Murder, she wrote…

Uneori, mă învolburez pe câte-un blog prieten și dau o replică unei persoane care nu face un comentariu, dă o sentință. Și așteaptă, cu o mână întinsă la pomană să-i fie votată sentința, iar cu cealaltă rotește un bici prin aer, să-l antreneze pentru șfichiuirea dureroasă a celui/celei/celor care nu-i dau laic la sentință.
AVORT = CRIMĂ, she wrote, și vrea să rămână așa, sentință definitivă , acceptă că ar exista niște excepții, dar cine ne dă nouă dreptul să le considerăm excepții, prin urmare: orice femeie care poartă în uter un blastocist (stadiu embrionar în care acesta se prezintă ca o cavitate înconjurată de un număr variabil de celule – conform dex) și îl elimină comite o crimă.

Eu, care n-am copii și mă tem că veni-va o zi în care  o să-mi fie sete și n-o să aibă cine-mi pune paharul sau paiul între buze, tot cred că de la blastom până la copilul tău sunt mii de minute în care poți alege dacă vei aduce pe lume o ființă umană  sau vei făta.

 

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, apucături proaste la români, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Murder, she wrote…

  1. Cristian zice:

    Da și nu. Da, pentru că liberul arbitru este recunoscut până și de religiile care condamnă avortul și nu văd de ce nu s-ar „manifesta” și în această, hai să îi spunem, avocățește, speță. Și nu, pentru că nu-ul este absolut superfluu aici : Cine va naște va ști oricum dacă trebuie să nască cine va făta, o va face indiferent de opiniile pe care le aude exprimate în jurul ei. Astfel că acele mii de minute de care faceți vorbire nu-și au, în vreun fel, utilitatea.

    • klaus zice:

      Cristian m- a scutit de un efort. Nu cred că aș putea pune mai bine în cuvinte decât el, părerea comună. Mi-aș permite doar sa mai adaug ceva. Am bălegat de seamă că în ăst modernism ,genitorii potențiali sunt dominati de narcisism. Să ai copii e echivalentul a câteva ore zilnic, in plus, la locul de muncă. Asta strică tenul! E mai fancy, trendy, cool sa fii the fucking centre of circle. Ce să pierzi? înlocuiești doar niște chestii-trestii fizice. Tensiunea superficială dintre muci si batista copiilor cu gravitația. Oricum mucii nu pot ajunge mai jos de podea. Ajunge!

    • Niciodată nu cred să fi primit un răspuns mai limpede și mai elaborat. Mulțumesc, Cristian!

      • Și mulțumesc, klaus!

      • Cristian zice:

        Rar, rar de tot, dar mai îmi ies și mie. 🙂 Eu vă mulțumesc !

      • Cristian, tot răul spre bine! :)) V-am citit ultimul articol de pe blog și v-am pus la blogroll. Că sunteți de citit.
        Dacă ați fost navigator, cereți Ministerului Învățământului să-i angajeze măcar un an, pe mare, pe bacalaureați. În felul ăsta fie învață limba română, fie conservă și perfecționează ce-au învățat.

      • Cristian zice:

        M-ați lăudat o dată. Am zis că, mno, e o scăpare. Văd că perseverați. Asta vă costă. Fiindcă acum nu văd de ce nu m-aș obrăznici nițel. 48. Asta e vârsta. Iar de profesie sunt inginer. Nu vreun rocket scientist ci unul oarecare. Credeți că am putea renunța la folosirea pronumelui personal de politețe în eventualele schimburi de mesaje ulterioare ?

      • Firește! Anulăm dumneavostrirea. 48? Aș mai vrea să am 48. Dar, cum nu se poate…
        Vezi, Cristian? Ești unul dintre inginerii care anulează bancul despre asemănare/deosebire între câini și ingineri.
        Dacă n-o iei ca pe un nou compliment, bag-o la glume proaste.
        Ca să fiu sinceră, oricând m-aș simți mai mulțumită ca element în comparația farmacist – câine, decât în relația farmacist – vânzător.

  2. clujanu zice:

    Vad ca lumea nu prea pricepe treaba cu copiii. Pai la voi cine duce seara gunoiul?

  3. Avortul nu-i o alegere usoara. Nimeni nu si-l doreste dar cred ca e mai de iertat decat aruncarea in lume a unui copil nedorit si caruia nu-i oferi nici un viitor. Si spune asta cineva care vede des (pre des!) copii rod al intamplarii, condamnati sa fie doar vietuitoare ale planetei si atat.Nici nu mai stiu de cate ori le-am „jignit” pe unele „doamne” spunandu-le ca-s mult inferioare unor matze jigarite fiindca alea isi care in gura puii din tomberon in tomberon ca sa le dea ceva de mancare in timp ce ele, fiinte evoluate, ii duc la tomberon si-i lasa. Decat sa fii o mama denaturata care nu ofera nimic (si nici n-ai avut suficient bun-simt sau discernamant sa eviti o sarcina nedorita!) mai bine sa porti stigmatul de a fi o criminala. Pierzi un loc in rai, dar nici nu arunci un suflet nevinovat in iad si-apoi te lauzi ca ai facut o fapta crestineasca, ca n-ai ucis un prunc…

Lasă un răspuns

