Bercea, Borcea, Borșa de Maramu’ – fie! Triunghi echilateral.

Nu știu  ce să zic: Bercea Mondialul e un țigan bogat, care și-a permis să taie cu cuțitul, la necaz, pe unul din neamul lui.
Borcea e un meltean multimilionar în dolari,  care-și permite să nu folosească prezervativ ori de câte ori i se scoală, așa că mai zămislește ceva copii cu un uter care are, la celălalt capăt, o femelă care vrea un bărbat bogat, extensii de plete, botox, silicoane, Răpirea din Serai în varianta mătase 100% , pensie alimentară cât să-i mai rămână ceva  pentru închiriat apartament în Monaco. În continuarea ideii, stau și mă-ntreb de ce nu l-a ocupat Mihaela Rădulescu pe mangafaua de Borcea aproximativ cinșpe minute, cât să piară Pelinel în neant?
Borșa e o localitate în Maramureșul nostru etern, cu porți maramureșene și urme de glonț în semnele de circulație. Prin Borșa treci cu ușile blocate și cu geamurile-nchise și, chiar dacă la Vișeu ți se dovedește că Mocănița e o farsă, mergi tot înainte, unde vezi cu ochii. Lași turismul pe vara viitoare.

Acuma, la drept vorbind, România e o  țară triunghi, ”fie trunghiul echilateral notat cu B-B-B. ”…
Asta ni se dă.
De cerut, nu ni se cere nimic.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, apucături proaste la români și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Bercea, Borcea, Borșa de Maramu’ – fie! Triunghi echilateral.

  1. Cârcotaşu zice:

    Chiar de-o fi încercat, Mihaela, mai degrabă cred că n-a avut succes. Prea trecută prin toate alea, îi mai rămăsese să încerce islamismu’! Da’ o vezi cumva cu burcă? Oricum, Pelinel, mai prospătură!

  2. klaus zice:

    ren, scuze pentru offtopic! Te rog să cumperi un ursuleț care seamănă cu Nono și să-l depui în numele meu și al filiei mele în fața ambasadei Norvegiei. Dacă nu găsești, orice altă jucărie e binevenită. Se înțelege că mă oblig să achit toate cheltuielile ce derivă din această rugăminte. Mulțumesc anticipat!

    • klaus zice:

      „Familiei mele”
      Iertare!

    • Îmi pare nespus de rău, klaus, dar nu mă văd făcând asta. Pur și simplu nu pot… Și te cunosc de prea multă vreme, țin prea mult la tine, ca să te mint și să-ți zic, da, am fost, am pus etc…
      Of! Zic asta cu riscul de-a te supăra foarte rău pe mine.
      Dar nu pot să fac ceva în care nu cred nici măcar 0,1%.
      Un ocean de jucării dacă s-ar strânge în fața ambasadei, n-ar rezolva nimic. Nu poți schimba legile, principiile unui stat cu un noian de jucării. Presupun că, dacă te-ai gândit la gestul ăsta vor fi fiind sute de oameni care l-au făcut deja. Mă tem că personalul ambasadei le va mătura de-acolo și le va arunca la gunoi. Nici măcar n-o să le doneze unui orfelinat.

  3. krantz zice:

    Deci văd că rămîi consecventă. Avem ipoteza dar concluzie, canci!

  4. psi zice:

    ba ni se cam cere, judecând după noul cod fiscal…

  5. Cârcotaşu zice:

    Renata, o rugăminte, în afară de subiectul zilei. Activează din meniu, la Appearences, Widgets, rubrica Arhiva, care va apărea în dreapta unde-s alea, alea. Caut ceva şi e imposibil, n-am acces la postările pe luni şi ani. Mulţam!

  6. papagigli zice:

    Ce pot spune, e ca am mai mult respect pentru ciocoii de astazi decit pentru nomenclaturistii de ieri. Pot argumenta, dar mi-ar lua mult timp si spatiu.

Lasă un răspuns

