Băi, azi e miercuri

A trecut jumătatea mai mare a săptămânii. A rămas jumătatea scurtă.
(Mi-aduc aminte că aveam în liceu o profă de geografie catastrofală, care, la prima ei oră în clasa noastră, a zis că „Paralela 45 împarte România în două: JUMĂTATEA MAI MARE…”
Aici s-a rupt filmul. Fiindcă noi eram niște fete și niște băieți care știam ce e doimea pe portativ, și nu venea o babă de 50 de ani să ne explice cu bățul pe hartă care e jumătatea mai mare!…)

Zic să punem miercurea pe blogul Gării un  loc de dat cu capul. Adică eu, am/n-am treabă, miercurea las două vorbe sub un titlu, să mai cârcotim și noi.

p.s.: Asta fiindcă mă descurc foarte greu cu peste 45 de comentarii. 🙂

 

Acest articol a fost publicat în experimente, o ţară frumoasă, părerea mea, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Băi, azi e miercuri

  1. Drugwash zice:

    După ce fus orar funcţionezi? 🙄 Mai e puţin şi se face mîine. Ce să mai dăm cu capu’ la ora asta, că abia mîine ies coarnele cucuiele.

    • După fusul personal: uneori dorm când alții iau prânzul în familie și mănânc de seară când se luminează de ziuă.

      • Drugwash zice:

        De ce mă mai mir cînd şi eu sînt (sau eram?) la fel. 🙂

      • tu1074 zice:

        Bun fus 🙂
        mi se potrivește și mie
        e fusuliber 😀

      • Da, da, da! E fusuliber. Chiar așa îi zice. Dacă în afară de serviciu n-ai alte obligații, poți trăi după el. Nimic nu se compară cu un somn bun, ziua, care-ți permite o noapte de citit, de văzut filme… Mai greu când sună telefonul și răspunzi „dormeam” și interlocutorul se miră – ”la ora asta?!” Dar ce-ar frate, ora asta? Ai observat, tu, că oamenii împart ziua pe felii ca pe tort, dar feliile nu sunt interșanjabile, doamne ferește, că se strică modelul tortului!
        M-am învățat să răspund cu bine la întrebarea „Ce faci?”, chiar dacă se referă la cu ce mă ocup în clipa aia, fiindcă am observat că dacă zic adevărul – citesc, calc, fac cartofi prăjiți, sunt admonestată invariabil cu la ora asta?!
        Și-atunci zic bine . Scap de explicații. De scuze. De teorii despre cum nu sunt organizată.

  2. assabis zice:

    Jumatatea mare, jumatatea mica:)). In armata aveam un capitan care era hotarat sa ne tina in soarele arzator pana la miezul noptii.

Lasă un răspuns

