De-ți plouă-n gură

De la clujanu, pentru gara noastră mică. Că doar nu era să le mănânc singură!…
p1240184

Acest articol a fost publicat în prieteni și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la De-ți plouă-n gură

  1. Ave Caesar ,moritoriLE te saluta 😉
    …. sta sa ploua….hmmm

    • Heeei, m-am uitat pe blogul tău și faci niște poze meseriașe! Așadar, salutul vine de la o cunoscătoare.

      • ohh, te-ai zgait , adica 🙂 nu-i meritul meu , e doar * idiotcam* Vremea adevaratelor photo B&W, cu film ,cu developat , cu baia transformata empiric in camera obscura , cu dichis, stii tu , daca esti pro…. fulelechefu .
        Pentru comoditate, digitalul sa traiasca !
        Si eu care ma gandeam ca-mi numeri si-mi aranjezi virgulele . 😉
        Ai voie sa ma corectezi de cate ori ma prinzi ( precis ai mingea in curtea ta, nu-mi (mai) pasa ) 🙂 Welcome and Thx.!

  2. Cârcotaşu zice:

    Astea-s de la ţiganu’ preferat sau de la coana Bălcescu? Cam moi după gustu’ meu, da’ merge!
    Ia şi de la mine!

Lasă un răspuns

