De ce ai merge la un târg de carte?

Ca și mine, ca să miroși mii de cărți și să cumperi una sau două.

Eu cumpăr o carte după următorul ritual: o deschid la întâmplare, citesc cele două pagini  unde s-a deshis apoi, dacă simt nevoia să dau foaia, o cumpăr. Sunt un cumpărător  de carte norocos. Foarte rar cumpăr o carte din primele două paragrafe.
Am cumpărat Nick Hornby – Slam, după ce am citit doar începutul:
„ Deci lucrurile mergeau binișor. Aș spune că se întâmplau chestii bune de vreo șase luni încoace. De exemplu: mama scăpase de Steve, iubitul ei nașpa,”
Am cumpărat-o nouă-nouță, de la un anticariat care vinde cu 5 lei tot ce ar fi pus editurile pe foc.
Și o recitesc și azi, oricând am nevoie să citesc ceva ce-mi place până în măduva oaselor.
slam

 

Acest articol a fost publicat în citesc şi-mi place, literatură, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la De ce ai merge la un târg de carte?

  1. Cârcotaşu zice:

    Ehe, cei mai mulţi se duc numa’ ca să fie văzuţi acolo, după care musai scriu pe FB ce mişto şi tare e acolo-şa, cum au plecat cu un căruţ de cărţi şamd. 🙂

  2. Cârcotaşu zice:

    Păi de unu’-altu’, de vreun presar, cevaaa…

  3. Dacă există vreun loc unde poți trece cu totul neobservat, e Târgul de Carte.

Lasă un răspuns

