De ce ne plac golanii?

Titlul e de agațament, fiindcă sună cărtărescian și, în final, o să și răspund la întrebare, veți vedea.
Textul e doar un comentariu la articolul lui Radu, De ce nu va ieși o tipă cu tine în oraș și i-am urmat sugestia, să-l pun pe blog.

Pusu-l-am!

Băi, ești greșit. Din start. Mai întâi, fiindcă n-ai definit ”fetele”. Ce e aia FETELE? Când te întreabă careva ce fumezi, tu răspunzi kent sau winston sau ce fumezi tu; nu zici țigări, așa-i? Fetele nu merită și ele niscai etichete?
Dacă vorbim de Tonciu&Cruduța, da, ai dreptate unde zici că nu ies cu un sărac, dar n-ai dreptate când zici că nu ies cu un incult sau cu un urât. Vezi cazul ieșirilor cu Guță, cu Salam și cu alte mezeluri cântătoare. Te asigur că până și Minune a ieșit cu fete și chiar s-a însurat cu una, deși nu cred că există vreun tip mai hidos ca Minune. Cred că dacă adopți cel mai nașparliu și mai tărcat și mai șașiu câine maidanez, și ieși cu el seara să facă pipi în spatele blocului, tot ești mai de admirat decât dacă ai ieșit vreodată la un suc – pardon! Îi zice fresh – cu o pocitanie ca Minune.
Dacă vorbim de fete fără retard mintal, dar proaste de bubuie, sigur nu le deranjează să iasă cu un incult, fiindcă nu bagă de seamă.
Dacă vorbim de restul fetelor, să le zicem normale, alea ies cu orice băiat care le place cât de puțin și le invită în oraș. Fetelor normale nu le plac băieții pentru că sunt culți, bogați, frumoși. Le plac băieții fiindcă, dacă nu sunt lesbiene, respectă legile firii și până la urmă vor să se mărite, să nu mai fie singure și să le perceapă și pe ele lumea ca pe niște femei normale.

Te-aș întreba: dacă un tip care se știe nici prea frumos, nici prea cult și cam sărăntoc observă că o fată cam grăsuță și cam scundă se uită lung la el, o invită în oraș sau se face că n-a băgat-o de seamă, fiindcă e grasă și bondoacă? Ă?
Io zic că tot sacul își găsește petecul. Până la urmă…

Dar întrebarea din final, de ce preferă fetele bădăranii, merită disecată.
Fiindcă așa e: ne plac golanii. Proaste, deștepte, frumoase, urâte – ne plac golanii. De ce? Nu știu. Poate fiindcă dau senzația de siguranță. Fiindcă, măcar la primele întâlniri, fetele normale nu vor panseze frustrări, nu vor să asculte povești triste despre ”și suntem nouă la părinți și cu ăla din burta maică-mii zece”, nu vor s-o facă pe SMURD-ul.
Ei, bădăranii sau golanii – cum le zic eu – au prezența de spirit ca, măcar la primele întâlniri s-o facă pe relaxații și pe băieții fără probleme, alături de care viața ar putea fi roz și neplictisitoare.

Să vedem ce părere aveți.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, apucături proaste la români, bloguri care merită citite, citesc şi-mi place, experimente, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la De ce ne plac golanii?

  1. ratzone zice:

    așa de bun este articolul asta, așa de puternic și explicativ încât nu-mi vine a crede că eu l-am scris

  2. ratzone zice:

    scuzeeee. din obișnuință, am scris așa. am vrut să spun : că eu l-am OBSERVAT (Îmi cer scuze încă o dată)

  3. ^. zice:

    @ratzone, te muradarisi de mandrie. e doar un articol, abtine-te

  4. Pingback: Cum sa o scoti in oras | Pitici grași gratis

    • Fraaate, da furios mai ești! Normal că te-am citit, cum te citesc de fiecare dată, cu toată atenția. Deși ai dreptate 99%, unu n-ai dreptate.

      • …Io nu cred că gara pentru noi e un blog de semidoct nefutut, cu coșuri pe față.

      • Terente zice:

        Cred ca ma confunzi cu Radu de la piticigratis.Piticigrasi e alt site si eu sunt alta persoana,am luat numele asta ca sa-i fur din cititori si poate si din articole.
        Si da,observ ca blogul asta nu se inscrie in eticheta pe care o pun tuturor blogurilor din start.Pare interesant,are vana la o prima impresie.

      • Da. Te-am confundat cu Radu. Scuze! Am crezut că mai are un blog. Asta nu înseamnă că n-o să te citesc de-acum încolo. Fiindcă îmi plac blogurile cu ipocrizia dată la zero. 🙂

  5. Pingback: Cum sa o scoti in oras | piticigratis grasi

Lasă un răspuns

