Sfârșitul Lunii

Nu e nicio greșeală de dactilo în titlu.

Sfârșitul Lumii l-am bifat în 2012.
N-a fost să fie! Adică n-am avut noi norocul ăla, să participăm în direct și-n prime time la transferul nostru pe Lumea Cealaltă, despre care nu știm încă nimic, fiindcă nici televiziunile generaliste și nici Antena 3 n-au trimis vreun reporter de teren acolo, să transmită live, din bătaia vântului, cu șuvițe proprii de păr biciuindu-i fața, cu prompterul care se poticnește și nu dă textul lin, așa cum dau anesteziștii anestezie la Floreasca și la AKH, el fiind obligat să vorbească în dialectul delay-ului  mintal:
Dragiăăă… telespectatoriăăăm… neee aflămăăă… la loculăăă… tragedieiăăă… mmm…

Deci ne aflăm în 2015. Sfârșitul Lumii a trecut fără probleme, înainte de-a începe, deși e posibil ca toți cei care și-au construit bunkere anti-sfârșit să fi rămas cu marfă pe stoc -făină. zahăr, baterii de ceas, ulei de palmier, cremă de ghete, lapte de corp, plus certitudinea că ei vor supraviețui încă șase luni după sau cât îi ține hârtia igienică masată în pereții camerei cu pian Steinway, placă de bronz, corzi încrucișate, mecanică engleză, sub formă de izolare fonică.

Deci ne aflăm în 2015, începutul verii și auzim la un post generalist că, până în 2020, contra unei sume modice – un miliard și jumătate de dolari, poți petrece o vacanță pe Lună.
De-aia zic că am bine-dactilografiat titlul și tot ce ne rămâne de făcut e să salvăm Luna, acest satelit poetic al Pământului, de intervenția în forță a unor pensionari NASA.
Întrebarea e CUM? Fiindcă istoria pământeană recentă ne spune că prețul e ultimul obstacol.

Acest articol a fost publicat în actualitate mioritică, cronici, experimente, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sfârșitul Lunii

  1. D. Vader zice:

    Eu nu vreau sa merg pe Luna. E aproape sigur ca nu o sa ajung vreodata pe acolo. Poate doar daca, dupa moarte, spiritul meu va putea calatori asa, oriunde, fara restrictii. Nici sa ma uit prea mult la Luna nu imi place, nu prea ma inspira. Apropo de astia care se pregatesc pentru Sfarsitul Lumii, eu sunt unul dintre ei :). Am ceva provizii, am unelte, am cunoastere, cateva carti, stiu sa fac foc, am tot ce trebuie pentru a lua viata de la zero si a reface cultura si civilizatia pe Terra, in caz de ceva. Ideea o am de mic, Jules Verne mi-a deschis mintea. Iar cu proviziile am inceput prin ‘99 – 2000, cand au facut astia primul test, ala cu SARS, nu stiu daca va mai amintiti. In ziua aia eu am fost la Metro si am cumparat faina, malai, bere si conserve de 10 milioane. Pe vremea aia beam bere multa. Dar nu e buna, va spun clar. Mai bine vin. Daca vreti totusi bere, e mai bine sa v-o faceti singuri.

  2. Vader, nu știu la ce-s bune proviziile. Până în clipa asta, din nefericire, viața mi-a dovedit că atunci când ești nevoit să apelezi la provizii era mai bine să fi dispărut de pe planetă cu o secundă înainte…

Lasă un răspuns

