Câtă disperare să fie pe un post care-și zice de știri!…

…care face audiență confortabilă și totuși dedică o juma de ediție specială lui Cotabiță, cum s-a-ntors Cotabiță din lumea celor drepți și comatoși în lumea celor vii și cântăcioși.

Mărturisesc, am urmărit-o pe sponci, pe când era publicitate la un post de filme non-stop, dar tot am apucat să văd că era invitat MARELE NIMIC_CONDURĂȚEANU, această enciclopedie care te face din tremolo-ul vocii sale și dezbate orice subiect ca un cunoscător, cu condiția ca Întâmplarea cu Subiectul să se fi petrecut în limitele Galaxiei Noastre. Și Cotabiță era, Slavă Domnului, internat în centrul Bucureștiului, deci în Buricul Galaxiei, deci numai o realizatoare mai nătângă decât Dana Grecu l-ar fi omis pe Condurățeanu de la invitați.

Nu l-a omis! L-a lăsat să vorbească. Nu știu despre ce, că pe canalul unde urmăream eu un film cu crime, tocmai se vindecase plaga publicității și eram printre trăgători de elită și anchetatori conștiincioși, care n-ar pierde niciodată trei secunde să afle ce l-a adus pe Cotabiță înapoi, poate ar investiga ce l-a dus dincolo, dar genul ăsta de poveste e propriu altor canale, altor emisiuni, cu acces mai direct…

Era, pe lângă Condurățeanu. și directoarea spitalului de ochi, Monica Pop (mamă, ați observat cum trece asta cu discursul din bisturiu în povestiri din criptă?  – dă o dată ochii peste cap și se alege praful de oftalmologul din ea, rămâne doar o mamușcă Omida, mai elaborată, ca poetesa aia, Leonida Lari).

Ăștia doi au pus bazele vieții de dincolo.
Realizatoarea emisiunii le-a promis solemn că-i ia, data viitoare, de unde i-a lăsat, să mai elucubreze despre luminița de la capătul tunelului.

Am schimbat iar canalul, înainte de-a vorbi Numerologul, dar nu înainte de-a mă lămuri că, Dumnezeu, înainte de-a-ți prăbuși audiența, ți-o crește foarte mult.

Ca să vezi luminița de la capătul tunelului în starea de foarte fericit.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, experimente și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Câtă disperare să fie pe un post care-și zice de știri!…

  1. Orice, numai să nu dezbatem subiectele zilei.

  2. Stii fo realizatoare mai nătângă decât Dana Grecu?

  3. Acuma inteleg: dat dracu ala de-a zis primul: „nu-i frumoasa, da’ e proasta!”

  4. Tare-mi place să te citesc. Și te citesc. Habar n-am despre ce vorbești. Se pune? 🙂

    • Se pune, Sava!
      Hai, că te apdatez imediat: domnul Cotabiță a făcut un stop cardiac sau ceva într-un hotel. Gurile bune zic că la sala de sport, unde trăgea de fiare și alerga pe bandă, ca orice cardiac care se respectă (nu se pune cacofonia,că e discuție în subsol!). Gurile rele zic că da, în hotel, dar în dormitor, de la pastila albastră. Gurile bune zic că n-a venit SMURDUL la timp și a cam stat îbn anoxie cerebrală. Gurile rele nu zic nimic, dar bănuiesc că duduia beneficiară a efectului albastru n-a reacționat destul de rapid și în spiritul salvării vieții omenești, cu orice preț. (asta e o simplă deducție, nu trebuie s-o pui la inimă.) Cotabiță a stat la reanimaliere ceva vreme și doctorii nu pariau pe el, câștigător, sub nicio formă. Acuma, între noi fie vorba, protocolul spitalicesc zice că, atunci când pacientul e un VIP, dai prognostic mai rău decât realitatea, ca să nu ai probleme după. Minune-minune, și-a revenit Cotabiță! S-a întors din lumea celor drepți în lumea celor păcătoși. Inexplicabil! Nu e asta o vacă de muls la televizor?!

  5. ALM zice:

    Am o întrebare profesională: ştiţi cumva care sunt preţurile la clinica Polisano – Sibiu, de-şi permit zilnic zeci de minute de reclame TV, ştiind că media costului unei reclame este de trei mii de euro? Văd că au adunat toată „crema” medicinei româneşti şi plătesc salarii europene. Întreb şi io, de unde bre?

    • Domnule ALM, și eu am o întrebare: nu vi se pare că un spital privat face destui bani ca să-și permită reclame? Că doctorii ăia reveniți din Croația și Uzbekistan, mai specializați ca niciodată, n-au cerut bani ca să-și facă lor înșile, pe ei înșiși, sine se, reclamă?
      Io mă mir de unde au Catenele bani de reclamă cu Arșinel și Stela, artiști, fără doar și poate, care au încasat parnosul la greu ca să se libidinoșească pe micul ecran, când prețurile medicamentelor scad pe zi ce trece și, ce să vedeți? – un produs cu rosuvastatină care costa 50,55 lei, costă, de la începutul lui iulie, 9,40 lei. Ia faceți o socoteală: dacă farmaciile Ctena aveau numai 1000 de cutii în stoc și le-au ieftinit pe raft, ca toată lumea, cum stau cu pierderea și cu banii de reclamă?
      Din istorioara asta mai sar câteva întrebări, dar nu vreu să mi le pun, că-mi crește colesterolul și eu nu îghit statinele.

      • ALM zice:

        Fără să fiu interesat în mod deosebit, prin „exploatare în orb”, am auzit că Stela, Arşinel şi Adrian Enache ar fi „copropitari” la Catena. Dacă e minciună atunci am devenit şi eu colportor …
        Nici eu nu înghit statinele (probleme ale diabetului), dar am descoperit un „supliment” canadian, CHOLESTATIN, care mi-a „trântit” colesterolul global de la 247mg/dl la … 155mg/dl în mai puţin de trei săptămâni.

      • ALM, dați-mi și mie amănunte despre cholestatinul ăla… Cine îl face? Producătorul, adică. E „pe piață” la noi? E cu krill?
        p.s. Aveți colesterol de fată mare.

      • ALM zice:

        PS Am observat că am lăsat neterminată o frază din primul post. E vorba de trei mii de euro minutul de antenă (emisie), ceea ce dă altă valoare frazei …

    • ALM zice:

      În general am purtări de fată mare 😳 … Trebuie să vă mărturisesc că nu prea pot menţine un regim alimentar strict, nu mănânc „cu cântarul” şi cu lista de alimente admisibile, listă care-ţi face viaţa amară. Dar, nu sunt un gurmand iremediabil pierdut şi am renunţat la multe din plăcerile culinare. Cu toate acestea, nu pot să renunţ la o salată de icre cu creveţi sau somon (aduc moldovenii în Piaţa Obor), la un scrob de ouă cu bacon şi ciupercuţe (o dată pe săptămână), la un file de şalău pane, sărmăluţe cu smântână din belşug etc, ceea ce duce la acel colesterol care-mi sperie cordul.
      În legătură cu CHOLESTATIN, nu este cu krill (ăla îl suplimentez cu AVACOR), este un extract natural dintr-o drojdie a orezului roşu (?).
      https://plantum.ro/pentru-colesterol/1003-cholestatin-30cps.html?gclid=CIGzu5aiyMYCFRTKtAodMfcO_g

  6. psi zice:

    din fericire abia m-am înturnat din vacanță. din nefericire la giurgiu se lucră (ca-n ultimii 25 de ani, de altfel) la groapa din pod.
    deci: l-a întors pe cotabiță luminița oftalmoloagăi? 😀 😀 😀

    • Nu, Psi! Nu ea l-a întors. L-a întors dragostea nețărmurită a fanilor lui, care s-au concentrat și s-au rugat pentru el. Doamna doctor doar a explicat traseul de du-te vino pe tunelul cu luminiță la capăt. Uite, acuma stau și mă gândesc că bunul Dumnezeu e oftalmolog și noi habar n-avem.

      • psi zice:

        tiii, renată, cum m-ai luminat de bine acuma! 😀 😀 😀
        oftalmolog sigur! că prea bună e doamna doctor și prea prezentă în toate cele…

      • Ai văzut-o? Și dacă e dezbatere despre ozn-uri, tot se bagă, fiindcă se pricepe. La final, zice așa: și dacă prindeți un ozeneu, cereți-i măcar 10 lei pe lună pentru sănătate… și ce dacă plătesc asigurări la ei, în Proxima Centauri?! Să plătească și la noi, ca turiști…”

      • psi zice:

        ar fi cam greu să n-o vezi, zic! ți se bagă în ochi și alta nu! 😀 😀 😀

      • Bag sama ca Cotabita (!) e ca rata lu Paunescu:
        Ie aprig vinatorul / Ochieste si omoara
        Dar rata geto-daca / si moarta, ia tot zboara
        Acolo sus o tine / doar dragostea de tara

      • 🙂 🙂 🙂

        Nu știam poiezia asta… Nu cumva ie scrisă de domnu Iliescu?

Lasă un răspuns

