Nu dați Urări la toată Agenda, ca și cum ați da Mozart la tot Cartierul…

  1. Nu transmiteți urări în eter. Adică nu dați send pe un text penibil de imbecil, pus la dispoziție gratuit de furnizorul vostru de telefonie mobilă. Riscați o gafă de proporții. Cum ar fi să-i doriți sărbători fericite alături de cei dragi unui bun prieten care stă cu sula-n coaste, în capul mesei, cu nevasta, copiii, părinții și socrii pe de lături, în vreme ce Iubi a lui, căreia doar ce i-a promis, de Ziua Îndrăgostiților, că-i dă dracului pe toți și se însoară cu ea, suspină la o masă, într-un club acreditat ISIS, ISUS, ISU, înconjurată de băieți capabili, cu nume de Mezel sau de Rege-Al-Nisipurilor de sub autostrada construită de ta-su, pe ritm de manele de lux.
  2. Chiar dacă eliminați alături de cei dragi și rămân doar Sărbătorile fericite, nu-i exclus  ca mesajul să ajungă la vreo mătușă, fostă secretară, prietenă de-a mamei care și-a îngropat consortul de Ajun.

Zic asta fiindcă am primit acum cinci minute un mesaj semnat Dr.M., care e un tip pe care-l cunosc, și știu că nu mai e doctor de vreun deceniu, de când a amputat în mod greșit piciorul unui pacient. Adică i-a tăiat unicul picior sănătos. Firește, la a doua operație, i s-a retezat omului și piciorul irecuperabil, ca să scape, totuși, cu viață, în scaun cu rotile.
Dar Dr. M. și-a pierdut titulatura de doctor, s-a făcut vânzător de piei de cloșcă la o firmă de succes și uite că azi, când n-aveam niciun chef să-mi amintesc că există oameni fără picioare care se pregătesc de Crăciun mai abitir ca mine, am primit mesajul acestui impostor orgolios, care are, probabil, un cerc de fraieri apropiați unde încă figurează ca doctor.

Mai bine tastați unsprezece caractere – LA MULȚI ANI! – care merg pentru toată lumea voastră apropiată sau nu și salvați mesajul, că e bun și de zile de naștere sau onomastice.

p.s.: Dacă totuși vreți ceva personalizat, scoateți lista cuvintelor care rimează cu Crăciun și moșmondiți trei versuri, pe modelul Jingle Bells:

(unui prieten politician) – De Crăciun,/ dă un tun,/ fii original…
(unei mătuși casnice) – De Crăciun,/ fă magiun,/ pune-l la borcan…
(unui văr pasionat de șah) – De Crăciun,/ pe Nebun,/ bagă-l în spital…
(unei iubite cu care vrei s-o termini) – De Crăciun,/ rămas bun, mi-a ajuns un an…

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, apucături proaste la români, strict autentic, sărbători, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Nu dați Urări la toată Agenda, ca și cum ați da Mozart la tot Cartierul…

  1. cmuscariu zice:

    Atunci asa sa fie!La multi ani !

  2. Era cit pe-aci (iar nu „cit pe ce”, cum spun majoritatea comentatorilor sportivi, care cred ca DEX-ul e o carte de bucate, sau ca musca) sa-ti urez urmatoarele:
    „Cu ocazia Craciunului, iti urez sa dai in pizda ma-sii macar jumate din necazurile, grijile sau stresurile de zi cu zi!”
    Nici n-am inceput bine, ca m-a fulgerat indoiala: pai de ce mama ma-sii a trebuit sa astept Craciunul? Daca o faceam mai demult, nu era mai bine?
    Asa ca m-am hotarit: sterg „Cu ocazia Craciunului” si ramine un text pe care o sa ti-l pot trimite si de ziua de nastere, si de Halloween, si de Ziua portilor intredeschise sau cind vei serba implinirea a 54 de kile.
    Cind credeam c-am rezolvat-o cu urarea, m-a mai sagetat una. Mi-am dat seama ca n-am raspuns la intrebarea „in pizda ma-sii cui?”, asa ca m-am vazut nevoit sa sterg si expresia sus-amintita.
    Linistea mea a fost de scurta durata, caci mi-am dat seama ca e cel putin de prost augur sa amintesti cuiva, mai ales intr-o asemenea zi, de toate necazurile, grijile sau stresurile pe care tocmai se chinuia sa le treaca in Recycle Bin. asa ca m-am vazut nevoit, cu tot regretul, sa sterg si asta. Asa incit, dupa o munca laborioasa, cu suisuri si coborisuri, cu ezitari si reconsiderari ….
    … Iti urez, Renato, sa le dai jumate!

  3. ALM zice:

    LA MULŢI ANI!

  4. krantz zice:

    De Crăciun / Ce să-ți spun?/ Fii ca Nono. Bun.

  5. Drugwash zice:

    Apoi ce să zic – bine că nu m-am semnat! Aşa n-o să ştii că e de la mine mesajul ăla pe care l-am trimis la cei mai importanţi din agendă. 🙄 Mnoh, asta dacă binevoieşte erdeesu’ să-l şi trimită, că pînă acu’ nu mi-au venit confirmările.

    Ei şi dacă n-o ajunge, ai mesaj la mine pe blog, dacă treci zilele astea. 🙂

Lasă un răspuns

