Norvegia – România, 1-0. Meci amical.

Azi-dimineață îmi beam cafeaua, îmi fumam sudatele și mă uitam la știri. Nu contează pe ce canal, că televiziunile de știri românești își alcătuiesc programul din pastile de-alea care nici nu-ți pun telecomanda în mână, nici nu te fac mai informat.
Am văzut o blurare generală, o vomă de imagine care m-a făcut să-mi șterg ochelarii că nu gineam nimic. Până la urmă am renunțat să mă uit, că mă lua cu vertij, doar am ascultat: o voce de om zicea niște frânturi de frază (pe ecran era o tubureală lăptoasă, ce văd orbii, că, oricât îmi poruncisem să doar ascult, tot mă mai fura flama).  O voce de bărbat dădea niște indicații și niște hlizeli se auzeau pe lângă…
Nu am înțeles nimic. Până n-a zis știrista că s-a descoperit pe net (?!) un filmuleț, în care un adult învață un copil de doi ani cum să execute mișcări sexuale cu o păpușă; și dacă știe cineva cine e ăla, să-l dea în gât.
Ce să zic?
N-am borât, că eu am ținut cu Norvegia încă de la-nceput.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Norvegia – România, 1-0. Meci amical.

  1. krantz zice:

    Poate era un mesaj doar pentru cei care au produse Whirpool. Că aia au al 6-lea simţ.

  2. zazania zice:

    Nu stiu pe ce dracu’ de canale umbli tu?!

Lasă un răspuns

