Lista de prieteni

Nu, nu mă refer la prietenii de pe FB. Acolo sunt prietenă, tehnic vorbind, cu sute de inși care-mi sunt perfect necunoscuți. Sunt prietenă cu Oprescu, dacă vă puteți imagina, fiindcă mi s-a părut că e câh să nu-i acorzi prietenia primarului care-ți gestionează gropile, șantierele în lucru, pasajele supra- și subterane, care te vor purta, vreodată, pe Calea Văicărești cu schimbătorul în viteza a cincea.
Deci , pe FB, pe unde n-am mai trecut de trei ani fiindcă mi-am uitat parola, și am  uitat-o fiindcă nu-mi găseam locul acolo, sunt prietenă cu un tip care face pușcărie.
Slavă Domnului, în real, lista e mult mai scurtă.

Mă uit la lista mea de prieteni din real și constat că cei mai buni sunt morți. Ca să mă fac înțeleasă: tata (tatăl meu), Lachi (câinele meu), Babiclonț (bunică-mea) și proful de matematică din anul întâi, domnul Stoicescu.
La vii e Mama, Doamna Doctor, Pocitania (o biată poreclă) și…
Nu-s capabilă să pun ceva la „și”.
Fiindcă, vorba actorului Ștefan Iordache – „Nu cred că există prieteni, ci doar momente de prietenie.
Cum e cu lista voastră de prieteni?

Acest articol a fost publicat în amintiri, prieteni, părerea mea, strict autentic și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Lista de prieteni

  1. Drugwash zice:

    N-o mai fi mult pînă-l şterg pe ‘şi’. Depinde cîtă viaţă o avea şi pisoiu’, c-apoi iau buretele şi fac tabula rasa. ‘tu-i rasa mîne-sa de viaţă…

  2. ivanilici zice:

    Daca un om are 2-3 prieteni adevarati, se poate socoti fericit…

  3. Viața și oamenii mi-au demonstrat că există prieteni, nu doar momente de prietenie. Lista mea nu e lungă, dar e reală.

  4. Acu, depinde ce intelegi prin „prieteni”. Daca te referi la unul care si-ar da paltonul de pe el sau una care si-ar da sutienul de pe ea, stau mai prost ca tine. In sensul ca nu pot nominaliza decit unul: pe fii-miu. Cam subtire dar, stii cum e: baietii buni n-are noroc!

  5. clujanu zice:

    da, la 61 de ani am o lista de vreo 20 persoane dar la faza cu paltonul se califica doar fo patru!
    ma gandesc adeseaori la treaba aceasta dar cred ca sunt de ajuns!

  6. clujanu zice:

    iaca , recitind ultimul rand ma intreb daca am o greseala in el? am?

    • Poate Marquez a spus-o într-un anumit context. Nu știu. Altminteri, nu cred că oamenii vor să fie iubiți într-un anume fel. Vor să fie iubiți și-atât. Să fie iubiți de cei pe care ei îi iubesc..

      Mă bucur să te văd! 🙂

  7. psi zice:

    eu am câțiva prieteni pe feisbuc și ceva (cam mulți, e drept) conoștințe. când văd că au amuțit, îi șterg cu buretele…
    dar cei care îmi sunt cu adevărat prieteni se știu ei și fără feisbuc.

  8. Am cativa a_mici. As vrea sa am si cativa a_mari, dar… Poate nu-i merit…

Lasă un răspuns

