promovare,sustinere bla,blablablaaaaaaaaaaa.
    La intrebarea ta draga mea cred ca trebuie sa-i excludem pe misogini ,sau mai stii ce figura buna fac daca -i loveste Cupidon…….
    S-auzim de bine,o zi minunata in aceasta luna de gratie!

    • Cruella, nu te mai legăna ca barca pe valuri! Cărtărescu nu iubește femeile. Că, dacă le iubea, nu scria Solenoidul. Adică s-ar fi gândit de două ori la cât sunt ele de gracile și nu le punea cărămida aia de carte indigestă în brațe. Cât despre Băse, vai dă capul lui, n-a iubit-o nici pe mă-sa, din moment ce-i scria necrologul în versuri cu multe decenii înainte de a fi necesar.
      Io nu-i exclud pe misogini. Sunt cei mai de nădejde iubitori de femei. Sunt ca diabeticii când scapă la borcanul de nutella.
      Îți urez și eu toate cele bune, pe luna lui martie și pe toate lunile viitoare.

  10. Cruella Devil zice:

    Multumesc Renata,
    Mie nu-mi place Cartarescu ..(n-am citit nimicde el) .eu raman fidela autorilor gen Ileana Vulpescu. .Lecturile ei mi-au infrumusetat adolescenta. si mi-au imbogatit vocabularul,stateam cu DEX-ul si nu mai pridideam sa ajung la finalul cartii. Si acum o recitesc cu placere , cat despre Cartarescu banuiesc ca a folosit o strategie de marketing ptr a-si vinde maculatura,s-a folosit de titlul ptr a cadea in capcana cititorii.
    Ce misto vremuri,cand aveam de tocit si eu citeam RODICA OJOG BRASOVEANU si ai mei credeau ca eu deja am invatat ce aveam ptr a doua zi.
    Si da Renata ai dreptate cu misoginii ,ei sunt asa din cauza deceptiilor suferite si a refuzului .
    Toate cele bune ,sa fii iubita si fericita.

    • Eu am citit o nuvelă de Cărtărescu, REM, și mi-a ajuns. Cât despre Rodica Ojog…. singura scriitoare româncă de polițiste. Singura! (Asta până am scris eu „Micul Chagall” 🙂 )
      Și tu tot așa îți făceai lecțiile? Cu cartea din Enigma în Cartea de Istorie?!

  11. Cruella Devil zice:

    Buna dimineata Renata,
    Unde pot sa gasesc ce ai scris tu?
    Chiar as vrea sa te citesc ,ai umor si asta conteaza mult!
    Weekend placut si insorit!
    P.S. Si da, cu romanul ascuns in manuale…..Ce vremuri,ce amintiri ,ce nostalgii ……

Lasă un răspuns

