De ce scriu pe blog

De frică. Fiindcă n-am copii și n-am cui să cer un ultim pahar de apă.
Și pentru că, așa sper, cu ultimele puteri, o să scriu „Cred că mă duc. Asta fuse.”
Deși prietenul meu, ElZap, a tăcut pur și simplu, răpus de cancer, nu de sete, și n-a cerut blogului nimic.

Scriu pe blog ca să uit că n-am șters praful prin casă de ceva vreme și, dacă prin absurd, maică-mea ar vrea să ne facă o vizită, ar trebui să-l șterg.

Acest articol a fost publicat în părerea mea, strict autentic, Uncategorized, ştiri de neştiut și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la De ce scriu pe blog

  1. krantz zice:

    Ai mare grijă, că ştii ce se spune: casa nemăturată, musafiri aşteaptă!

  2. Eu turbez cind aud ineptia asta reductionista: „n-am cui să cer un ultim pahar de apă”
    In primul rind, fiindca varianta corecta ar fi ceva de genul „n-am cui să cer ultimele 814 pahare de (cu) apă”. Apoi, fiindca paharele astea cu apa, multe, putine sau doar unul, sint depaaaaarte de a fi totul.
    Eu am 2, dar cu siguranta n-o sa am cui sa cer, macar o tuica mica! As zice ca de mine e chiar mai nasol. Ca cind n-ai, n-ai, si stii ca n-ai. Cind ai si stii ca tot dracu ala e…
    Ce nu inteleg eu de ce deschizi tu discutia asta cu 30 de ani inainte de a fi necesar. Ca pina atunci, Dunarea se va varsa in Herastrau, Uniunea Sovietica va supune USA unui embargou nemilos, albanezii vor iesi masiv in strada pentru scoaterea limbii chineze din programa scolara iar eu iti voi trimite pahare cu apa, fara numar, prin mail.

  3. Q_sound zice:

    stii, am citit de mai multe ori ce-ai scris si parca tot nu pricep: e un mesaj ascuns, incriptat?
    ultima fraza pare umor, chiar literar, cu iz, asa. 🙂

    de frica-poate nu de moarte, ci ca nu ai cui sa spui ca te duci. exact atunci, sau in imediata apropiere ca timp- ‘ fuse’. simti nevoia sa punctezi sfarsitul tau de la nivel de tastatura, pt. oamenii pe care nici nu-i cunosti?( unii dintrei ei)
    imi vine sa-ti trantesc citatul lui Preda despre moarte, dar nu cre’ ca schimb ceva.

    scrie daca ai ceva de spus: cata vreme are continut si e scris corect (:)), nu-ti mai bate capul daca vei figura sau nu in biblioteca posteritatii! de murit, noua, oamenilor, nu ne ramane decat sa o facem cu demnitate. sau macar sa incercam. 🙂

    • Cu demnitate. Ăsta e un examen greu!
      Doar câinele meu și bunică-mea l-au trecut.

      • Q_sound zice:

        Augustin a raspuns cel mai bine! zau de nu-mi vine sa-i dau o tuica , asa, pt. limpezimea ideilor. 🙂 asa ca, ia paharul de pe mail sau fa curat si ciocniti amandoi, clasic, ca ai dreptate: nimeni nu se uita la praf. 🙂

        … si scrie in continuare. 🙂

  4. klaus zice:

    Când stai in locul care trebuie, nimic nu-i greu de înțeles. Dacă nu te afli acolo nici măcar nu-i o vină. N-am habar dacă auzim cu toții hergheliile apocalipsei…..

  5. Am venit de câteva ori, am scris, am șters. Și după cum vezi iar am venit. :)Nu cred că frica e cea care-ți dă impuls. Nu ție. Nu cred că atunci când mori, sau știi că mori, ori e presiunea unui necaz îți vine să mai scrii pe blog, îți mai pasă de blog, ori de scris, ori de paharul de apă. Poate nici nu ți-e sete (auzisem un banc pe tema asta). E felul tău de-ați lua bun rămas de la prietenul tău, probabil.
    Praful? Ducă-se-n pulbere. Ce contează? Trage și tu jaluzele să nu se vadă. 🙂

    • Știu bancul.
      Și prietenul meu nu e doar al meu, a avut câțiva buni-buni prieteni virtuali. N-a trimis mesaje private decât pentru vreo trei. O jurnalistă m-a sunat când și-a citit mesajul și m-a întrebat „Ce vrea să zică ElZap? A înnebunit?” „Nu, i-am scris. E pe moarte.”
      Atăcut muștă vreme, și ea, fiindcă – vezi? – nu era capabilă să proceseze/.

  6. clujanu zice:

    iaca stimata doamna daca te plictisesti si te trec idei ciudate!

    https://an1954.wordpress.com/

Lasă un răspuns

