Om la apă!

Aveam o idee pe chelie, se întrupa un text în d-ale Prăvăliei, dar în ultima vreme am vâslit contra curentului pe blogul lui Ratzone.
Băiatul ăsta e în degringoladă. Are nevoie de o mână de ajutor. Sau măcar de un sfat.
Știu că e ridicol ca un blog ca al meu, cu șapte cititori, să vrea să-i fie de folos unui băiat cu sute de cititori.
Numai că eu rămân fidelă calității, nu cantității.

Deci: voi, amici ai gării, aveți un sfat pentru Radu?
Da, firește, trebuie să-i citiți blogul și comentariile ca să vă acomodați cu subiectul. Dar după aceea putem sta de vorbă.

Acest articol a fost publicat în experimente, strict autentic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Om la apă!

  1. Am citit ceva. Suficient cit sa am impresia ca mi-am facut o impresie. Iar impresia e ca nu e niciun om la apa. Nu tu degringolada, nu tu mina intinsa dupa ajutor.
    N-am niciun sfat pentru Radu, care oricum n-are nevoie de sfaturile mele sau de ale unuia ca mine.
    Probabil as avea pentru tine, daca as avea starea necesara. N-AM!

  2. Q_sound zice:

    daca tu nu poti sa-l ajuti cu un sfat, Renata, nimeni nu poate. as paria chiar, desi n-am facut-o niciodata.
    in rest, cu un ajutor concret- job decent…liber la inghesuiala, io lucrez in alt domeniu. iar degringolada lui – e un barbat tanar, care s-a apucat sa citeasca si si-a vazut blocate in sistem toate ideile. ma intreb daca, de fapt, nu e drama oricarui intelectual?!

    e ceva ce as vrea sa-ti spun si, desi tot reformulez, parca frazele nu-mi ies cum mi-as dori. in fine, sper sa prinzi nuanta tu, din incalceala mea.
    stiu ca ai pt. el un sentiment de prietenie( ti-am citit replicile la el, ti le-am savurat chiar :)) ), cu un sentiment aproape de regret ca nu am reusit sa am o astfel de prietena, sa-mi zica in unele momente lenoase: ‘ bestie, de ce te porti asa? ‘

  3. ratzone zice:

    asta e singura parte în care mă întreb dacă nu cumva am făcut blogul personal să fie prea personal și dacă nu am făcut să par prea victimă. dacă spunem doar că e vina mea că s-a ajuns aici, atunci nu sunt deloc o victimă.
    și, pentru prima dată, cred că ar trebui să nu mai mă refer deloc la situația mea. sunt destule chestii generaliste care ar putea fi scrise. pe scurt, simt că stârnesc milă și parcă e prea mult, sau poate e prea târziu să văd asta… e mult de gândit aici

    • Eu, Radu, am doar cititori de vârsta mea. Oamenii de vârsta mea nu tratează problemele altora cu milă plus picior în cur. Ăsta e apanajul generației tale.
      Dacă vrei, pot șterge articolul mâine dimineață.
      La tine pe blog porți surogate de dialog cu fete vesele, care zic, în final, lasă mă, că totul o să fie bine până la urmă. Te satisfac?
      Stai pe blog, ai pagină de fb, scrii pe blog despre problemele tale și, dintr-odată, eu sunt de vină, eu am comis indiscreții.
      Spune: șterg?

      • ratzone zice:

        nu, nu, nu
        nu nu nu
        cum să fiți de vină, numai că am avut impresia că trezesc milă și parcă nu de milă am eu nevoie.
        păi scriu despre ale mele probleme că am zis că așa e corect sau atât am putut
        nu, nu cred că la noi mai poate fi vorba de indiscreție. deci, nu, deloc nu ștergeți
        cred că m-am și simțit un pic vinovat și mult iresponsabil. am zis că e doar a mea vină ș regretabila-mi prostie că s-a ajuns la ea.
        nu, gestul este demențial de frumos.
        deci, NU

      • Pentru „am doar cititori de vârsta mea” iti multumesc, Renato! Iti dai seama ce bine ma simt sa zici ca sint de virsta ta, eu care as putea sa-ti fiu mama …

      • Rădescule, imediat ce-ai trecut de a doua tinerețe, vârsta nu mai contează. Firește că mi-ai putea fi mamă! Una care a călcat pe bec la 10 ani. 🙂 Ce tot spui acolo?!

  4. Vero zice:

    Radu se subapreciază. Şi e păcat!
    Omul trebuie să creadă în el însuşi.

Lasă un răspuns

