Pentru un pumn de vreme

Mai țineți minte filmul „Pentru un pumn de dolari”?
Eu nu-l mai țin.
Știu c-a fost tare. M-am dus să-l văd cu Babiclonț, la Cinema Favorit. Bunică-mea era mare amatoare de filme western și opinia ei a atârnat destul de greu în micul consiliu de familie care ne-a permis o ieșire la cinematograful de cartier. Bunicul tocmai murise și s-a nimerit să fim doi la doi, io și bunică-mea în tabăra pro, mama și tata în tabăra ridicătorilor din sprâncene. A câștigat echipa baba și copilul , fiindcă tata o iubea pe soacră-sa în secret, că era orfan de la opt ani și diverse rahaturi froidiene care nu-și au locul aici.
Ideea e că am văzut filmul, știu că mi-a plăcut de moarte, dar nu-mi amintesc, nici să mă tai, despre ce era vorba în el.
Radu a pus pe blogul său un articol în care apare formularea  pentru un pumn de vreme.
Lasă că e miștoacă, în sine, dar trezește amintiri.

Băi, e careva care a văzut și mai ține minte despre ce era vorba în filmul Pentru un pumn de dolari?

Acest articol a fost publicat în filme și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Pentru un pumn de vreme

  1. Drugwash zice:

    Io şi amintirile – baba şi miraliera. ^^’
    Da’ avem net, în pana mea: IMDb şi Rotten tomatoes .
    Basta così? 🙄

  2. Vero zice:

    Io ţin minte că l-am văzut pe ăla cu un dolar găurit. „Pentru un dolar găurit”, parcă. Şi mi-aduc aminte că mi-a plăcut, şi-atât. Nici măcar cu cine am fost atunci la cinematograf nu mai ştiu. :mrgreen:

    • Vezi, Vero?
      Fiindcă pe vremea aia prevala filmul, au nu atmosfera, prețul biletului, însoțitorul și punga de floricele.
      Pe vremea aia te duceai la film și-atât.
      A, că nu mai ținem minte povestea…

      • Vero zice:

        … e altă gâscă, în altă traistă. 😆
        Apropo, în primul meu an de stagiatură, când eu stăteam la gazdă şi actualul meu soţ la căminul de nefamilişti, am văzut absolut toate filmele care-au rulat atunci la cele două cinematografe din Focşani. Bune, proaste, indiene…
        La alea indiene, aproape toată sala lăcrima, mai mult sau mai puţin zgomotos, iar eu râdeam pe înfundate, uneori cu lacrimi, de comentariile pe care mi le şoptea la ureche viitoarea mea jumătate conjugală. 🙂

  3. Cârcotaşu zice:

    Fă un download d-aci şi-l poţi revedea. 🙂

  4. ALM zice:

    Normal! Era vorba despre o afacere rezolvată de un cowboy, frumos, elegant, cât de cât! Eu mai ţin minte doar muzica „super”, compusă de Ennio Morricone …

    http://www.cinemagia.ro/filme/per-un-pugno-di-dollari-pentru-un-pumn-de-dolari-17424/

  5. Drugwash zice:

    Băi, da’ mă scoate cineva şi pe mine din spam, în pana mea?! 🙄

    • Ho, că acu m-am trezit! Iaca, te-am scos.

      • Drugwash zice:

        Pfuai, da’ greu mai percutezi! 😛 Acu’ s-a dus naibii tot farmecu’. Nţ nţ nţ… 🙄 😀

        Io mi-aduc aminte (vag) de cu totul alt pumn: unu’ de ceapă. De aici se vede că mi-a fost predestinat să fiu un loser: toată lumea îşi aminteşte de bani – dolari, fie ei şi găuriţi – pe cînd io doar de ceapă. ‘tu-i mămăliga ei de treabă! XD

      • Păi eu când dorm, sforăi, nu percutez.
        Ăla cu pumnul de ceapă era o parodie cu Franco Nero. Mi-l amintesc, tot așa, vag. poate chiar am râs?! Oricum, nu-l dau pe Eastwood nici pentru un vagon de Franco Nero.

      • Drugwash zice:

        Au cu toatele vremea şi fanii lor. 😉

        Chiar sforăi? Eu aş vrea să cred despre mine că nu, da’ n-are cine să-mi confirme, că Pacostea nu spune nici să-l tai cu lama fîşiuţe. 😀

      • Da. Sforăi. Așa mi s-a reclamat, că sforăi. Dar nu insuportabil. Încă se mai poate dormi cu mine în același pat. Ideea e că reclamantul târăște Carpații Meridionali pe tuburi de orgă când doarme.

      • Drugwash zice:

        pisch pe mine de rîs!!!

      • Drugwash zice:

        Ca să vezi nesimţit ce sînt, nici măcar n-am mulţumit! ^^’ No, mulţam. 🙂

  6. Io nu l-am vazt, da va zic: era ceva cu fiscul! In rolul principal, Zorin Plesnar! Regia: Terciu Bricolaescu. Pelicula: Istvan color. Actiunea, in i-le Caimac! Si, evident, Binele (Plesnar) invinge: ramine cu jumate de fata de imparat (jumatea de jos) si cu toata imparatia!
    Mie mi-a venit sa pling… Asta fiindca nu l-am vazut, ca daca-l vedeam, cred ca-mi taiam venele cu flexul, pe lung …

  7. papagigli zice:

    Din cite-mi amintesc, era ceva cu vinatori de recompense. Asta daca nu-l confund cu vreun alt western. Dar ce tin minte, cu siguranta, e ca ma-nebuneam dupa Clint, desi n-avea nici clit, nici tite 😉

  8. Tara Luipapuravoda zice:

    Pentru ca ati amintit de Morricone, iertate fie-va pacatele !

  9. clujanu zice:

    deci cum sa ma esprim: vi l-as povesti stimata doamna dar nu are rost. daca ati fi baiat precis ati retine si replicile! 🙂

    cu stima…

Lasă un răspuns

