Spiritul Crăciunului. La alții.

O poveste dulce, simplă, fără cuvinte. Până și surdo-muții se bucură de ea.
La alții se poate.

Acest articol a fost publicat în sărbători și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Spiritul Crăciunului. La alții.

  1. krantz zice:

    E 1-1 la ochi transpiraţi. 😉

  2. Ana Demeny zice:

    Doamna, s-au apucat si altii sa publice cate o reclama. Cica le-ar fi amintit un prieten de un spot la Calsberg. Eu zic ca sunteti celebra si scrieti genial, ceea ce ma duce cu gandul ca nu sunt singura care va citeste toate articolele din urma.

    • Ana, zău dacă nu era să cad de pe scaun! Sunt celebră doar în Prăvălie, pentru felul în care mă enervez, când mă enervez. A, și pentru mama sunt… unică! Fiindcă n-am frați, surori. 🙂
      Cât despre scris, da, scriu genial de în stilul meu.

      Sunt fericită că-mi citești articolele din urmă.
      Îți doresc să ai numai surprize plăcute în anul care vine. Și sărbători liniștite, alături de cei pe care-i iubești.

  3. clujanu zice:

    deoarece nu stiu daca mai apuc mane la calculator urez,din seara aceasta, tuturor celor ce hodinesc un pic in gara aceasta numai bucurie si veselie aceste cateva zile!

    sanatate si grija sa nu pierdeti trenul !

    p.s.bradul meu este deja impodobit ca un adevarat Pom de Craciun.sa ma bucur de el cu o zi in plus!

    SARBATORI FERICITE! sau Sarbatori de sezon? Jalnic!

  4. Cârcotaşu zice:

    Renato, spiritul Crăciunului e-n noi, nu-ntr-un clip, oricât de înduioşător ar fi el. Cine-l are-l are, cine nu, pa, pa, pa, pa!
    Aşa că, îţi urez ţie, şi totodată musafirilor tăi, un Crăciun fericit, multe bucurii şi o petrecere frumoasă împreună cu cei dragi. Da-n primu’ rând s-aveţi SĂNĂTATE, că-i mai bună decât toate!

Lasă un răspuns

