Alb și negru

Un comentariu de-al lui Dragoș m-a stârnit să zic asta. Fiindcă el zisese că am strivit corola de minuni a lumii, când el plantase un clip minunat cu Patricia Kass  și eu îi replicam, scârbos, că Patricia, care cântă așa de frumos, s-a încurcat, la un moment dat, cu un mafiot oribil de România. Și atunci mi-a zis Dragoș  că am stricat atmosfera cu can-can-uri…

Păi de ce să n-o stricăm?
S-o stricăm.
Ce avem în poza asta, care, ca orice poză, face cât o mie de cuvinte?
Pe Patricia Kaas. Fermecătoare. Expresivă.  Femeia care poate.
Pentru că voce, talent, industrie artistică.
Pe cine ține de gât? Pe un hopa-mitică. Uitați-vă numa’ la privirea lui de personaj din desene animate. Ușor retardat? Așa l-a vrut Artistul care a făcut animația. E tipul Pachețel. Pachețele de bani. Altminteri, nu e nici cât Lolek sau Bolek, fiindcă ăia aveau măcar sprâncene expresive. Că de ochi, nu poate fi vorba!Patricia-Kaas--fosta-amanta-a-miliardarului-Truica---Ce-idioata-am-fost--s-a-intors-la-sotia-lui--

Uneori nu e înțelept să crezi că între alb și negru există o mie de nuanțe de gri.
Uneori e bine să vezi lumea ca o scorpie de babă, fată bătrână, care n-are televizor color. Nici acum!…

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, actualitatea politică, apucături proaste la români, cronici, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Alb și negru

  1. Drugwash zice:

    A dreacu’ chielea pe tine!

    Hai să încerc o uşoară explicaţie.
    În primul rînd, ştiu foarte bine că absolut totul în Universul cunoscut este în strînsă interdependenţă, aşa că într-o măsură oarecare – ce poate fi cuprinsă între infinitezimal şi 100% – orice acţiune are consecinţe directe şi indirecte asupra întregului Univers.
    Ca atare, sînt de acord că relaţia Patriciei cu individul respectiv ar putea avea un oarecare efect asupra mea ca şi asupra restului de Univers. Dar în lipsa unei posibilităţi exacte de măsurare, am să mă hazardez să spun că acel efect este neglijabil.

    Cu alte cuvinte, mi se rupe împărăteşte de cine şi pe unde i-o trage, de cine-i dă de mîncare şi cu cine semnează contractele tanti Patricia. Pot spune că într-o măsură destul de mare mi se rupe la fel de împărăteşte de starea ei de sănătate fizică sau mintală şi chiar de faptul dacă mai trăieşte sau nu, deşi ca fiinţă umană pot empatiza cu suferinţa unei alte fiinţe umane. Ce mă interesează pe mine la un artist – indiferent de genul său de artă – este strict produsul său, adică ceea ce este destinat în mod oficial a ajunge la simţurile noastre. Atît!

    Uneori e bine să vezi lumea ca un pustnic orb care n-are decît urechi să audă muzica celestă…

Lasă un răspuns

