O, Doamne, Allah, Gizăz, Budha și care mai monitorizați la noi cu sârg…

Am primit un mesaj PERFECT în seara asta: „Cu ocazia Învierii Domnului…
E posibil să se tragă din reclama aia, care zice că niște-copii-împodobesc-bradul-cu-ouă, fiindcă se poate.
Dar e posibil să se tragă din copy-paste-ul unui mesaj de astă primăvară.
Nici nu știu ce să mai cred!

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, apucături proaste la români, strict autentic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la O, Doamne, Allah, Gizăz, Budha și care mai monitorizați la noi cu sârg…

  1. Cârcotaşu zice:

    Singurul lucru pe care nu tre’ să-l crezi e că asta-i o noutate. Uite, ia!

    🙂

    • Poate ai vrut să mă faci să râd, dar m-ai înspăimântat.

      • clujanu zice:

        ci stai linistita doamna, aci-i Romania!

        ca sa fie clar, nu am de gand sa o parasesc, mi-e greu si in deplasari dincolo de Bors!

      • A fost o figură de stil. Nu mă sperie prostia românească. Fiindcă e universală. Acum 30 de ani, americanii făceau un documentar serios despre ce cred compatrioții lor că s-ar întâmpla în corpul omenesc dacă n-am avea rinichi. Mi-l amintesc pe un bărbos care zicea că am exploda. În documentar, era băgat la proști. În clipa aia mi-am dat seama că nici documentariștii respectivi n-aveau habar de ce s-ar întâmpla dacă n-am avea rinichi.

  2. Drugwash zice:

    Nimereai la ţanc dacă ziceai de sereii şi de enesei, că ăia pe care i-ai enumerat în titlu sînt doar sperietori de fraieri. Dacă măcar unul dintre ei ar monitoriza ce se întîmplă pe planeta asta, n-am fi ajuns în aşa hal.

    Lăsînd la o parte filosofelile în sos de ţuică, metaforic vorbind naşterea poate fi considerată o înviere, mai ales dacă luăm în considerare ipoteza reîncarnărilor. Dar pe principiul „explicaţia cea mai simplă tinde să fie cea adevărată”, putem totuşi ajunge la concluzia că expeditorul ori era beat pul… bere, ori prost din născare. Hm, ghiavolu’ de pe umăru’ stîng zice că ar putea fi ambele simultan. Either way, I don’t give a flyin’ fuck. 😀

  3. Cârcotaşu zice:

    Io n-am vrut nici să te fac să râzi şi cu-atât mai puţin să te-nspăimânt. Da’ de ce adică te înspăimânţi? De dimensiunea prostiei omeneşti? Păi asta-i de râs şi de pus la colţ, nu tre’ să te sparii de ea. Crezi că dacă nu ştiai nu ezixta? He, he! Ezixta şi tu trăiai fericită că nu ţi-o închipuiai. Care-i diferenţa? Un hă-hă-hă-hă sănătos! 🙂 🙂 🙂

  4. clujanu zice:

    cu scuzele de rigoare:

    acu fo cativa ani gasii si eu in emailul meu o urare de „CRACIUN FERICIT”, de la cineva. Era un insotita, ( urarea ) de un montaj ,in Power Paint, cu ceva imagini ( destul de multe ) cu ceva texte cu trimiteri „sentimentoase”si cu propozitii pretioase ( tipice culturii de insamantare americane si care abundau in profunzime si intelepciune ), Deci, un montaj mobilizator asupra credintei si cunoastere a sinelui si de iubire a aproapelui. Pozele si textul alternau cu oarece poze cu cateva lumanari aprinse ( acu nu-mi mai amintesc daca numarul lor scadea sau se marea pe masura derularii imaginilor ).Cert este ca la sfarsitul montajului aparea instiintarea anuala si cunoscuta ” CRISTOS A INVIAT ”

    De rusine,( sa fie clar ), de trei ani scriu si eu sms-uri cunoscutilor, neamurilor si prietenilor. In acestea se gasesc doar cuvintele ” bucurie”si „veselie”. Pentru expresia ” alaturi de cei dragi ” are loc ( din parte-mi ) o adanca chibzuiala si este foarte rara.Mai des apare expresia ” o seara frumoasa in familie ”

    si acu dati-mi voie sa va transcriu sms de la prietenul meu Dan:

    eu, (sms );o seara frumoasa alaturi de familie!
    el ( dupa 36 de ore ):”Buna seara eu sunt mosu, n-am putut sa vin cu cosu, nici pe horn nici pe balcon si am venit pe telefon.
    Cu urari de fericire, sanatate si iubire! Craciun fericit va ureaza cu drag fam ….”

    sunt baiat de treaba si inteleg multe, dar daca ma gandesc la cineva, ma gandesc la el!

    • Vezi unde bat? Înspre indolența politicoasă și ipocrită a unora. Băi, dacă ăla e prietenul tău și n-a primit un sms, un telefon, un portofel (pardon! asta e din BD la munte și la mare) de la tine, de o sărbătoare de-asta majoră, nu înseamnă că-l iubești mai puțin, că te gândești la el mai puțin… Poate erai depresiv. Poate te dăduseră afară de la job și n-aveai chef de urări.
      Ar trebui înființat un partid al celor care nu promit nimic. Cu aripa tânără – cei ce nu urează nimic de sfintele sărbători. Cu aripioara gen șoimii patriei, care nu mai acceptă „sfintele” înainte de „sărbători”.
      Ar trebui, Clujene, să fim doar cum ne simțim, iar nu să ne simțim a părea cumva.

      De aceea îți doresc, pe șest, să lenevești după pofta inimii în ăste câteva zile LIBERE. Libere în sinea noastră.

  5. De ce te miri? aceeasi urare am vazut-o zilele trecute la televizor, facuta de un presedinte de consiliu judetean de nu mai stiu unde; acelasi care luna trecuta felicita niste sportive din orasul lui, campioane la gimnastica „anaeroba”. Deci e in tendinte! 🙂

Lasă un răspuns

