I-aș scrie asta pe mail, dar mi-e că se supără…

Bre,

M-am uitat pe blogul acelui nostim imbecil pe care-l agreezi și-am văzut că ți-ai luat-o (nu te supăra că sunt directă!), cum mi-am luat-o și eu, muuult mai năpraznic, înaintea ta.
Imbecilul nu e doar mediocru și superficial, e și lacom.
A scris un advertorial pentru TNT, o fi făcut jdă miliarde dă vizitatori unici (ori, dimpotrivă, n-o fi strâns miliardele prevăzute în contract) și a încercat să dea un bis pe care nu i-l ceruse nimeni (poate doar ăia de la TNT, pentru o bonificație de 47 eurocenți), sub forma unui articol-replică-manifest-protest, scris, chipurile, de o tâmpită care e dusă cu pluta, cu dacii liberi, cu flacăra violetă, cu reptilienii, cu tot felul de sintagme și entități menite să-i prostească pe acei proști speciali, cărora noi le zicem proști din ignoranță, dar psihiatrii îi numesc pacienți.
Prin urmare, simpaticul nostru mediocru hămesit a inventat un articol suspect de prost și suspect de bine scris în exact stilul de umor al domniei sale (adică nu chiar de autobază, dar de motel de 1,5 stele/margarete pe un DN oarecare) și, ce să vezi, proasta dracului, revoltata, fata cu replica la ea, deși bate câmpii pe tot cuprinsul textului, ca orice pacient de psihiatrie evadat în ambulatoriu pe bază de mită, găsește forța necesară, în plin vârtej de criză, să dea iar link spre articolul inițial, ăla care  făcea reclamă serviciului de curierat plătitor de publicitate.

Bre, las-o-n…! Brânză.
Mie, bloggerul de mare succes mi-a zis că, undeva, cândva, când o avea timp, o să-mi explice cum e să nu fii prost. M-a lăsat cu ochii-n soare. Noroc că primesc pe mail articolele lui și deja am priceput: Scrie cumva, oricum, dar nu ca tipul ăsta! Când îți vine să scrii ca el, înseamnă că trebuie să speli aragazul.
Ție, un scuturător de rever de-al bloggerului de mare succes ți-a zis că ești ca o groapă în asfalt: toată lumea o ocolește și se preface că nu există. Sau ceva de genul…
Pentru că ziseseși: „Textul asta e atat de stupid incat nu pot sa te jignesc spunandu-ti ca ti l-ai scris singur.”

Bre, nu vezi că, dacă-i alăptezi pe suficienți  cu comentarii, ești luat de prost? Bașca, de groapă.

 

 

 

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, mai prost decât ai fost proiectat, prieteni, păcat că e populată, părerea mea, strict autentic, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la I-aș scrie asta pe mail, dar mi-e că se supără…

  1. Drugwash zice:

    Io ştiu o vorbă: dacă la culcare te mănîncă-n cur, la trezire îţi pute deştu’. 😉

  2. zazania zice:

    Si ce, draga? De cand nu-ti mai place bataia? Astia sunt generatia care ne urmeaza si vreau si eu sa vad ce au in capetele lor, cu ce sunt mai deosebiti ca sa ne dea cu flit. Vasilescu asta vine si pe acilea cica din curiozitate, cand cauta el „cele mai bune texte de pe net”. Stii ca v-am suspectat o clipa de o intelegere ?

    • Zuzu, ai noroc că te iubesc!
      Cum ți-ai putea închipui că eu (citește NONO) aș face o înțelegere cu cineva, ca sărăcanul ăla întru spirit?

    • assabis zice:

      Bre, sunt suficient de obedient ca sa preiau apelativul folosit de Renata. Eu sunt cel care te am cautat de acord, informatia e pentru ceilalti. La randu l meu, fusesem cautat de cratima, de Renata. Am crezut ca e una din cutumele acestui blog, spiritul ludic putand fi observat fara emoticoane. Daca stiam ca aceasta cautare provoaca orgasmul unui al treilea, as fi incercat niste permutari circulare, doar doar ajungea si pe la mine. Orgasmul.

  3. zazania zice:

    Si pe blogul tau nu se gaseste cate unul indeajuns de obedient care sa ma caute de acord crezand ca-ti provoaca un mic orgasm daca ma jigneste? Raspunsul e acelasi ca pe blogul Vasilescului: „mi se rupe”.

    • Vreau nume, Zuzu! Scrie un nume plus citat de pierzător de vreme în Gară, care are ca obiectiv principal să te jignească pe tine și ca obiectiv secundar să-mi provoace un – măcar discret – orgasm spiritual.
      Bre, (că nu intenționam să știe toată Gara cine e „Bre”, dar ai vrut să te identifici), când te afli cu Trabantul în fața turmei de copitate bi-ongulate, amintște-ți că, orice-ar fi, ești la volanul unui așa-zis autoturism și poți să virezi cum vor p… ta și volanul, în vreme ce turma de behăitoare se duce oblu, tot înainte, eventual în prăpastie.
      Hai, că m-ai enervat! 🙂

  4. Vero zice:

    Eu n-am înţeles foarte bine ce şi cum, că începuturile poveştii îmi scapă. Adică am priceput doar că i-ai spus unui prost că e prost şi el şi cititorii lui cel puţin la fel de proşti s-au supărat. Dacă e aşa, pagubă-n ciuperci. Lasă-i în prostia lor, că, deh, „pielea rea şi răpănoasă ori o bate, ori o lasă”. Îţi pierzi timpul cu ei de pomană.

  5. krantz zice:

    Am sentimentul că puneți prea mult la suflet chestii. Mai ales din cele care se şi dovedesc a fi niște plăceri vinovate. Şi chiar dacă, femei fiind, urîți firele de păr înspicate, tare vă mai place să le despicați în patru…
    E drept, aparențele pot fi înșelătoare. Dar „articolul” respectiv e o mostră clară de ceea ce se numește trolaj. Unul executat rudimentar în opinia mea. Că tocmai de aia sare în ochi şi deranjează multă lume. Iar autoarea are şi chip pe Facebook.

    • Nu știu de ce m-a luat valul… Poate fiindcă i-am sugerat Zâzaniei că, dacă vrea să se râdă, dar nu prostește, să vină la tine. Dar ea tot pe la porți vechi adastă.
      În fine, când suntem în criză de timp îl despicăm numai în patru.
      Io cu trollajul nu mă pricep. Faptul că ai poză pe Fb nu înseamnă mare lucru. Uneori comentez de pe contul lui NONO și apare poza lui. Asta nu înseamnă să sunt urs. 🙂

      • krantz zice:

        Trolajul e chestia aia pe care am făcut-o eu anul trecut la el de 1aprilie cînd te-ai ofticat pe „camelia ” aia care se lua de el că aşa-i trebuie daca rîde de d-zeu. Iar chestia cu poza pe facebook era ca tipa care i-a trimis „dreptul la replică” chiar exista.

Lasă un răspuns

