56 de ani și 10 minute

La ora când am scris titlul împlineam cât zice acolo. Următoarele 2 minute le-am irosit gândindu-mă la ce să vă scriu azi. Căutam un subiect serios, emblematic, care să se asorteze cu vârsta, că nu mai sunt o cocuță.  Am mai pierdut cel puțin 1 minut, răsucind pe toate fețele cuvântul emblematic, o porcărie de cuvânt pe care-l urăsc fără să știu exact de ce.
În cele din urmă am hotărât să vă relatez cum mi-am petrecut noaptea dintre ani. Chit că mă fac de râs.

M-am uitat la televizor. Am urmărit, cu sufletul la gură, câteva filme absolut mediocre, dacă nu chiar proaste de-a binelea, bucurându-mă de fiecare secundă în care încă mai am doar 55. Am adormit în zori, pe AXN, după ce-mi zdrelisem retina vreo juma de ceas cu reluarea filmului de sâmbătă seară de la PRO. Care nu era nici horror, nici SF, era ambele și foarte imbecil, fiindcă amesteca ideea din Germenul Andromeda cu niște zombi, și singura calitate a filmului era că Brad Pitt se milise de producători să accepte rolul principal.
M-am trezit la o oră penală, opt dimineața, dintr-un vis excepțional de mișto.
Se făcea că eu, plus o colegă pe care am dat-o afară acum opt ani, că dădea cu vastul în Prăvălie, eram cu Robert Redford într-o situație cel puțin bizară, el era rănit dar conștient și noi l-am îngrijit, i-am înfășat toracele în fașă de 20 de centimetri, deși orice prost știe că fractura de coastă nu se se pansează, dar el era recunoscător și zâmbea.
Primul gând, în stare de veghe, a fost: ce idioată sunt, ăla nu era Redford, era Brad Pitt.
Înainte să mă preling spre bucătărie să pun cafeaua la fiert, mi-am aruncat un ochi pe televizor: se dădea o reclamă, la cel mai nenorocit șampon care există pe piață și scria pe ecran așa: România fără mătreață.
Eu n-am. Și zău dacă asta nu m-a făcut să mă simt mai fâșneață!

Acest articol a fost publicat în aminriri, experimente, strict autentic, sărbători și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la 56 de ani și 10 minute

  1. krantz zice:

    Ştiind că pe partea cu sănătatea ai tu singură grijă, nu-mi rămîne decît să-ţi urez: Fi-ţi-ar viaţa veselă!

  2. Cârcotaşu zice:

    Să trăieşti mulţi ani! Să fii sănătoasă şi optimistă cum te ştiu! Puştoaico! 🙂

    Dacă te-mpiedici de linku’ ăsta, s-ar putea să-ţi placă şi de ce nu, poate fi şi un cadou reuşit!
    https://numarareainversa.wordpress.com/2016/02/21/lume-lume-viu-si-natural2134/

  3. Drugwash zice:

    Robert ar fi avut decenţa să nu se lase pansat pentru atîta lucru aşa că da, era Brad. 🙂

    De fapt nu vreau să analizez nimic ci doar să-ţi urez din nou, mai concret: să-ţi fie viaţa aşa cum ţi-o doreşti tu, nu cum ţi-o doresc alţii! 😉
    La mulţi ani (iar din nou înc-o dată)! 🙂

  4. Pe Redford sau pe Pitt poti sa-i impachetezi ca pe mumii, poti sa-i bagi si-n formol daca vrei, cat timp nu te atingi de Bruce Willis al meu n-am nimic de comentat, consuma cata fasa vrei!
    Eu am sa consum o bere cu lamaie in cinstea ta si-apoi o sa-ti cant (in gand) ceva cu sa-ti fie bine, sa-ti fie de bine, alea-alea, ce-o fi, numai de bine sa fie!
    PS. Ca nu stiam de ce simt ca ne leaga ceva special! Ete, am aflat: am scos capu-n lume la fix 6 ani dupa tine! Sper ca pentru asta nu trebuie sa-ti spun „tanti”. 🙂
    Multi ani si multa lumina in suflet!

  5. Pingback: Aniversari | O zeama de cuvinte

  6. Sa cresti frumos , mare , batrana si grasa 🙂 🙂
    a late Happy B -Day de departe dar din toata inima .
    ps. ala , aia , cu garlic’ se numeste* jazz manouche* si e de cand lumea si pamantul in Fr. A migrat , venit si la Ro..pe cand ne dadeam in vant sa fim francofoni , stiti voi … furculision ……

    Chiar era un bar cu niste baieti grozavi ( acum cativa ani , s-ar putea sa nu mai fie )
    am scris de ei …. numaistiucand ….aaa, ba da , acum vad-sunt sapte ani… multe se intampla in 10 ‘ dar in 7 ani ?!?
    https://windwhisperer.wordpress.com/2009/05/18/jazz-manouche/

  7. ALM zice:

    Nu ştiu de ce, dar am impresia că urarea asta este ce vă trebuie …

  8. Sper că se mai primesc urări pe aici: La mulți și frumoși ani, Renata!

  9. Baaa, cum a trecut… Ca ieri era miine! Hai sa traiesti!

  10. Să înțăleg că s-a închis, dacă a trecut noaptea? 🙄 Da’ io tăt oi zâce o urare de la mulți ani veseli și fericiți! 🙂

Lasă un răspuns

